king of the hill |
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
Aangezien ik mij toch zelden in dit topic begeef offer ik mezelf wel op  Ledi's hill PS: zeg dat wel  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Gelukkig ben ik immuun geworden voor ledi's spreuken, en zoals de wijsgeren van het verleden al beweerden: "Als je de tegenstander niet kunt verslaan, vecht dan met hem".
Samen met ledi regeer ik over de heuvel!
Our hill |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Tja, maar ik had nog wat van dat hagedissengif bewaart en als Emmertje even niet kijkt, prik ik dat achter zijn oor. Hij valt onmiddellijk flauw en ik rol hem dus maar van de heuvel. Hij boft dat er zich momenteel geen krokodillen bevinden in de gracht onderaan de heuvel. . . My Hill
Traevel , als dank voor je hulp krijg jij de Erepenning van Ledi's heuvel uitgereikt. |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ohhhhh, da's een lage streek ledi  Wil ik al samen met je regeren, is het weer niet goed genoeg  Wacht maar, ik zal je vroeg of laat van de heuvel af dwingen  Your hill, for now!  |
|
ledi Oudgediende
Yep. Heerlijk om voor heks te spelen.  Maar ik wens je wel een gemeende goede nacht toe (hetzij werkende, hetzij slapende) |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik jou ook ledi   welterusten! |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
In een van de dorpjes waar Yann doorheen reisde de afgelopen dagen krijgt hij het gerucht te horen dat Ledi momenteel de heuvel bezit. Yann besluit naar de heuvel te trekken, en komt enkele dagen later aan. Inderdaad blijkt daar een heks op de heuvel te zitten. Yann, altijd in het bezit van hout en lucifers maakt onopgemerkt van de heuvel een brandstapel en steekt deze aan. Ledi pakt haar bezem en vliegt weg. Als het vuur uit is gaat Yann terug naar de heuvel. In het licht van de maan leest hij een boek bedoeld voor intellectuele mensen; iets wat jullie toch niet zullen begrijpen.
My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
Degenen die ruchtbaar maken dat zij diegenen zijn met intellect, blijken normaliter diezelfden zonder dat  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik ga bij Peter zitten om te vragen of hij ook eens voor mij wil koken. Peter gaat meteen naar de winkel om ingrediënten te halen. Meanwhile...my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
helaas heeft emmertje geen bestek bij zich, en gaat het meteen halen  odys zat in de bosjes verscholen, en gaat nu doodleuk op de heuvel zitten vanmij! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Plakt bij Odysseus een sticker op de rug met de tekst "ik ben een groot Ajax-fan". Net op dat moment komt er een bus vol agressieve Feyenoordsupporters langs...
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
dat doet meer pijn dan je denkt. ajax en ik hadden enige eh, onenigheid tijdens de oorlog om troje en waren niet echt de beste vrienden. voordat die hooligans me gezien hebben is de sticker al niet meer.
mijnes |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Maar heb je ook het bord met de tekst "hier zit een Ajax-fan" weggehaald? Oeps, zo te zien niet. De hooligans zien het, en stormen de heuvel op. Ren voor je leven Odysseus!
My Hill |
|
ledi Oudgediende
De politie komt met grote overmacht en pakt iedereen op die zich op de heuvel bevindt. Helaas is Tom-Servo daar ook bij. Het ga je goed, Tom.  . My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De strijd om de heuvel heeft het wereldnieuws gehaald. Van over de hele wereld komen mensen naar de heuvel om te proberen Ledi te verslaan. Terwijl de menigte aan het knokken is, gaat Tom-Servo (die alweer vrij is gelaten. Hij kon zijn onschuld bewijzen) op de heuvel zitten.
My Hill |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Het blijkt dat Tom geen PSV-fan is terwijl er een clubhuis van hen in de buurt staat. Hij wordt eraf geschopt, laten we hem gedenken  De heuvel is nu leeg en dus een makkelijke prooi... Mèn  |
|
ledi Oudgediende
Gelukkig heeft Caster nog niet zoveel ervaring hoe je je plaats op de heuvel moet beschermen en daarom heeft Ledi totaal geen moeite om hem van achteren te besluipen. Probeer het later nog maar eens, Caster.  . My Hill |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Gebruikt een tunnelgraaf-set om ledi in een valkuil te kieperen en gaat bovenop het luik zitten* Bedankt voor de eerste lessen ledi  Mèn  |
|
ledi Oudgediende
Voor noodgevallen heeft Ledi altijd gereedschap bij zich, Met haar handzaagje snijdt ze een cirkel uit dat luik, maar helaas ook uit de derriere van Caster., die bloedend en vloekend van de pijn er van door gaat. .
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Stormt, met de PSV-supporters nog achter zich aan, de heuvel op. Springt sierlijk over Ledi heen, maar de supporters botsten op haar. Ze rollen met z'n allen de heuvel af.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Tom-Servo vergeet dat na een heenweg er altijd een terugweg volgt. Als de supporters ontdekken dat Ledi totaal geen binding heeft met welke club dan ook, stormt de meute terug langs dezelfde weg die ze gekomen zijn. Slepen en passant T-S alsnog met zich mee en verdwijnen in het clubhuis. Arme Tom-Servo, ik hoop dat ze hem een kopje koffie aanbieden.  . My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
gelukkig heb ik gisteren mijn vliegbrevet gehaald, en vanuit mijn nieuwe straaljager neem ik ledi onder vuur, waardoor ze moet vluchten voor haar leven
vanmij! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ontsnapt uit het clubhuis en spijkert de deur dicht zodat de PSV-supporters opgesloten zitten.
Meldt Odysseus gedrag bij het leger. Hij komt voor de krijgsraad voor het aanvallen van een onschuldig burger.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
ledi? onschuldig? laat ik die krijgsraad eens vertellen wat men zoal doet om die heuvel te bemachtigen, en ze snappen mijn gewelddadige ingrijpen meteen, en ze steunen me zelfs! met een kleine deltaforce bestorm ik de heuvel en schiet ts aan gort.
mijn goedbewaakte heuvel! |
|