king of the hill |
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*pakt superdonald/jersans pet af en gooit hem omhoog. de wind blaast hem verder en verder weg en Jersan rent weg om zijn pet te halen* my hill  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Gooit Fles in de glasbak* My Hill!  |
|
nietmeer
|
*maakt Es gek door telkens over de heuvel heen te vliegen als Superdonald, ze rent gillend weg* gooit MC er achteraan  mine  |
|
es-de-fles Erelid
|
*omdat MC niet in de glasbak past blijf je hem erin proppen en pik ik de heuvel in  * mine  |
|
nietmeer
|
wat aardig dat je mij laat blijven  of is de heuvel nu van ons beiden  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
*maakt iedereen gestoord met haar roze bui door de heuvel roze te verven (sorry Jersie, fuchsia ) en vervolgens achter Jersan aan te gaan met een kwast met fuchsia (jaja, ik leer het nog wel ) verf*
*Jersan rent ook snel weg voordat hij fuchsia geverfd wordt... *
MIJN ROZE HEUVEL ik ga er een meisjes heuvel van maken geloof ik  |
|
es-de-fles Erelid
|
nee van mij, jij staat bij de glasbak  Roze heuvels zijn hip dus ik blijf  |
|
SNAKE Actief lid WMRindex: 34 OTindex: 136 Wnplts: Best S |
dat doe je niet want ik kom met zwart en mol jou roze heuvelen maak een zwarte |
|
nietmeer
|
wat leuk Es, nu word jij fuchsia ipv ik  *kleurt de heuvel blauw* mine! @SNAKE   jij ook blauw  |
|
SNAKE Actief lid WMRindex: 34 OTindex: 136 Wnplts: Best S |
nee zwart maar ik kom nog een keer met zwart e kogels en knal jullie kapot en maak de heuvel zwart |
|
es-de-fles Erelid
|
*plant allemaal stinkplanten op de heuvel, Snake rent weg en ik kom met een wasknijper op mn neus en neem de heuvel in  * Mine  |
|
Judywesl
Erelid
 WMRindex: 643 OTindex: 5.968
|
Offtopic: nou ja, is mijn mooie roze heuvel weg  sorry, fuchsia  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*pakt een wiskunde som, legt hem aan es-de-fles voor, die wegloopt terwijl hij alles berekent, waarna ik met een klei explosief zijn reken machine mol waardoor hij nóg langer bezig is* wreed ben ik hé?  my hill  |
|
nietmeer
|
*doet boxen richting de heuvel en muziek zo hard dat David wordt weggedreunt  * mine  |
|
angusdeitw Senior lid WMRindex: 132 OTindex: 1.311 Wnplts: nederweert
|
jersan gaat op zijn ''mine'' staan word van de berg afgeblazen/*loopt samen met zijn uber ownage geen avatar de berg op en begint er een bananenplantage (als je het nog niet wist, die berg staat in afrika, lekker warm daar)
|
|
nietmeer
|
*brandt de bananenplantage weg, en Angus rent voor de brand uit* my hill  |
|
nietmeer
|
ondertussen loop ik rustig de heuvel op terwijl angus en jers ruzie maken mij hill now |
|
|
*begint een boyband*
met als eerste songI am the king of the hill
i am the king of the hill and iedereen doet wat ik wil jersan krijgt mij er niet af Walitter, jeej zonder rijmwoorden krijg ik deze zin nooit af
dat was het
mijn hill |
|
nietmeer
|
en ik sta paf rijmwoord gevonden angus is verslagen en zit wat anders te bedenken mijn heuvel |
|
|
geeft op, helpt jersal met waliterr van de hill af krijgen onze heuvel  |
|
nietmeer
|
pakt een bulldozer maakt heuvel plat met jersan en agnus erop en pakt een graafmachine en maakt een nieuwe heuvel mijn hill |
|
|
sleept waliterrr voor het gerecht, weet niet waarvoor, maar ondertussen is de heuvel onbewaakt! *rent naar heuvel |
|
Davh11
|
*pakt angus bij kraagvat, stopt 'm ondersteboven in de plomp, dipt 'm in de modder en gooit 'm vervolgens in een varkensstal, waar hij uitgelachen word door de hele boerderij* my hill  |
|
Davh11
|
Offtopic: oef, twee keer drukken is nooit favoriet geweest bij mij, sorry  |
|
|
wijst jou op je dubbelpost, jij staart te lang naar het scherm.
*neemt hill over* |
|