king of the hill |
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
* roept herfststorm er weer bij, en die blaast het lentebriesje, samen met de heks weer van de heuvel af *
My hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
*kotst in het emmertje waarna emmertje langzaam wegsmelt oor zuren in mijn braaksel*
my hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
* gaat op het hoofd van lentebriesje zitten, zodat ook hij onder komt te zitten * Our hill  |
|
lentebriesje Erelid
ik ga heuvel niet delen met kotsemmertje.. zure lucht  dumpt emmertje ergens in een slootje en gaat weer op de heuvel zitten.. my hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
* heeft zich inmiddels gewassen en schopt lentebriesje zo hard, dat hij in diezelfde sloot terecht komt *
My hill |
|
lentebriesje Erelid
ekster neemt emmertje mee naar zen nest omdat hij nu zo mooi glimt door het wassen... emmertje heeft hoogtevrees en durft ook niet te vallen...
dus hij zit daar ngo wel even..
en ik pak de heuvel terug |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ekster vliegt weer terug omdat het emmertje begint te emmeren en te emmeren en te emmeren  Uit frustratie vliegt hij nu weg met lentebriesje  Mijn heuvel |
|
RonHunter
Oud Moderator
 WMRindex: 6.448 OTindex: 7.547 S |
* Ziet dat emmertje "afwezig" is en neemt de heuvel in zonder zich moe te maken met allerlei toestanden *  The Hill si Mine  |
|
nietmeer
|
*ziet RonHunter een spelfout maken, legt hem het zolang uit dat Ron gillend wegrent  * my hill  |
|
lentebriesje Erelid
noodgevalletje in duckstad zodat jersan met moet.. en ik claim de hill
my hill |
|
nietmeer
|
*neemt Lentebriesje mee als hulpje naar Duckstad, maar Lentebriesje wordt gevangen genomen door de Zware Jongens en ik moet terug naar de heuvel...  * my hill  |
|
Demion Oudgediende
 WMRindex: 4.305 OTindex: 3.487
|
voordat jersan terugkomt bij de heuvel heeft Demion al een geldpakhuis katen bouwen waar jersan niet binnenkomt
my hill |
|
nietmeer
|
*roept de Zware Jongens die Demions geldpakhuis bestormen maar niet kunnen binnendringen, maar Demion is daar zo druk mee dat Jersan naar binnen vliegt en Demion naar buiten brengt en gevangen zet  * my hill  |
|
nietmeer
|
Ik moet helaas dit stripboek terug brengen naar de biep, dus kan ik het niet uitlezen. Het is nu weer My Hill  |
|
Demion Oudgediende
|
zet de teletubbies op. jersan en benny vliegen naar buiten, omdat zij hun favo showtje niet wilt missen  demion wandeld rustig naar binnen My hill  |
|
nietmeer
|
 *alle mensen die geboren zijn in 1986 worden verbannen uit het hill-land  * my hill  |
|
Demion Oudgediende
|
een beetje flauw jersan  er is helaas een bordje dat jersan gemist heeft beneden aan de berg: je moet minstens zo hoog zijn om hier in te mogen en 18+. helaas voldoet jersan aan geen van 2 en word van de heuvel verwijderd my hill |
|
nietmeer
|
*noot onder aan het bordje "bij gelijke geschiktheid gaat onze voorkeur uit naar een vrouw*
My Hill |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*haalt het bordje uit de grond en gooit het in de sloot* das veel beter  *gooit badvibes van de heuvel af en gaat er zelf op zitten* Mine  |
|
nietmeer
|
*heeft toevallig een goede connectie met grizzly bear.. en vraagt hem mee op de heuvel. Nightwolf rent, jankend, met de staart tussen de benen, naar huis*
My Hill |
|
nietmeer
|
*Gaat op de grizzlybeer's rug zitten, en jaagt BadVibes weg*
My hill! |
|
nietmeer
|
*wuift met een zalm naar die grizzly, die rent er hard achteraan... Muaddhib zit er nog op... Grizz rent in de rivier, Mu valt er af, wordt door de stroming mee genomen....*
My Hill |
|
nietmeer
|
hoi mam  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Offtopic: dag vader, hoe was je dag vandaag? ik moet je iets zeggen....Ik vond dit vandaag in de kast *haalt een zweepje tevoorschijn* Hoe komt dat daar?  |
|