hr
jaargang -24 - laatste artikel 17-4 18:00 - 76010 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 189 190 191 [192] 193 194 195 494 495 496 497

king of the hill

25-11-08 20:08:39
TheMaster
De gekken rennen aan de andere kant van de heuvel en denken nu dat ze op de heuvel te zijn :P. En schreeuwen tegen mij dat ik van de heuvel afrol, terwijl ik juist zit op de top. Vol meedeleven sleur ik ze de heuvel op.

Nu is het onze Hill ;)

25-11-08 20:10:30
Odysseus
Oudgediende

WMRindex: 500
OTindex: 11.169
S
bedankt, maar nu lazer je alsnog de heuvel af door de zware alcohol lucht. ga maar eens een paar weken in de kroeg bivakeren, voordat je terugkomt, dan kun je misschien tegen de lucht. tot dan, themaster:w

25-11-08 20:27:46
Donko
Junior lid

WMRindex: 8
OTindex: 14
Odys en Vena Ledi stonden nu met z´n 3e op de heuvel te feesten, Toen kwam Donko, de politie agent die nu weer bij was gekomen, erbij. Hij trok zijn politie pak uit en had nu een hip disco pak. hij danste zo stijlvol dat iedereen op hem lette. Nu hij de aandacht had, en iedereen om hem heen stond, deed hij zijn magische kracht. Er was een harde boem en iedereen vloog van de heuvel.

My hill.

25-11-08 20:31:35
TheMaster
Er wordt door de buurheuvel gebeld dat het daar op die heuvel te luidruchtig is. De echtepolitie, die al meer van zulke klachten krijgt de laatste tijd, besluit om een graafmachine te sturen en Donko met heuvel en al op te vreten (6).
Na wat overleg bleek dit ook zijn cel te worden :ja
TheMaster restaureert de heuvel en gaat er lekker op liggen.

My Hill

25-11-08 20:38:53
Donko
Junior lid

De cel bleek verrot waardoor Donko makkelijk kon ontsnappen. Hij trok zijn politie pak weer aan. En deed alsof hij een van de agenten was en kon zo makelijk ontsnappen. hij pakte een politie wagen en reed naar de heuvel. Waar hij TheMaster lekker zag liggen. Hij deed de sirene aan en pakte zijn megafoon. TheMaster schrok zich een hoedje en rende weg. Donko zette snel een kooi neer waar TheMaster zo inliep(6) Hij sloot de kooi goed af en ging naar de heuvel. Hij pakte het matras kussen en deken van TheMaster en ging lekker liggen.

My Hill:ja

25-11-08 20:43:40
TheMaster
Mag ik dan wel mijn matras, kussen en deken terug? :(

Mijn kooi

PS: zou er graag uit gered willen worden :P

25-11-08 20:46:09
Donko
Junior lid

Het matras kussen en deken bleken magisch te zijn. En sloegen de kooi van TheMaster open.

Zo, nu ben je weer vrij:jeej

25-11-08 20:49:54
TheMaster
Dank u, gij Tovenaar.
Met het matras als vliegend tapijt, de deken als cape en ja de de kussen gebruik ik wel als airbag, ga ik naar de heuvel. Donko besluit dat tovenaars altijd welkom zijn.

Our Magic Hill
-------------------------------------------
|Wees voorbereid gij die deze heuvel durft| |te betreden. |
-------------------------------------------

25-11-08 21:44:15
Odysseus
Oudgediende

S
ha, odys durft nog wel meer! hij maakt een groot houten paard en gaat erin zitten (heeft eerder gewerkt, waarom nu dan niet?). donko en themaster vinden het zo voor de hand liggen dat odys in het paard zit, dat het gewoon niet waar kon zijn, en ze zetten het paard op de heuvel neer.

die avond kruipt odys uit het paard, pakt donko's toverstok, en poeft beide heren de heuvel af

*poef* *poef* toedeloe(6)

my hill!

25-11-08 22:42:55
Lamp
Erelid

WMRindex: 705
OTindex: 1.901
S
*poef* *poef* hoort Yann in de verte, en hij ziet een kampvuurlcht schemeren. Hij pakt zn Harley, zet zn zonnebril op, start de motor, en rijdt richting de heuvel. Links en rechts van hem een prachtig landschap, gevuld met resten van de slachtpartij voor de heuvel. Atoombommen, pepernoten, Anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-wapens, trojaanse paarden en noem maar op. Triestig wordt hij ervan, en pinkt een traantje weg. De heuvel komt dichterbij en dichterbij, totdat hij een silhouet kan waarnemen tegen het felle kampvuurlicht. Van zijn tijd in Vietnam heeft Yann geleerd altijd voorzichtig te zijn bij het naderen van silhouetten, dus hij zet de motor uit en rolt langzaam door. Het silhouet heeft niets door. Dan zet hij zijn motor rustig in het gras, en zet zijn zonnebril af. Uit de motorkoffer pakt hij een vlijmscherp machette. het gras is hier hoog, en het is halve maan, hij zal niet opgemerkt worden tijdens het besluipen. Langzaam maar zeker kruipt Yann omhoog. Dit doet hem echt denken aan Vietnam. Zijn hart begint te bonken in zijn keel als hij zo dichtbij komt dat slechts enkele grassprietjes hem scheidden van de schim. Plotselig springt hij op, zwaait met zijn machette en mist. Net toen hij weer wilde uithalen herkent hij de man. Het was Odys! oude makker! Ze vliegen elkaar in de armen. 'Odys, lang niet gezien!'. 'Kom erbij zitten Yann! Neem een pepernoot!'. Samen gaan ze naast het vuur zitten, genietend van pepernoten. Als twee schimmen in de nacht.

Our hill 8)

25-11-08 23:17:03
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Omdat ik niet bang ben voor schimmen, en aangetrokken word door de geur van verse pepernoten, klim ik tegen de heuvel.
Hoi jongens, mag ik ook wat pepernoten? Ik heb warme chocolademelk.
Aangezien ze geen 'nee'zeggen, plof ik neer.

De gezelligste heuvel van de wereld.

25-11-08 23:25:57
Lamp
Erelid

WMRindex: 705
OTindex: 1.901
S
Lekker chocomel. *Pakt zn gitaar erbij en begin te spelen. Kumbaya, my Lord, kumbaya... * Iedereen zingt mee en geniet van de heldere nacht en de warmte van het vuur.

Uberchill hill 8)

26-11-08 05:59:57
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Midden in de nacht verschijnt er een UFO boven de heuvel, die Ledi, Yann en Odysseus aan boord straalt. Zogenaamd voor onderzoek naar "aardse levensvormen". Maar terwijl de UFO wegvliegt met nog onbekende bestemming, geeft Tom-Servo een van de aliens een pak geld.

My Hill

26-11-08 06:57:06
Odysseus
Oudgediende

S
helaas betaalt ts in euro's, en deze worden niet geaccepteerd als interstellair betaalmiddel, en ts's deal gaat niet door, want hij heeft geen ander geld. de aliens zetten ledi yann en odys terug op de heuvel en gaan pleite.

nog altijd onze hill, tom servo, muhahaha

26-11-08 07:29:58
ledi
Oudgediende

S
Inderdaad muhahaha.

Ik ga wel even koffie zetten.

.
Our Hill forever.

26-11-08 08:13:16
Donko
Junior lid

heey, wat zie ik daar?
Een feestje op de berg?
Dat wil ik niet missen!

snel gaat Donko op het matras zitten en vliegt vliegensvlug naar de berg. Daar tovert hij allemaal gezellige dingen tevoorschijn en danst gezellig mee in zijn discopak.

Our PARTY!hill

26-11-08 09:16:22
Odysseus
Oudgediende

S
geniaal idee, kom er vooral bij! de heuvel is nu officieel omgetoverd tot discopartyhill! met drank, koffie, pepernoten en discomuziek! wat wil een mens nog meer?

our discohill!

26-11-08 09:24:49
es-de-fles
Erelid

WMRindex: 163
OTindex: 9.283
*staat zo hard te gapen onderaan de heuvel dat iedereen ook gaat gapen en in slaap valt*

*ik rol ze van de heuvel en ga er zelf op zitten*

Mijn Heuvel:-O

26-11-08 09:27:01
nietmeer
Zingt voor Es:

Slaahaap kindje slaap,
Daar buiten is geen heuvel
Die heuvel is afge-no-men
dus kan je er noo-hooit meer ko-men
Slaap Esje, Slaap...
Je eee, Staat nu mooi voor aap!

Es loopt huilend terug naar bed..

My Hill

26-11-08 09:29:12
ledi
Oudgediende

S
Es en BV : wat zijn jullie een spelbreeksters. Het was net zo gezellig.8)

Voor straf mogen jullie niet op mijn volgende verjaarsfeestje komen (en ik word dan nog wel 120 !)

26-11-08 09:33:37
Odysseus
Oudgediende

S
goed zo ledi, pak ze maar aan!

helaas hebben we nu waarschijnlijk wel allemaal een kater. het beste medicijn: alcohol!

*gaan verder waar ze gebleven waren*

26-11-08 09:38:43
ledi
Oudgediende

S
Inderdaad Odys: we jagen met onze alcoholdampen die 2 de heuvel af en gaan verder met plezier maken en katers overwinnen met (nog meer) alcohol. :jeej

.
Onze alco-hill

26-11-08 09:40:56
Odysseus
Oudgediende

S
:jeejhulde aan de alco-hill!:jeej

mooie bijkomst is dat iedereen die nu niet op de heuvel is flauwvalt van alcoholdampen als ze het wagen om hier te komen(6)

viva la alco-hill!

26-11-08 09:46:07
linctus
Oudgediende

WMRindex: 1.339
OTindex: 17.058
Bouwt een achtbaan onder aan de hill. BV, ody en ledi kunnen de verleiding niet niet weerstaan en gaat erin zitten. en zijn voor de komende 2 uur zoet.

My hill

26-11-08 09:47:28
Odysseus
Oudgediende

S
heel leuk hoor linctus, die achtbaan. helaas is bv niet meer hier, hier zijn alleen maar zuipschuiten(6)

en eigenlijk ben ik te dronken om te begrijpen waar je in moet stappen...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 189 190 191 [192] 193 194 195 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven