king of the hill |
nietmeer
|
laat avatar en z'n vriendjes Odysseus in brand sturen again : now its my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
helaas, gezien ik een groot fan ben van zuko (echt waar) spaart hij mij, en ik zeg tegen ze dat ales een handlanger van ozai is, waardoor deze moet vluchten voor zijn leven
nuizzievanmij! |
|
nietmeer
|
tss zuko en ik heb zonet nog avatar gekeken en zat nog te huilen toen je door asulo geraakt werd  echt waar  nu gooi ik kip eitj naar je kop met cement er in ! allemaal bewusteloos !again : again : now its my hill |
|
Odysseus Oudgediende
Offtopic: asulo? azula zul je bedoelen! *ontwijkt kippenei* probeer het nog eens... |
|
nietmeer
|
jajjaajjaa |
|
Odysseus Oudgediende
jajjaajjaa? wat moet ik me daarbij voorstellen? |
|
nietmeer
|
Quote Odysseus: Offtopic: asulo? azula zul je bedoelen! *ontwijkt kippenei* probeer het nog eens... zijn we zeeslag aan het doen ? ok B 4 vuur Hill Geraakt Odysseus dood... now its my hill |
|
Odysseus Oudgediende
met een kippenei?  misschien moet je eens wakker worden... en mocht je me raken met iets dat mij zou doden, dan is de heuvel ook verleden tijd. dus probeer maar iets anders... |
|
nietmeer
|
van wat ga je dan wel dood ? |
|
Odysseus Oudgediende
niet van kippeneieren  |
|
nietmeer
|
gooit met struisvogel ei op hoofd van odysseusagain again again now its mij hill |
|
Odysseus Oudgediende
okee, struisvogeleieren zijn wel groot genoeg. maar vergeet niet dat ik nog altijd een agressieve hond als bewaker heb! niet bedacht op de aanval van deze duitse herder word ales compleet verrast en moet worden afgevoerd naar het ziekenhuis
mijn heuvel! |
|
nietmeer
|
schiet met drugs koekjes naar honden, honden worden helemaal high en honden vallen odysseus aan  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Leert aardsturen en haalt de heuvel naar zich toe. Laat de heuvel Ales eraf gooien.
My Hill |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Sjamaan Kpuccie mikt met een welgerichte bliksem TS eraf My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wijst Kpuc op de "wet op het verbod van sjamanisme". Kpuc wordt afgevoerd.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
help! heb ik hier 2 avatarfans aan mijn broek hangen? en ik maar denken dat ik de enige was! goed, ik speel het spelletje mee. met mijn talent om lucht te sturen blaas ik ts de heuvel af, en ik doop de heuvel om tot de centrale luchttempel
mijn centrale luchttempel! |
|
nietmeer
|
maakt ijs van kpuc en beeldhouwt hem uit tot een standbeeld again... now its my hill |
|
Odysseus Oudgediende
en toen kreeg ales door dat hij veel te laat was.
nog steeds mijn centrale luchttempel! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Leert de mystieke vorm van energiesturen en ontneemt Odysseus zijn luchtstuurkrachten (zoals Aang in de laatste aflevering de vuurheer zijn krachten ontnam). Gooit Odysseus van de heuvel. Richt zich vervolgens op Ales, en bevriest hem met zijn eigen wapen.
My hill |
|
Odysseus Oudgediende
helaas is tomservo's geest corrupt en word hij vernietigd. einde verhaal tom servo! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Robots hebben geen geest. Alleen computerdata. Ik besta dus nog. En jij bent nu machteloos.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
maar aangezien je zelf geen geest hebt, ben je ook niet in staat om mijn energie te ontnemen. dat brengt mij op het idee om te leren metaalsturen. een korte cursus van Toph later maak ik zonder moeite een bal van tom servo en schiet hem weg toedeloe  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Kan zelf ook metaalsturen (tegelijk geleerd met aardsturen). Stuurt zichzelf weer terug en kegelt Odysseus omver. Strike!
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*blaast ts met de zelfde snelheid terug*
of niet natuurlijk
nog altijd mijn centrale luchttempel |
|