king of the hill |
nietmeer
|
*laat een slangenparadijs naast de heuvel aanleggen* doei Snake  mine  |
|
nietmeer
|
*laat de zware jongens het geldpakhuis overvallen* laters jersan   van mij  |
|
nietmeer
|
*laat een weerwolf komen die the-ghost wegjaagt en blijft achtervolgen* mijne  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Blaast met cycloonkracht Jersan met zijn capeje weg.  Le mons, c'est de moi  |
|
nietmeer
|
Quote M-Cyclone: Le mons, c'est de moi  de berg, hij is van mij?  *vliegt over de tot rust gekomen cycloon heen, tilt hem op en zet hem een eind van de heuvel neer, vliegt dan weer terug* mine!  |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Prikt Jersan's cape lek, waardoor hij tollend uit koers vliegt* Mine!  |
|
nietmeer
|
*graaft een put en duwt MC erin* mine  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*duikt op achter Jersan en duwt hem er in: wie een kuil graaft voor een ander....*
My hill!!! |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Sluit Berniew op in een kooi* Van mij  |
|
|
*ontsnapt uit d ekooi en plaatst een bordje "verboden voor mensen jonger dan 16"  en stuurt daarna MC van de heuvel af* My hill  |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Heeft zoals altijd lak aan welk bordje dan ook* *Snijdt het kuikentje doormidden.  En gaat naar de slager* King of the hill!  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Gooit MC in de orkestbak   * C'est de moi  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*geeft caster bitterballen* van mij?  |
|
|
*lokt arya weg met chocola*
Mijnes!!! |
|
Arya Oudgediende
|
*zet bernieuw achter een fornuis zodat ie moet leren koken* nee, van mij!  |
|
|
*houdt t boek dat arya momenteel aan t lezen is boven kokend water, zodat zij het boek wil redden* mijn hill  |
|
Arya Oudgediende
|
BOOEEK!  *red verbrand boek en gooit kokend hete pan naar Bernieuw* mijn heuvel! |
|
|
*ontwijkt pan, zodat deze op de grond valt. De pan wordt vies en arya's mammie zet arya aan het afwassen zodat ik de heuvel in kan pikken* Mijn heuvel  |
|
Arya Oudgediende
|
*komt onder de afwas vandaan door zelf al te hebben gekookt, en zegt dat bernieuw de pan moet schoonmaken* niertes  |
|
|
*gooit de pan in de vaatwasser, ziet dat arya ook wel een wasbeurtje kan gebruiken en gooit haar ook in de vaatwasser en zet deze aan. Terwijl arya ronddraait in de vaatwasser pik ik de heuel in* Mijne  |
|
Arya Oudgediende
|
*komt na een tijdje de vaatwasser uit en jaagt bernieuw de stuipen op het lijf* van mij!  |
|
|
*schrikt van arya's rechtopstaande haar en stuurt haar nara de kapper.* Mijn hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*jat de schaar van de kapper en dreight Bernieuw zijn haar kort te wieken* my hill  |
|
|
*laat arya lekker dreigen, want het is al te kort.. stomme piiiiiieeeeep kapster  . Vertelt aan arya's mammie dat arya scharen jat en ermee rond rent. arya krijgt straf * Mijn hill  |
|
Arya Oudgediende
|
@bernieuw je vergeet dat ik nog geen mammie heb hier.. alleen een pappie *stuurt pappie op Bernieuw af die Arya herrinert aan een leven zonder mammie*  |
|