king of the hill |
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
O O, ik moet alle mensen bij WMR de droeve mededeling doen dat Kpuc zojuist gediend heeft als voer voor Tiger. Die likt nu tevreden zijn lippen af. Arme Kpuc, wij zullen je missen, snik snik. |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Laat een team wetenschappers komen die zogenaamd de heuvel komen onderzoeken op echtheid. Hij blijkt nep te zijn! Odys, Ledi, Tijger met kpuc erin geloven de wetenschappers (het zijn wetenschappers dus waaarom niet?) en vertrekken op zoek naar de echte heuvel. Als jullie uit het zicht zijn bouw ik met de wetenschappers een feestje. Samen praten we over slimme dingen  My Hill, samen met de wetenschappers! |
|
Lamp
Erelid
4-evah? |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Nee. Bouwt een UFO en laat die vlakbij de heuvel neerstorten. De wetenschappers en Yann stormen ernaar toe in de hoop als eerste bewijs van aliens te vinden.
My Hill |
|
nietmeer
|
Hellaas pindakaas het is geen alieen en wetenschappers gaan allemaal weer naar huis.
Yann is hier zo ziek van dat tie ook naar huis gaat.
De hill is leeg, wie neemt de hill? |
|
ledi Oudgediende
Hoi Benny, intussen heb ik plaats genomen op de heuvel. Dank je wel dat je die zolang hebt bewaakt. Het is nog frisjes, maar ik ben er op gekleed en heb een grote kan koffie bij me.
. My Hill |
|
Lamp
Erelid
Wie staat daar in de verte? Die stoere schim aan de horizon? Ik denk dat.. ja... het is Yann! Met een ongelooflijke snelheid komt Yann aangesprint en duw Ledi van de heuvel af. Ledi vliegt naar Frankrijk  en komt daar op zon stoeltje terecht waar ze ene potret van je maken voor een beetje geld. De man die het potret maakt biedt er eentje gratis aan en Ledi zegt ok. Ze had er geen rekening mee gehouden dat de schilder voor mij werkt! En er extra langzaam over doet  My Hill! |
|
ledi Oudgediende
Na een uurtje geposeerd te hebben, bekijkt Ledi het voorlopige resultaat. Jeetje, wat een prutser die schilder. Dat lijkt niks en het wordt ook niks. Boos rukt Ledi het "schilderij" van de ezel en reist per satelliet weer naar huis, waar ze het schilderij kapot slaat op het hoofd van Yann. Die is voorlopig wel buiten westen.  . My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
odys komt er na een behoorlijke tijd achter dat yann hem bedrogen heeft. met zijn spartanenleger reist hij terug naar de heuvel, waar ledi boven op yann zit. mag ik erbij?
King&Queen of the hill? |
|
ledi Oudgediende
You're welcome  . Queen (ik eerst  ) & King of the Hill. |
|
Odysseus Oudgediende
wat jij wilt, vrouwe...
Queen & King of the hill
... + spartanen en tiger! |
|
Lamp
Erelid
+ bewusteloze Yann? (die niet zo lang meer bewusteloos is waarschijnlijk  ) |
|
Ronniej Senior lid WMRindex: 78 OTindex: 171 Wnplts: Abcoude
|
Maakt Yann wakker... veel suc6  |
|
Odysseus Oudgediende
*laat Yann afvoeren door Astenos en Dellion* toedeloe  nog altijd our hill |
|
WasserHead Senior lid WMRindex: 117 OTindex: 569 Wnplts: Gennep
|
*ziet dat er mensen op de hill staan* *word erg agressief en veranderd in de hulk* *iedereen rent bang weg* my hulkish hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Deactiveerd zijn camouflagepak, en onthuld dat hij al sinds vanmorgen 05:59:41 op de heuvel stond. Benny1974 dacht alleen maar dat de heuvel leeg was. Stuurt Abomination achter Hulk-Wasserhead aan. De twee verdwijnen al vechtend in de verte.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
helaas tom servo, daar zijn de spartanen weer. blijf je nog op die heuvel zitten, of wil je nog langer bestaan?  Queen Ledi & King Odysseus' hill, i persume |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ik blijf. Abomination heeft afgerekend met de Hulk, en valt nu de Spartanen aan. Deze worden weggemept alsof ze vliegen zijn.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
kan die abonmidinges van jou ook tegen magie? vast niet. ledi, ga je gang maar...
en in een mum van tijd is de heuvel weer van ons met wat minder spartanen, welteverstaan...
gegroet,
queen & king of the hill
|
|
ledi Oudgediende
Goed teamwork , Odysseus!!!!!  Laat ze maar een poepie ruiken. Zo nodig heb ik nog meer op mijn toverstaf, dus weg wezen iedereen.  . queen & king of the hill |
|
Odysseus Oudgediende
*lapt gewonde spartanen op*
Laat maar komen, wij zijn er klaar voor
Queen & King of the hill |
|
Lamp
Erelid
Ooh wat moet ik naar de wc  ik hou het niet meer  .. o wacht.. daar.... een heuvel. Ik ren naar de heuvel toe en plas hem helemaal onder. Door de gigantische stromingen die ontstaan veranderd de hele heuvel in een modderstroming. De modder stroomt weg en King Ledi en Queen Odys (of was het andersom  ) zitten vast in de modder als het opgedroogt is. Dan haal ikmijn vriendjes de wetenschappers erbij die een gigantisch-goed-beveiligde-beveliginginstallatie maken waar jullie in worden opgesloten. (jaja, ook de spartanen en de Abomination   ). Jullie kunnen er gewoon niet uit. Dan ga ik met de wetenschappers de plas uit de heuvel filteren en bouw er een nieuwe heuvel van. Yann..King of the Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
waarom worden wij opgesloten yann? wat hebben we die wetenschappers ons misdaan? niets! een kort betoog later staan we allemaal weer buiten. de wetenschappers zijn klaar met het filteren van de heuvel en gaan naar huis. yann, u word vriendelijk verzocht plaats te maken voordat we overgaan op het gebruik van geweld... onze heuvel, als yann weet wat goed voor hem is  |
|
ledi Oudgediende
Yann is ook even Tiger vergeten. Na oppeuzelen van Kpuc, heeft die alweer reuze trek en hij likkebaardt bij de gedachte aan een hapje Yann.  |
|
Lamp
Erelid
Yann laat zich opeten door Tigertje. Als Tigertje terugkomt naar ledi, komt Yann uit zijn bek gesprongen! Yann werkte saqmen met Tiger! Tiger eet Ledi, Odys, de Spartanen en Abomination op! Tiger zit goed vol, maar ziet er nog steeds uit als een normale Tiger. Samen gaan we gezellig op de heuvel liggen, genieten van het lekkere nachtweer. Het kampvuur houdt ons lekker warm terwijl we langzaam in slaap doezelen. Samen met de wetenschappers hebben we een uberafweersysteem gebouwd om omze heuvel heen. De wetenschappers helpen mij omdat ik hen heb geholpen bij veel belangrijke ontdekkingen. We zijn beste maatjes en ze staan stuk voor sgtuk bij mij in het krijt.. My en Tigers Hill!  |
|