king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
wacht maar ts, ik krijg jou nog wel! gelukkig krijgt odys alleen een geldboete, die hij uiteraard niet betaalt  loerend met een verrekijker wacht odys vanuit de bosjes op een moment waarin ts niet oplet... |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
T-S: Juist, dat bedoel ik nou. Voorlopig jouw Hill. (Ga broeden op volgende zet, terwijl ik buiten blad ga harken  ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Zit nog altijd op de heuvel, en houd alles strak in de gaten. |
|
Odysseus Oudgediende
verdorie, die vervelende robot is veel te allert!
*broed op nieuw plan* |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Broed zelf ook alvast op wat plannen voor het geval Odysseus, Ledi of iemand anders de heuvel toch verovert. |
|
Odysseus Oudgediende
het is stil rond de heuvel.
daaronder is echter een hoop activiteit... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ziet de bui al hangen. Bestelt een vrachtwagen cement en laat een betonnen vloer aanleggen op de heuvel. Daar breek je niet zomaar doorheen. |
|
Odysseus Oudgediende
*graaft zich naar boven, maar komt een te harde laag tegen*
wees vervloekt tom servo! |
|
ledi Oudgediende
@Odys: het is toch bekend dat de liefde van de man door de maag gaat. Wat kunnen we voor heerlijks laten aanrukken onderaan de heuvel????? |
|
Odysseus Oudgediende
dan zal ik toch eerst wat tl-buizen moeten installeren in dat hele gangenstelsel... heb je even? |
|
ledi Oudgediende
Misschien zoeken we het te ver. Ik loop gewoon de heuvel op, maar halverwege doe ik of ik struikel en mijn been heb gebroken. Ik krijs het uit van de pijn totdat T-S het niet langer kan aanhoren en me komt helpen. Op dat moment scheur ik mijn blouse open en roep luid aangerand te worden door Tom. Die wordt gearresteerd en afgevoerd. Hiep Hiep voor Mijn Heuvel. Dank je wel Tom voor de cementlaag, maakt de bescherming een stuk gemakkelijker.
MY HILL MY HILL MY HILL |
|
Odysseus Oudgediende
*ondermijnt de heuvel met gangenstelsels, waardoor deze 2 meter lager word*
odys zit nu op de heuvel, met een cementlaag boven zich. ledi merkt niets van het voorval en zit boven op het dak, denkend dat die hoop cement de heuvel is.
my hill! |
|
ledi Oudgediende
Opeens ontdek ik dat een voorganger een douche heeft laten aanleggen. Ik maak er dankbaar gebruik van en blijf heerlijk lang onder de warme straal. Daardoor loopt door gaten in het cement het gangenstelsel eronder vol met water. Odysseus verzuipt bijna en moet haastig maken dat hij weg komt.
Nog altijd MY HILL |
|
Odysseus Oudgediende
-blub- hè bah, mag ik me weer gaan douchen. maar ik kom terug!! |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
zware aarbeving schudt de hele heuvel door elkaar zodat iedereen er af valt en ik rustig de heuvel kan innemen Mine  |
|
ledi Oudgediende
Aangezien Odysseus ook op de heuvel zit, rolt die er ook af, terwijl ledi op het cementen dak nergens last van heeft.
Mijn dakheuvel. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo wordt weer vrijgelaten nadat hij heeft kunnen bewijzen dat Ledi hem erin heeft geluisd.
Ondertussen ziet Ledi iets wat Tom-Servo heeft achtergelaten: een knop met daarbij een briefje waarop staat "NIET AANKOMEN!!!!". Ledi drukt er toch op. Meteen wordt de cementvloer met Ledi erop van de heuvel geschoten middels een springveer.
Tom-Servo maakt de gaten in de heuvel weer dicht, en verhoogt de heuvel weer naar zijn oude formaat.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
Odys heeft een grote magneet gebouwd, en zodra hij hem in de buurt van de heuvel zet, word ts meteen naar de magneet getrokken en komt niet meer los.
*loopt op zijn dooie gemak de heuvel op*
my hill! |
|
nietmeer
|
* Zet vriendschap met Odys effe opzij, en mijn hebzucht krijgt de overhand *
Laat een briefje van 500 achter, maar iedere keer als Odys te dichtbij komt, word het een stukje opzij getrokken...Odys hapt toe en omdat ik het een koordje van een kilometer meegaf is ie nog wel een tijdje zoet..
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*pakt een hengel en slaat het briefje van 500 letterlijk aan de haak*
zo, en nu terug naar de heuvel!
*koopt met het briefje van 500 euro een ambtenaar om, zodat deze vena van de heuvel haalt wegens gebrek aan een of andere vergunning*
mijn heuvel |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Is eindelijk ontsnapt aan de magneet. Volgt een cursus heuvelogie om meer over de heuvel te weten te komen. Ontdekt zo dat er steen onder in de heuvel zit die de boel bij elkaar houd. Verwijderd de steen, en de heuvel zakt onder Odysseus zijn voeten in elkaar tot een bergje zand.
De Hill-spirit neemt bezit van een nieuwe heuvel, en Tom-Servo verovert die als eerste.
My Hill |
|
nietmeer
|
Sinds wanneer heb je een vergunning nodig om op een heuvel te mogen zitten? Vraag ik de ambtenaar. Helaas ziet de ambtenaar zijn fout in en zodra Odys hem ziet, gaat hij rennen  Weer my Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Helaas is Vena nog niet op de hoogte van het feit dat er weer een nieuwe heuvel is. Hij komt dus op het bergje zand terecht.
Your pile of sand. My hill |
|
ledi Oudgediende
Door dit alles is T-S hongerig geworden, dus als er een wagen met vers gebakken hot-dogs onder langs de heuvel rijdt, kan Tom de heerlijke geuren niet weerstaan en denkt even veilig naar beneden te kunnen hollen. Helaas wordt die wagen bestuurd door een vriendje van me en ik stond al klaar om de heuvel te gaan inpikken.
My Hill. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Even later komen er een brandweerwagen en twee politiewagens aangereden. De brandweermannen rennen de heuvel op en beginnen te "blussen" wanneer ze beseffen dat er geen brand is. Wanneer de inmiddels doorweekte Ledi hen vraagt wat dit te betekenen heeft, vragen ze aan haar of er hier geen uitslaande brand is. Wanneer Ledi ontkent dat er ooit brand is geweest, worden ze kwaad dat ze hen voor niets heeft laten komen. Ledi wordt afgevoerd.
Van achter een boom houd Tom-Servo alles in de gaten, met het mobieltje nog in zijn hand. Wanneer de brandweer en politie weg zijn, pikt hij de heuvel weer in.
My Hill |
|