king of the hill |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Om te vliegen heb ik geen vliegbrevet nodig. Een bezemsteel is voldoende. Als ik meermalen pal over het hoofd van Tom-Servo gevlogen heb, neemt hij het zekere voor het onzekere en gaat er vandoor. . My Hill Ik zie intussen dat ik niet T-S maar Odysseus verjaagd heb. Hoe dan ook. Ik ben the Queen of the Hill.  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
helaas stuit ledi op de deltaforce en word het oude heksje genadeloos neergehaald
nog steeds van mij! |
|
ledi Oudgediende
Het komende uur ga ik broeden op een drankje waarmee ik de gehele deltaforce klein kan krijgen. Tot zolang veel plezier op de heuvel, Odysseus. |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ziet dat alle leden van Odysseus' Delta Force granaten bij zich dragen. Gebruikt een magneet om vanaf een afstand de pin uit deze granaten te trekken...
Nadat de schoonmakers klaar zijn neem ik de heuvel weer over.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
helaas komen de scherpgestelde granaten met de zelfde snelheid op de magneet af als de pinnen. tijd om dat ding weg te gooien, wil je niet eindigen als schroot, vind je ook niet? dat dacht ik. mr servo, u heeft zojuist uw positie verraden aan mijn deltaforce. begin maar vast met rennen
nog steeds mijn heuvel |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Inderdaad Odysseus. Ik gooi de magneet snel weg... in de richting van jouw Delta Force  De granaten bereiken toch hun doel. Schoonmakers, kom alsnog maar langs. My hill |
|
Odysseus Oudgediende
mannen, naar de schuilkelder!
een explosie en wat schoonmaakwerk later zit ts op de heuvel, boven op een mysterieus luik
het luik gaat ineens open, en vol verbazing rolt ts de heuvel af. odys steekt zijn kop uit de schuilkelder. kom er maar uit jongens, de kust is veilig!
mijn heuvel + schuilkelder |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gaat bij Ledi langs en haalt dat drankje waar ze het in haar laatste reactie over had. Door het drankje worden alle Delta Force-soldaten lafaards, en vluchten weg. Odysseus rent ze achterna, schreeuwend dat ze terug moeten komen.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
en jij mocht dat drankje gewoon hebben? ik geloof er niets van, en breng ledi maar niet op ideeën... |
|
ledi Oudgediende
Odysseus, je hebt gelijk. Er staat al het een en ander op het vuur te pruttelen, maar wat T-S (ongevraagd) meenam had nog geen potentie. Ach ja, dromen zijn bedrog nietwaar? |
|
ledi Oudgediende
Overigens heb ik een magic spell over mijn huisje uitgesproken. Iedereen die hier ongevraagd binnen stapt zal veranderen in een muis en onmiddellijk worden verslonden door mijn zwarte kater.  Voor alle duidelijkheid: ook robots en andere levensvormen veranderen in muizen bij ongevraagd binnentreden en de spell is pas na jouw vorige bezoek ingegaan, vandaar dat je het nog kunt navertellen.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig werkt Ledi's spell niet op robots. Ik lees net dat ik het verkeerde drankje mee heb genomen, maar dat geeft niet. Ik weet niet wat Ledi van plan was met de Delta Force te doen, maar door het drankje dat ik gebruikte zijn ze nu in elk geval weg.
My Hill, nog steeds. |
|
ledi Oudgediende
Ik zet nu een nieuw wapen in: mijn bezemsteel laat ik thuis, maar op mijn snorfiets race ik in volle vaart tegen de heuvel op. Voordat Tom-Servo begrijpt wat er gebeurt, heb ik hem al met zo'n vanghaak te pakken en sleur hem de heuvel af. Daarna draai ik om en race weer naar de top.
Dank jullie wel Odysseus en Tom-Servo dat jullie zo lang op mijn heuvel hebben gepast.
Was getekend: Queen of the Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Maar Ledi vergeet voor ze de heuvel weer oprijdt Tom-Servo eerst van de vanghaak los te maken. Zodra ze bovenop de heuvel stopt, schiet T-S van de vanghaak tegen haar aan. Ledi rolt de heuvel af en T-S blijft op de heuvel achter.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
da's pech, deltaforce weg. maar misschien kan een phalanx wel wat granaten niet kunnen. met mijn goede vriend leonidas omsingel ik de heuvel met hopliten, en langzaam bewegen ze zich naar de top. tom servo kan zich nog net op tijd uit de voeten maken om aan de muur van speren te ontkomen. ik ga doodleuk op de heuvel zitten, mijn trouwe vrienden zullen mij beschermen.
vanmij! |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*rinkelt met een belletje* "Etenstijd!" *iedereen rent naar beneden insclusief Odysseus en zijn vrienden*  MY HILL!!!    |
|
ledi Oudgediende
Marike heeft echter vergeten een jas aan te trekken en de avondlucht is bitter koud. Ze moet dus een jas gaan halen.
. My Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*gaat haar jas aandoen* *wandelt buiten* *ziet iedereen kijken*  *gaat de rest van haar kleren aandoen*  *loopt naar de Hill* en schopt die ouwe heks van de heuvel  MY HILL!!!    |
|
ledi Oudgediende
De oude heks krabbelt weer overeind, zegt een paar 3-letterwoorden en gaat naar huis om haar bezem te halen. Vliegt met versgemaakt drankje over de heuvel en giet deze over Marike, die prompt in een diepe slaap valt. Even oppakken aan de benen , ronddraaien, loslaten en daar vliegt Marike mijlenver weg. Dag meis  . My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hé ledi, zo ga je niet met mijn dochter om!  *Pakt ledi bij haar benen en doet hetzelfde nog eens dunnetjes over ...* Daaahaaag! My hill |
|
ledi Oudgediende
Gelukkig voor ledi had ze de bezemsteel nog vast. Daardoor kan ze 180 graden draaien en vliegt in volle vaart terug naar de heuvel. Emmertje probeert te duiken,maar krijgt toch even een zwiep van de borstel waardoor hij de heuvel afrolt. Arme Emmertje.  . My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
Toen kreeg ledi toch wel een beetje medelijden nu ze emmertje alweer zo hard aangepakt had, en besluit hem te verzorgen tot hij weer beter is  Our hill |
|
ledi Oudgediende
Een zwiep van zo'n takkenborstel hard????? Welnee, Ledi kijkt er even naar en vertelt Emmertje dat hij rustig naar huis kan gaan; het bloedt niet. Slaap lekker Emmertje.  . My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Waarschuwt het comité en er wordt een heksenjacht georganiseerd.* * ledi en emmertje worden op de brandstapel gezet en in brand gestoken.*  Vervolgens kom ik de heuvel op en neem hem in.   My Hill.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Peter ... ik was geen heks  |
|