king of the hill |
Droomster Erelid
 WMRindex: 960 OTindex: 2.728 T |
*gaat met een vers kopje koffie bij Linctus en Odysseus op de heuvel zitten*
Our hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Wat lees ik nu: ledi die in een 8baan gaat zitten. Om de dooie dood niet, nooit , never in zo'n ding.  Je moet dus de verkeerde voor je hebben, want ledi zit gewoon op de heuvel bij de anderen. Our coffee-hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
koffie? ach, kan ook.
*gooit lege wodkafles over zijn schouder. de fles raakt het achtbaankarretje, dat vervolgens ontspoord*
doe mij maar een espresso! |
|
nietmeer
|
*trekt haar burka aan en komt het geloof verkondigen onder het zingen van een mantra. de heuvelbezitters snappen zoveel godsdienstverwarring niet en gaan naar huis om te ontnuchteren*
My Hill (trekt burka weer uit, veel te warm) |
|
Odysseus Oudgediende
islam? ja, ik is lam! te lam om de heuvel te verlaten, in feite. ik blijf lekker hier!
our hill |
|
nietmeer
|
*wikkeld Odys in haar burka en rolt hem de heuvel af. Geen openbaar dronkenschap op mijn heuvel!* My Hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*komt de heuvel oplopen met een niuwe burka voor BV* van je ouders..  |
|
Odysseus Oudgediende
ik denk dat ik hier maar mijn roes ga uitslapen, meteen een mooi dekentje om me heen
*valt in slaap* |
|
nietmeer
|
*trekt haar nieuwe burka aan.. Gaaf! een lerenmodel met netpanty! Mijn ouders zijn echt stoer!*
Paradeerd blij met haar nieuwe burka over de heuvel... Arya staat verstomt van verbazing over het afkledende effect en sexy uitstraling te kijken
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*slaapt nog steeds*
*een stinkende walm verspreid zich vanaf odys' 'bed'. zowel badvibes als arya vallen flauw van de stank*
nobody's hill |
|
nietmeer
|
*is stankbestendig, ik struikelde over mijn leren burka!~* My Hill |
|
ledi Oudgediende
Het blijkt dat BV zich ernstiger bezeerd heeft door de struikelpartij dan zich eerst liet aanzien. Ze gaat naar het ziekenhuis en blijkt een gebroken been te hebben dat eerst gezet moet worden. Ik let ondertussen op :
MY Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*heeft zijn roes uitgeslapen, maar nu wel last van grote kater* hé ledi, heb je ook een asperientje? |
|
ledi Oudgediende
Hier heb je een paracetamolletje. Doe het maar even kalm aan, dan knap je het snelste op.
Our Hill. |
|
nietmeer
|
* Komt na een vervelende schooldag weer terug naar de heuvel, en er schiet me opeens iets te binnen: Wat nou als ik de hill ombouw tot een overdekte feestheuvel?? En begint razendsnel de heuvel te overkappen en van allerlei leuke dingetjes te voorzien * * En oja....geen vernielzuchtige machines toegestaan *
Overdekte Party-Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Komt aangelopen in goochelaarskostuum. Gooit een enorm doek over de heuvel, zegt een spreuk, en trekt het doek weg. De heuvel is in rook opgegaan. De mensen die op de heuvel zaten kijken verbaasd om zich heen, maar de heuvel is nergens te zien. Tom-Servo vertrekt.
Even later laat hij de heuvel verderop weer tevoorschijn komen.
My Hill |
|
nietmeer
|
* Loopt naar half-vergane anti-T-S-machine, en ziet dat het nog net genoeg energie heeft voor een *poef* Je kan al raden wat er dan gebeurd  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
gelukkig was de overdekking en al die andere gekkigheid meegetoverd.
Overdekte Partyhill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote Vena: * Loopt naar half-vergane anti-T-S-machine, en ziet dat het nog net genoeg energie heeft voor een *poef* Je kan al raden wat er dan gebeurd  My Hill  De machine werkt niet meer naar behoren, en in plaats van Tom-Servo te laten verdwijnen, blaast de machine hem uiteen tot duizenden stukjes. Gelukkig had Tom-Servo zichzelf uit laten rusten met een zeer geavanceerde regeneratiechip. Elk stukje groeit uit tot een nieuwe Tom-Servo... Even later worden Odysseus en Vena op hun heuvel omringt door duizenden Tom-Servo's, tot zover het oog kan kijken. De twee worden lijkbleek en gaan er met een luchtballon vandoor. Our Hill. |
|
ledi Oudgediende
Wat een verstandige Odys en Vena. Ik ben achtergebleven op de heuvel tezamen met het pepernotenkanon. Elk (keiharde) schot dood meteen 100 servo's, dus het kost niet teveel moeite om alle ts-en van de heuvel af te schieten. Wat zich nog in de buurt van de heuvel bevindt, gaat op de loop. Niemand waagt het om de top te4 beklimmen. . My Pepernotenhill  |
|
nietmeer
|
*graaft vanuit China een gang naar de heuvel, komt op de top uit en jaagt Ledi van de heuvel door haar te beschieten met pepernoten* my hill  |
|
ledi Oudgediende
Jersan deed dat met een pepernotenpistool. Ik ben nog steeds in het bezit van het pepernotenkanon en poefffffffffffff, weg Jersan.
My Hill. |
|
Donko Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 14
|
Donko hoort hoort een pepernoot schot, hij sluipt ongezien de heuvel op en Ledi doet even rusten door een paar pepernoten naar binnen te werken. Donko ziet zijn kans schoon hij pakt het kanon en schiet mis. "Verdikkie!" Nu Ledi Donko heeft opgemerkt word Donko meteen aangevallen. Gelukkig dat Donko nog een speculaas gun in zijn broekzak had. Hij twijfelt geen moment en schiet.... In de verte ziet hij Ledi vliegen. Donko neemt tevreden een hap van zijn speculaas.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Vanaf een kleine afstand ziet Yann het allemaal gebeuren  Loopt rustig richting Donko die niets merkt, en schreeuwt in zn oor. Donko schiet omhoog, en ik sla hem weg als een honkbal. My Hill! |
|
Donko Junior lid WMRindex: 8 OTindex: 14
|
Jammer genoeg ben ik geen honkbal maar een boemerang. Ik vlieg terug tegen het achterhoofd van Yann. Knock-out. Donko rolt hem van de berg en nu is het zijn berg. Besluit een feetsje te bouwen, heb toch niks beters te doen.
My(ik ben nog in mijn eentje) Hill! |
|