hr
jaargang -24 - laatste artikel 9-4 12:00 - 75979 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 193 194 195 [196] 197 198 199 494 495 496 497

king of the hill

27-11-08 19:49:28
ledi
Oudgediende

WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
We leven hoog, we leven hoog
in de gloriaaaaaaaaaaa
.
Ik kom eraan, jongens.

27-11-08 19:50:30
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Tom-Servo's restanten worden op de maan weer in elkaar gezet, maar hij is nu weer een normale robot.

Keert terug naar de aarde en benadert de heuvel. Het anti-alles-wat-met-T-S-te-maken-heeft-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen registreert Tom-Servo's komst en wil schieten, maar Tom-Servo gooit snel een grote steen tegen het wapen waardoor deze de andere kant op wordt gericht. In plaats van Tom-Servo, wordt de heuvel gepoeft en verdwijnt in het niets.

Dan ziet Tom iets vreemds: op de plek waar de heuvel stond, zweeft nu een witte lichtgevende bol. De bol zweeft naar een andere heuvel in de buurt, en verdwijnt hierin. Meteen rennen tientallen mensen op deze heuvel af. Het is Tom-Servo duidelijk: deze bol is de oorzaak van alles. De bol is de Hill-Spirit, die een heuvel zijn "x-factor" geeft en van een gewone heuvel een heuvel maakt die iedereen wil hebben. Daardoor komt het dat zelfs als een oude heuvel wordt vernield, er een nieuwe verschijnt. Bedenkt dat daar iets mee te doen moet zijn, en trekt zich terug om een plan te beramen. Tot die tijd vecht men door om de nieuwe heuvel.

27-11-08 19:54:15
Odysseus
Oudgediende

WMRindex: 500
OTindex: 11.169
S
helaas, het anti-alles-wat-met-t-s-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen doet alleen wat de naam zegt dat het doet: dingen die met tom servo te maken hebben vernietigen. en helaas zijn de alcohillgangers geen ts aanhangers ofzo, dus er is geen effect!

27-11-08 19:57:32
Tom-Servo
Oudgediende

Odys, ik heb nooit beweert dat jij en de andere alcohillgangers verdwenen zijn. Alleen de oude heuvel is verdwenen. Die had wel iets met mij te maken: ik wilde hem veroveren. Jij en je vrienden mogen doorvechten om de nieuwe heuvel terwijl ik nieuwe plannen smeedt.

Your hill

27-11-08 19:58:36
Odysseus
Oudgediende

S
hmm, you got me.

maar in plaats van te vechten om de heuvel nemen we hem samen in en dopen hem om tot de nieuwe alcohill!

:jeejalcohill forevah:jeej

27-11-08 20:03:05
Lamp
Erelid

WMRindex: 705
OTindex: 1.901
S
Stelletje alcoholisten hier! Alcohol is lekker, maar met mate. Ik stel voor er een gezeligheidshill van te maken, waar je zelf mag kiezen wat je drinkt en eet, en iedereen mag dansen. Overdekt, met zwembad enzo.. :jeej

Ik zal de hapjes en tosties regelen :ja

27-11-08 20:05:04
Odysseus
Oudgediende

S
goed idee, alcohill word partyhill! met zwembad, hapjes en drankjes, bier en sterke drank, en cola voor de mietjes!

allen (behalve Tom Servo, natuurlijk) zijn welkom!

27-11-08 20:06:47
Lamp
Erelid

S
T-S ook, maar alleen als ie voor vrede komt :ja

27-11-08 20:08:23
Tom-Servo
Oudgediende

Vanaf een afstand kijkt Tom-Servo naar het feestgebeuren. Dan haalt hij een vreemd soort stofzuiger tevoorschijn, en richt die op de heuvel. Met de stofzuiger zuigt hij de Hill-spirit uit de heuvel, en vangt hem.

Zonder de Hill-spirit wordt de heuvel weer een gewone heuvel. Iedereen op de heuvel ontwaakt uit zijn trance, en vraagt zich af wat er ook alweer zo speciaal was aan deze heuvel. Ze druipen een voor een af. Ondertussen laat Tom-Servo de Hill-spirit los op een heuvel op de maan. Dit wordt de nieuwe heuvel.

My moon-hill

27-11-08 20:15:43
Odysseus
Oudgediende

S
op onverklaarbare wijze willen nu alle aardbewoners naar de maan. helaas word de maan door het gewicht van al dat plotselinge bezoek te zwaar om in een baan om de aarde te blijven, en stort neer. gelukkig kan de hillspirit nog net op tijd ontsnappen, en gaat een andere heuvel in.

odys, die niet genoeg geld had voor een raketticket, was op aarde achtergebleven, en nu loopt hij op zijn dooie gemak de niewe heuvel op.

my new hill!

27-11-08 20:18:13
Lamp
Erelid

S
Denk hij. De nieuwe heuvel is op Mars gelandt! 8O Op de grootste berg in ons zonnestelsel, de Olympus Mons. Yann, die voor een zakenreisje toch al op Mars was, beklimt de berg.

My Hill!

27-11-08 20:19:00
nietmeer
(6)* heeft tijdens gevecht stiekem gedachtenleeschip bij T-S ingeplugt dmv laserstraal..kan nu al zijn gedachten lezen :P *

* Begint vliegende supermachine te bouwen om T-S te kunnen counteren, maar omdat T-S op de maan zichzelf krachtiger dan ooit heeft herbouwd, word dit verdraaid moeilijk *

Het antwoord: Ehm ik had zoiets als dit in gedachten:afbeelding

Dit superwapen heeft 2 modes: 1: de feestmodus, zie voorgrond, en 2, anti-T-S modus, zie achtergrond (6)

Super-Alcohill (beer)

PS: T-S, kom nooit meer in de buurt van de hill

27-11-08 20:19:40
Odysseus
Oudgediende

S
gemeen, mars is te ver weg voor mij:(

zeg mars, doe eens lief en kom dichterbij...

27-11-08 20:24:31
nietmeer
Gebruikt voor het gemak het nieuwe wapen om de heuvel maar effe terug te halen van Yann....en vliegt het weer terug naar zn normale plek :P

Odys en Vena's Hill

27-11-08 20:24:55
ledi
Oudgediende

S
Zeg, jullie zien 1 ding over het hoofd. Gelukkig dat jullie mij hebben: ik roep de hulp van Jomanda in en die zorgt niet alleen dat onze heuvel weer op aarde beland, maar ook dat T-S verandert in een zachtaardig wezen dat tevreden om zich heen kijkt op onze partyhill.
Hij is onder hypnose gebracht en kan zich sindsdien niets meer herinneren van vroegere activiteiten.

27-11-08 20:26:16
nietmeer
T-S, zachtaardig??

* Grijpt direct naar de fles om ongeloof weg te drinken *

Still our hill :P

27-11-08 20:27:46
Lamp
Erelid

S
En ik zit op mars.. met een telescoop te kijken naar de partyhill :( ik kan niet meer terug :( :{

27-11-08 20:36:45
Odysseus
Oudgediende

S
kwestie van Jomanda lief aankijken Yann, dan ben je zo terug.
TS zachtaardig? *poetst voor de zekerheid het anti-alles-wat-met-t-s-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen op*

Our Partyhill!

28-11-08 06:43:40
Tom-Servo
Oudgediende

Quote:
ik roep de hulp van Jomanda in en die zorgt niet alleen dat onze heuvel weer op aarde beland, maar ook dat T-S verandert in een zachtaardig wezen dat tevreden om zich heen kijkt op onze partyhill.
Hij is onder hypnose gebracht en kan zich sindsdien niets meer herinneren van vroegere activiteiten.

Mocht je willen Ledi. Tom-Servo's programmering is sterker dan welke hypnose ook. Hij kon eerder al losbreken van Yann's Trojan Horse, en nu breekt hij los van Jomanda's invloed.

Ondertussen heeft Odysseus zijn anti-alles-wat-met-t-s-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen op herbouwt, maar hij heeft het wapen iets te gevoelig ingesteld. Odysseus beseft het misschien niet, maar hij heeft zelf ook iets met Tom-Servo te maken: hij wil Tom-Servo ervan weerhouden de heuvel te veroveren. Nauwelijks is het wapen aangezet, of het richt zich op Odysseus en poeft hem.

Tom-Servo nadert de heuvel. Wanneer het wapen hem wil poefen, kaatst hij de straal met een spiegel terug naar het wapen zelf. Het wapen verdwijnt in het niets. Geeft de mensen op de heuvel nog een goede borrel en stuurt hen naar de kroeg onderaan de heuvel.

My Hill

28-11-08 08:36:20
ledi
Oudgediende

S
En met die laatste zin bewijst T-S zachtaardig te zijn geworden. :D
Maakt het gevecht om de heuvel toch wel leuker.

28-11-08 09:57:06
Odysseus
Oudgediende

S
*dwarrelt rond in een andere dimensie*

hmm, geen heuvels hier, jammer.

*gaat op zoek naar wormgat om terug te komen naar de heuvel*

28-11-08 09:57:48
Tom-Servo
Oudgediende

@ledi Zolang het maar een gevecht blijft, want dat is toch de essentie van dit spel. Als we allemaal gewoon op de heuvel gaan feesten en zuipen is er geen "king of the hill" meer.

Maar goed: met Odysseus in een andere dimensie en Ledi in de kroeg is het nog altijd My Hill.

28-11-08 10:05:50
Odysseus
Oudgediende

S
*vind het goede wormgat*

*poef* hallo daar, ts8)

zijn tijd in de andere dimensie heeft iets gedaat met odys. hij is nu een stuk agressiever.

ts verwacht dat odys weer op de proppen komt met het anti-alles-wat-met-t-s-superwapen-met-permapoef-upgrade-wapen, maar dat valt hem vies tegen: odys vliegt hem gewoon aan! ts is niet bedacht op deze verassingsaanval, en is snel van de heuvel verwijderd.

my hill

28-11-08 10:07:49
ledi
Oudgediende

S
@T-S: jawel, maar ik vind slimme grappen leuker dan schieten met allerlei fantasiewapens.

28-11-08 10:28:22
Tom-Servo
Oudgediende

@ledi, begrepen. We gaan weer terug naar de basis.

Zet een groot bord met "Gratis donuts" op de heuvel. Binnen de minuut wordt de heuvel omsingeld door politie-agenten. Deze zijn uiteraard erg teleurgesteld dat er geen donuts zijn. Ze denken dat Odysseus achter deze "misselijke grap" zit, en arresteren hem.

My Hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 193 194 195 [196] 197 198 199 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven