hr
jaargang -24 - laatste artikel 9-4 12:00 - 75979 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 209 210 211 [212] 213 214 215 494 495 496 497

king of the hill

08-12-08 15:56:28
Lamp
Erelid

WMRindex: 705
OTindex: 1.901
S
Ja natuurlijk! hoe meer zielen hoe meer vreugd :D Zullen we discozwemmen?

*drukt op een knopje en enorme speakers langs de kant van het zwembad komen omhoog. Het water golft mee op de beat en discolampen schijnen overal heen*

:jeej 8) :jeej

08-12-08 16:03:55
Odysseus
Oudgediende

WMRindex: 500
OTindex: 11.169
S
die wetenschappers van jou weten van wanten yann!

*stelt een paar spartanen op om de heuvel te verdedigen tijdens het discozwemmen*

discohill!

08-12-08 16:39:43
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Ondertussen, in de ruimte, zweven de brokstukken van de Death Star. Daartussen bevind zich de bewusteloze Tom-Servo, die inmiddels weer zijn oude vorm heeft gekregen. Hij wordt aan boord van de Satellite of Love gehaald en terug naar de aarde gebracht. Onderweg bereid hij zijn volgende aanval voor:

Wanneer Odysseus, Yann, de spartanen en de wetenschappers in het discozwembad zitten, slaat Tom-Servo toe. Via een geheim luik dringt hij het zwembad binnen. Eerst saboteert hij de speakers zodat het geluidsniveau zo hard wordt, dat iedereen stokdoof wordt. Vervolgens brengt hij het water in het zwembad aan de kook en iedereen rent schreeuwend weg.

My Hill

08-12-08 16:41:41
nietmeer
*TS had niet gezien dat Jersan net ff naar de wc was, Jersan komt er vandaan en schiet TS neer die hij aan de andere kant van de wereld (of waar de heuvel nu dan ook staat *8 ) opsluit en teruggaat*

my hill :ja

08-12-08 16:41:51
Odysseus
Oudgediende

S
even snel wonden likken, en we zijn zo weer terug, je kunt je maar beter voorbereiden...

ps, je vergeet onze schoonmaker:P

weer eens te laat...

08-12-08 17:27:51
Tom-Servo
Oudgediende

Je moet echt sneller worden Odysseus.

Begint vlak naast de heuvel een 20-sterren restaurant. Al snel komen de heerlijkste geuren de heuvel op. De verleiding is te groot, en iedereen stormt van de heuvel af naar het restaurant.

My Hill

08-12-08 17:48:31
Lamp
Erelid

S
Je zei iedereen, dus jij ook T-S ;) Wel leuk, zo'n pauze, gezellig samen eten, ff tot rust komen. Als we klaar zijn met eten gaan we de heuvel weer bestormen :ja

Ik bestel lekker spaghetti met kaassaus :P

08-12-08 18:26:33
Tom-Servo
Oudgediende

Tom-Servo is als eerste klaar met eten. Hij bestormt de heuvel.

My Hill

08-12-08 20:31:35
nietmeer
haha erg grappig een robot hoeft alleen maar z'n olie bij te vullen enzo :P

Helaas was ik net op tijd ontsnapt uit de Death Star in een reserveschip. Woedend storm ik hiermee op de hill af. T-S denkt dat het een UFO is en rent doodsbenauwd weg.

* Stapt vervolgens uit en herclaimt hill *

MY Hill (6)

09-12-08 01:10:52
Lamp
Erelid

S
Zie Vena, die niet wete dat het water in het zwembad onder stroom staat tijdens mijn afwezigheid, het water inspringen vanaf de glijbaan. ZZZZZPP, Vena vliegt het water uit recht een ravijn in. Wat een ongeluk :|

Nouja, dan pak ik de hill maar (a)

My Hill!

09-12-08 05:56:02
Tom-Servo
Oudgediende

Steelt Vena's UFO, maar deze blijkt geen brandstof meer te bevatten. Zodra Tom-Servo ermee weg wil vliegen, stort hij neer op de heuvel...bovenop Yann. Terwijl Yann weer naar het ziekenhuis wordt vervoerd, neemt Tom-Servo de heuvel over.

My Hill

09-12-08 08:11:29
Odysseus
Oudgediende

S
nadat odysseus en zijn spartanen het restauran half failliet hebben gegeten, keren ze met volle magen terug naar de heuvel. tom servo is geen opstakel, en beland weer eens in een zwarte kliko (wat ben ik toch milieubewust bezig(A))

my hill

09-12-08 10:42:08
Lamp
Erelid

S
De volgende dag loopt Yann loopt langs een zwarte kliko en hoort zelfassemblagegeluiden. Nieuwsgierig doet hij de klikoopen en ziet een halve T-S kruipen door de kliko, op zoek naar zijn onderdelen. Ik pak T-S uit de kliko en doe een touwtje om zijn nek: mijn huisdier T-S :)

Dan wandel ik samen met T-S richting de heuvel. T-S schijnt het leuk te vinden mijn huisdier te zijn. Odys.. alleen al bang van de aanblik van mijmet mij robo-huisdier rent de heuvel af :)

My Hill! En robo-huisdier mag e rook op wonen :ja

09-12-08 11:09:57
Odysseus
Oudgediende

S
ik? bang voor ts? voel eens aan je hoofd... mijn spartanen bonjouren jullie zo de heuvel af:ja

nog altijd van mij!

09-12-08 16:50:13
nietmeer
* loopt toevallig langs heuvel en ruikt de onmiskenbare geur van..!! T-S ( NOOO ) *

Vastbesloten om hem weer eens van de heuvel af te schoppen begin ik onmiddelijk met het TTSD-plan :P
Begint grote hoeveelheden vuurwerk op T-S af te vuren, en door ze slim te richten ontploffen ze allemaal op dezelfde plek, waardoor er een nogal grote explosie komt..T-S hoort nu naar de maan te zijn :P
Als ik de heuvel echter oploop om hem te herclaimen blijkt ook Yann er te liggen...ach ja, mooi meegenomen :P...ik ben in ieder geval om hem naar het gekkenhuis te sturen :P

My Hill :P

09-12-08 17:31:13
Tom-Servo
Oudgediende

Vena vergeet echter dat de Spartanen ook nog op de heuvel zitten. Zij gooien hem met gemak eraf. Ondertussen beland Tom-Servo op de maan, waar hij wordt opgewacht door een oude bekende: Ledi, de Queen of the Moon. Ledi is het nog niet vergeten hoe Odysseus zomaar zijn bondgenootschap met haar verbrak. Ze helpt Tom-Servo er weer bovenop, en geeft hem een drankje om de Spartanen te verjagen. Door het drankje veranderen alle Spartanen in mieren, waarna Tom-Servo een miereneter loslaat op de heuvel.

My Hill

09-12-08 17:34:54
nietmeer
* Zou het ook voor robots gelden, dat drankje?? *

Snel steel ik het drankje...
Even uitproberen...*poef* .. Hee, T-S is ter grootte van een mier...even zijn miereneter erbij halen...

My Hill

09-12-08 17:49:06
Tom-Servo
Oudgediende

Tom-Servo is nu weliswaar een mier, maar nog altijd van metaal. En daar miereneters geen metaal eten, laat de miereneter Tom-Servo met rust. Tom-Servo keert ongehinderd terug naar de Satellite of Love, en laat zijn bewustzijn overzetten in een nieuw lichaam. Het drankje is nu op, dus Vena kan dit niet nogmaals gebruiken.

Slaat Vena bewusteloos, bind hem vast tot een klein pakketje, en stopt hem in de Kliko.

My Hill

09-12-08 17:56:00
Lamp
Erelid

S
Is het een zwerm vogels? Zijn het heel veel vliegtuigen? Nee! Het is Yann met zijn team wetenschappers met jetpacks! 8)

Yann en wetenschappers komen eraangevlogen en smelten T-S tot een plas metaal op de grond. Daarna frisbeeen ze hem weg.

De wetenschapper bouwen een onzichtbaar schild om de heuvel waar alleen mensen die het goed met Yann voorhebben doorheen kunnen.

My HilL!

09-12-08 18:05:38
Tom-Servo
Oudgediende

Komt met weer een nieuw lichaam naar de heuvel. Bouwt een robot die geprogrammeerd is om Yann met alles te helpen. Derhalve laat het schild hem door. Maar zodra de robot binnen het schild is, veranderd Tom-Servo met een afstandsbediening zijn programmering, waardoor hij op Yann en de wetenschappers begint te schieten. Hij vernield hun jetpacks en de schildgenerator.

My Hill

09-12-08 18:10:49
Lamp
Erelid

S
Yann bereidt een gruwlijk ingewikkeld plan voor om de heuvel te krijgen en T-S op persoonlijk vlak te raken (6)(6)

Wordt vervolgt...

09-12-08 18:49:58
Tom-Servo
Oudgediende

Bereid alvast een tegenzet voor...

09-12-08 20:59:40
Odysseus
Oudgediende

S
*kijkt toe hoe die twee gekken elkaar te slim af proberen te zijn, een paar silhouetten aan zijn zijde...*

09-12-08 21:07:48
Lamp
Erelid

S
De wetenschappers hebben van een lucifer, 2 naalden, een paperclip en een stofzuiger een tank van titanium gebouwd (A-team iemand?). Met zn allen bestormen ze de heuvel nadat ze over Odys en de spartanen zijn heengereden. Dan komen de wetenschappers in vliegtuigen overgvlogen en laten een honderdmiljard kiloton atoombom vallen op de heuvel.

Door deze aanval is T-S afgeleid en heeft niet door dat Yann een aantal overgebleven wetenschappers ondertussen een geheime operatie uitvoeren op de Satelite of Love. Een gigantisch schip beladen met EMP bommen (Electro Magnetic Pulse, zie Matrix) komt lang de Satelite of Love en laat de bommen vallen. Elk electronisch circuit op het ruimteschip is beschadigd. Daarna neemt Yann de controle van het schip over en landt deze netjes naast de heuvel.

Als Yann eenmaal uit de Satellite is gestapt ziet hij T-S hulpeloosop de grond om genade smeken. De tank staat op zijn voeten en hij kan zich niet bewegen. Dan gooi ik hem met een hand de heuvel af.

My Hill!

09-12-08 21:12:51
Odysseus
Oudgediende

S
pech gehad yann, ik zat in de andere bosjes:P
het bombardement van atoombommen was te verwachten, en ik had van te voren al een bunker gemaakt, die nu erg van pas komt...

gelukkig heeft de satelite of love een transportatiemechanisme dat automatisch in werking treed na een bombardement van EMP bommen, en de sattelite of love transporteerd een paar zonnestelsels verder weg, met yann en zijn wetenschappers erbij. ts gat automatisch mee.

ik kom de bunker uit en zie de hillspirit, die na het bombardement verplaatst is en op een andere heuvel is neergekomen. ik claim de nieuwe heuvel

mijn heuvel!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 209 210 211 [212] 213 214 215 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven