king of the hill |
nietmeer
|
Helaas zat ik veilig in de kliko en bereidde zodoende mijn geniale tegenzetten voor  Helaas is Odysseus zo low-tech dat daar bijna niks bij te verzinnen valt  maar toch  berg je...  Bouwt gigantisch 'ionised plasma-pulse cannon om door zowat alles heen te komen, en bestook Odysseus van zo'n grote afstand dat hij niet eens weet waar ik me ophoudt... Zodoende is hij geforceerd om de heuvel te verlaten, bij gebrek aan tegenzetten  My Hill...  alhoewel ik er niet feitelijk opzit, maar ergens in de heeeeeelll erg verre omtrek, met kanon in de aanslag  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ver weg in de ruimte zweeft de zwaar beschadigde Satellite of Love, met Yann en Tom-Servo aan boord. Tom-Servo haalt een paar Nanites uit zijn zak en laat die los. Binnen drie seconden is de Satellite of Love volledig hersteld. Yann en zijn wetenschappers worden zonder enig hulpmiddel op een onbekende verre planeet achtergelaten terwijl Tom-Servo terugkeert naar de aarde. Springt met een parachute bovenop Vena, grijpt het ionised plasma-pulse cannon, en schiet Vena aan flarden.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
tsk tsk tsk  altijd maar vertrouwen op die technologische onzin  je kunt beter de goden eren: kijk maar wat dat tewee kan brengen. daar zit tom servo dan, achter zijn ionised plasmapulse cannon, de koning te rijk. maar wat is dat, daar in de verte? ja, het is inderdaad zeus! mijn oppergod weet tom servo makkelijk te verslaan, en zijn boodschapper hermes laat me weten dat de heuvel veilig is mijn heuvel! |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Wel Odysseus! blij dat je de heuvel hebt!  hier: als cadeau een link!  ben je er blij mee?  *terwijl Ody de link gaat lezen, neemt Marike de heuvel in en bouwt een superschild om de heuvel heen* *niets kan het kapot doen* *en dat Zeusje van jouw verpulvert het met gemak*  *alleen mensen (of robots) die ik zeg mogen erin*  MY HILL!!!    *plaast krantenartikel* 'gezocht, iemand om samen de hill mee te delen' |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Toont de Goden de wonderen der techniek, en de voordelen die hiermee gepaard gaan. De Goden zijn onder de indruk en Tom-Servo helpt hen de Olympus te moderniseren. Als dank geven ze hem de heuvel. Marike kan niet op tegen de Goden, en moet gedwongen vluchten.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
jammer maar helaas  lees mijn edit, je mag erin als je niet meer probeert de hill af te nemen  |
|
Odysseus Oudgediende
het liep anders: als expert op het gebied van goden wist ik alles wat in het artikel stond al, en marike had te weinig tijd om het superschild te installeren, en als voorzorg laat ik haar de heuvel aftrappen door dellias en astenos. ondertussen heeft tom servo de olympus gemoderniseerd (waar gaat het heen met de wereld  ) en moet odysseus tegen zijn zin de heuvel delen met tom servo -niet te geloven dat ik dit ooit zou zeggen, maar- TS&odys hill |
|
Marike Erelid
|
sorry Ody, maar ik lees net dat die 'goden' een verzinsel zijn van mensen die te weinig krijgen  arme odysseus  *ody word afgevoerd naar het gekkenhuis* hij brabbelde nog iets dat zeus hem zal wreken of zoiets, maar die zot in zijn costuum is ook opgesloten  my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
verklaar dan maar eens waarom ik al 2000 jaar leef, marike. dat kan een normaal mens toch niet zomaar? daar heb je toch echt goden voor nodig, dus ze bestaan wel degelijk.
ik zal de goden wreken voor je heiligschennis, het grootse leger van sparta is onderweg... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Bouwt een kelder onder de heuvel met daarin enkel een bioscoopscherm. Gooit Marike in de kelder en begint de grootste wangedrochten uit de filmindustrie te vertonen. Al snel draait Marike volledig door en moet ook naar het gekkenhuis. Wanneer het Spartaanse leger arriveert, verwijst Tom-Servo hen door naar het gekkenhuis om Odysseus op te halen en Marike te straffen voor haar heiligschennis.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
wel ts, dank je dat je zo vriendelijk bent geweest om het leger naar het gekkenhuis te sturen: odysseus is weer op vrije voeten! met marike is het wat minder goed gesteld...
als dank zal ik je de komende 12 uur met rust laten.
ts's hill |
|
lentebriesje Erelid
 WMRindex: 930 OTindex: 3.308 S |
tralalla wordt tijd dat ik weer eens heuvel overneem pest TS en Odys uit de buurt van de heuvel met het nummer KLABAUTERMANN linkmy hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Odysseus had beloofd Tom-Servo de komende 12 uur met rust te laten, maar over Lentebriesje heeft hij niets gezegd. Hij stuurt zijn Spartanen met oordopjes in naar de heuvel. Ze grijpen Lentebriesje, binden hem vast op een katapult, en lanceren hem ver weg. Tom-Servo neemt de heuvel weer over.
My Hill |
|
lentebriesje Erelid
lentebriesje maakt een vliegtuig van een paperclip (alla chuck norris) vouwt in zijn vlucht een pistool van pakje lucifers  en verjaagt T-S van de heuvel  my hill  |
|
nietmeer
|
ziet dat Lente zijn nagel heeft gebroken tijdens het knutselen... Lentebriesje rent in volle vaart naar zijn manicure...My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Nadat ik Lentebriesje geholpen heb met zijn nagel (ik ben ook overal he  ), boei ik hem vast aan de verwarmingsbuis zoals ze altijd in politiefilms doen. Daarna sprint ik naar de heuvel en begin te dansen.  BV snapt er niets van en: optie a) gaat weg optie b) danst mee My/our Hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
optie C: Tom-Servo keert terug met een vreselijk stinkend parfum. Spuit Yann en BV onder en ze rennen misselijk weg.
My hill |
|
lentebriesje Erelid
optie D: lentebriesje aka chuck norris wring zijn pols uit de handboei. knupt een tank van de verwarmingsbuis en de handboei en rolt de heuvel op lentebriesje springt uit zijn zelfsgebouwde tank, pakt T-S bij zijn hoofd en vouwt van T-S een kikker ontknupt de tank weer tot verwarmingsbuis en handboeien en boeit Yann en BV  my hill  |
|
frits_deflits Lid WMRindex: 60 OTindex: 27 Wnplts: Almelo S |
bouwt een kasteel gebruikt een kraanwagen om het kasteel op de berg te zetten en lentebriesje onder de fundering te drukken. and it's my hill  |
|
Lamp
Erelid
Samen met BV maak ik bewegingen waar slangenmensen en ontsnappingstovenaars nog veel van kunnen leren. Eenmaal los gooien we het buizenstelsel het nagelegen ravijn in. In een flits zien we dat Frits er aan vast zat  oeps, naja.. Eenmaal op de hill druk ik op een knopje en de boxen die naast het zwembad stonden komen uit de aarde omhoog geschoven en ketsen het kasteel de heuvel af. Dan begint de muziek en begin ik weer met BV te dansen  Our hill.. to dance  |
|
lentebriesje Erelid
lente komt weer onder de fundering aan en vouwt een auto van het water in het zwembad  (we blijven ind e chuck norris sfeer he  ) gooit Yann en BV in de kofferbak en duwt de auto hetzelfde rafijn in als waar ze verwarmingspijp in kachelde my hill  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
smijt lentebriesje doodsimpel van de heuvel af en gaat op de heuvel zitten my hill  |
|
Lamp
Erelid
Dat was wel erg makkelijk  te makkelijk zelfs. Fallout beseft dit en gaat de heuvel weer af en staat deze af aan Yann, King of the Hill! |
|
frits_deflits Lid WMRindex: 60 OTindex: 27 Wnplts: Almelo S |
roept de hulp van the A-team en schiet samen met hun iedereen van de berg af (geen gewonden, the A-team stijl) maakt een mooie bescherming en begint muziek de berg af te blazen in de hoop iedereen goed te zinnen n in vrede te laten leven |
|
Lamp
Erelid
Helaas wat Frits zegt is raar en niet waar. The A-Team is wle gekomen, maar: Hannibal is 80, Murdock, Face en BA begin 60. The A-Team maakte geen schijn van kans  Yann is en blijft King of the Hill! |
|