king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Schaam jij je niet Odysseus. Hier een beetje op de heuvel zitten terwijl je Queen of the Hill, Ledi, in een trein naar Timboektoe zit samen met Yann? Odysseus wordt rood, en gaat met zijn Spartanen achter de trein aan.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
alle verbonden moeten eens verbroken worden, tom servo. en als ledi terugkomt, dan zeg ik gewoon dat ik niet wist dat ze met de trein naar timboektoe was vertrokken.
*ruimt tom servo, die doorzeefd is met speren, op en gooit hem in de zwarte kliko*
mijn! |
|
ledi Oudgediende
 WMRindex: 47.811 OTindex: 23.036 S |
Jammer voor Odysseus, maar DAT heb ik nu eens gelezen. Ik vertrouw die knul nooit meer !!!! Overigens ben ik op de terugweg, want net zoals Julie Andrews in de film deed, gebruik ik mijn parasol om mee door de lucht te vliegen. In no time ben ik weer bij de heuvel. Odysseus schrikt zich wezenloos van die vliegende parasol en gaat er met een noodvaart vandoor.
My Hill !!!!! |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Wat Ledi niet wist, is dat yann aan haar been hing en helemaal mee vloog tot aan de heuvel. Eenmaal aangekomen bleek het alweer zomer te zijn. Yann laat een zwembad bouwen, doet zn zwembroek aan en gaat zwemmen. Dit alles nadat hij Ledi de heuvel af had gegooit natuurlijk.
My Hill! |
|
ledi Oudgediende
Yann wilde gaan zwemmen, maar had niet door dat er een krokodil in het water was beland. Arme Yann - opgepeuzeld te worden door zo'n dier. Yann, ik zal je missen terwijl ik in volle glorie op de heuvel zit.
My Hill . |
|
Lamp
Erelid
En daar lig ik,..leveloos aan de kant van mijn zwembad. Maar omdat Ledi zo straalde van geluk, is een beetje van haar geluk in mij overgestraald, en heeft mn ziel gereanimeerd. Ik leef weer!  My Hill! |
|
ledi Oudgediende
Pardon Yann, je zit in de maag van de krokodil en daar kan mijn geluksgevoel je niet bereiken.
Toch echt MY HILL |
|
Lamp
Erelid
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ondertussen ligt Tom-Servo nog in de Kliko. Zijn hardware begint zichzelf te herstellen, maar fuseert daarbij met de andere spullen in die bak. En dit is de kliko van NASA....
Vliegt met zijn nieuwe raketmotor terug naar de heuvel, grijpt Ledi en vliegt haar naar de maan. Keert vervolgens terug.
My Hill |
|
ledi Oudgediende
Gosje, geen Mannetje van de Maan, maar een Vrouwtje van de Maan. Ik denk dat ik hier maar blijf. Dag jongens!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dan zijn we allebei tevreden. Ik King of the Hill. Jij Queen of the Moon. |
|
nietmeer
|
* zapt T-S en ledi weg naar een verre plannet * My Hill  |
|
Lamp
Erelid
Klopklop..............klopklop...............klopklop.............klopklop......... Wat is dat denkt de krokodil. klopklop...........klopklop.......klopklop Yann hart begint wonder boven wonder weer te slaan. Dan houden twee sterke armen anbinnenuit d ebek van de krokodil open en komt Yann er smoothly uitgelopen  I'm Back! In Black! Hij heeft ook een heel stijlvol pak aan ineens. En een bijpassende zonnebril. Totaal geintimideerd druipen Vena en de Krokodil af. Rustig ga ik liggen in zon ligstoel aan de rand van mijn zwembad met een mixdrankje met parasolletje erin (voor als Ledi komt). My Hill! |
|
ledi Oudgediende
Veel plezier op je heuvel. Nee hoor Ledi blijft lekker op de maan. Van daar af kan ze kijken wat jullie allemaal uitvoeren en af en toe zal ze op jullie koppies spugen. (Jullie denken dan dat het gaat regenen) . Queen of the Moon |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
De padawan blijft bij zijn meesteres  |
|
Lamp
Erelid
Gewoon om Ledi te pesten stuur ik de grootste kernbom die ooit heeft bestaan op de maan. BOEM. Maan weg! Ledi geen Queen meer  Ik King of the Hill!Heil Yann, king of the hill! |
|
ledi Oudgediende
Maan weg, Yann.  Hoe kom je erbij??? Volgens mij heb je een van die amerikaanse shuttles geraakt. Trouwens je gedrag is niet van een King. Nogal kinderachtig.Jammer.  |
|
Lamp
Erelid
Sorry Ledi, ik besefte niet dat het eigenlijk perfect is zo. Jij Queen of the Moon, ik King of the Hill. Zullen we vrede sluiten? Ik stuur een wetenschapper naar je toe met een Tosti als verzoeningsgift.
Queen of the Moon en King of the Hill! |
|
ledi Oudgediende
Nee, die tosti mag je houden. Ik vind het veel leuker om je af en toe vanuit het heelal te plagen. |
|
Lamp
Erelid
Wat  Dan vind ik jou ook geen Queen hoor  Trouwens ik laat de heuvel overdekken door een onzichtbaar schild dat mijn vrienden de wetenschappers hebben ontwikkeld, zodat je me niet kan pesten. Nu ga ik even zwemmen.. King of the Hill! |
|
ledi Oudgediende
Plagen mag. Hinderen niet. Trouwens tegen de tijd dat ik - zittende op de maan - me boven de heuvel bevind, is het nacht en hoor jij te slapen.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Plotseling verschijnt er boven de heuvel een ruimteschip... met Tom-Servo achter het stuur. Hij is teruggekeerd van de verre planeet waar Vena hem naartoe had gestuurd. Hoe hij aan dit schip komt? Gekocht bij een tweedehands ruimteschiphandelaar. De vorige eigenaar was een oude alien die hem altijd binnen liet staan en er alleen op zondag een stukje mee ging vliegen. Maar zoals altijd bij tweedehands voertuigen met een dergelijke vorige eigenaar, deugt dit schip totaal niet. Nauwelijks is het schip boven de heuvel verschenen, of het valt uit elkaar. De brokstuken regenen neer op de heuvel. Tom-Servo, die niet op tijd uit het schip is gesprongen en nu met een parachute land, schakelt met een afstandsbediening het onzichtbare schild uit. De brokstukken vallen nu ook op Yann, die naar het ziekenhuis moet worden afgevoerd. Tom-Servo land veilig op de heuvel.
My Hill.
P.S. Ledi, hoe is het daar op de maan? En hoe ben jij teruggekeerd van die verre planeet waar Vena ons heenstuurde? |
|
ledi Oudgediende
@T-S: Vena wist niet eens dat ik niet meer bij je was. Hij heeft dus alleen jou naar die verre planeet afgeschoten, terwijl ik al lang en breed op de maan zat  |
|
Lamp
Erelid
Yeah  Yann, king of the hospital!   |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
En ik nog altijd King of the Hill. En Ledi Queen of the Moon. En die twee rangen zijn hoger dan die van jou Yann. |
|