king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
dat wil je niet weten;)... |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Als je het niet vertelt, dan verraad ik je bij de chinese autoriteiten. Jaja, zo vals ben ik wel als het gaat om .... . . My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
weet je nog dat ik ook ontsnapt ben uit guantanamo bay? dan is je gemiddelde chinese gevangenis niet zo lastig. en aangezien ik niet zo'n grote bedreiging ben voor het communisme en dat ik zei dat ik een groot fan was van chineese tekenfilms, hebben ze me (na een beetje geld-uitgeefwerk) gewoon laten gaan. zo. nu weet je het, mag ik m'n heuvel terug? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Nee. Ik neem hem over. Ik heb ontdekt dat de heuvel de perfecte plek is om te repeteren.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
repeteren voor wat? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Lees de laatste reacties van ledi en mij op de vorige pagina. |
|
Odysseus Oudgediende
aha, je hoort tegenwoordig bij de crew van monthy pithon?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nee, bij hen ging ik slechts te rade om hulp voor het veroveren van de Heuvel. Ledi heeft mij buiten mijn weten opgegeven voor een Pietenshow op 5 december. Daar moest ik voor repeteren. Maar ik hoor net dat ze een vervanger hebben gevonden, dus ik kan weer volop de heuvel gaan bewaken/veroveren.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Welja, zorg ik voor een wereldprimeur van Tom-Servo als Hoofdluis, haakt meneer af. Ik ben hier zo verontwaardigd over dat ik het Ruinerwoldse jeugdleger bijeenroep; met elkaar wippen we die nepfiguur van de heuvel.
. My Hill (met dank aan die brave jongens) |
|
Odysseus Oudgediende
en dan vertel ik die brave jongens wat ledi zoal heeft gedaan om op de heuvel te komen, en ze keren zich spontaan tegen haar. in een mum van tijd is ledi van de heuvel verwijderd
my hill! |
|
nietmeer
|
*maar Odysseus geeft het Ruinerwoldse jeugdleger niet de beloning die hij beloofde, ik geef die en ze keren zich tegen hem en gooien hem de heuvel af* my hill, met leger  |
|
Odysseus Oudgediende
ik heb ze niets beloofd, alleen maar verteld van ledi's misdaden. ik ben ze dus niets schuldig. en vertel ze maar niet van mijn daden, want ik heb al gezeten  nog steeds mijn heuvel |
|
nietmeer
|
*betaalt het Ruinerwoldse jeugdleger om Odysseus de heuvel af te schoppen wat ze ook doen, waarna ze terug naar Ruinerwold gaan* my hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Je had het leger niet weg moeten sturen Jersan. Nu ben je een makkelijke prooi. Stormt de heuvel op met een stormram, en stoot Jersan eraf.
My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*maakt met ik mezelf en die ander een drietangsbeweging en sluit Tom in, mikt m van de heuvel af* Mine  |
|
ledi Oudgediende
Nu kom ik met het meisjesleger (allemaal van die doorgewinterde tantes, die zich niet in de luren laten leggen door mannen) en Kpuc wordt onder het zingen van strijdliederen afgevoerd naar Utrecht. . Mijn Heuvel |
|
Odysseus Oudgediende
*jat het idee van tom servo*
mijn |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Kookt een ontzettend vies recept. Zet dit ver weg in de koelkast en wacht een paar maanden. In die maanden ontwikkeld het gerecht zich tot een gruwelijk monster. Zet de koelkast op de heuvel neer. Odysseus denkt dat het de door hem bestelde koelkast is. Maar wanneer hij hem opent wordt hij het eerste slachtoffer van: "The Creature That Lived in the Refrigerator, Behind the Mayonnaisse, Next to the Ketchup and to the Left of the Cole Slaw!"
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
helaas word ook tom servo door het geval aangevallen, en moet snel hollen, wil hij niet compleet verteerd worden
Creature That Lived in the Refrigerator, Behind the Mayonnaisse, Next to the Ketchup and to the Left of the Cole Slaw's hill... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig heeft Tom-Servo het enige middel waarmee dit wezen kan worden verslagen: Baking Soda. Gooit dit over The Creature That Lived in the Refrigerator, Behind the Mayonnaisse, Next to the Ketchup and to the Left of the Cole Slaw, en hij lost op in het niets.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Ik geloof het maar eens op de zielige toer moet gooien van dat arme oude vrouwtje (119 jaar oud) die zo'n heimwee heeft naar de top van de heuvel. Tom smelt door dit droevige verhaal en staat met liefde de heuvel aan het heksje af. . . My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tot hij haar ware aard ontdekt.
My Hill weer |
|
ledi Oudgediende
Nou nou Tom-Servo, had je maar 3 minuten nodig om achter die ware aard te komen? Ik hield je nog wel de liefste kant van me voor.  Ik zal dus wat anders moeten bedenken. |
|
nietmeer
|
laat hond los...now its my hill |
|
Odysseus Oudgediende
temt hond met koekjes en laat andere (veel agressievere) hond op ales los
nu is ie weer van mij
|
|