king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
maar odysseus is nog altijd king of ithaka! na zijn spartanenleger versterkt te hebben met een aantal boogschutters marcheert hij terug naar de heuvel, klaar om tom servo eraf te krijgen. met behulp van de nieuwe boogschutters is dat een zachtgekookt eitje.
*gooit de resten van tom servo in de zwarte kliko van de warme bakker, om er zeker van te zijn dat hij niet gaat muteren met nasaspul*
All heil Odysseus, King of Ithaka and the Hill! |
|
nietmeer
|
* Begint met artillerie heuvel te bestoken ( wat?? een kanon is een ge-evolueerde vorm van de boogschutter, ze schieten allebei een projectiel af  ) waarop Odys zijn leger dood neervalt. Pakt daarna lightsaber en begint odys te bevechten..Ik win  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
haha vena! jij wist waarschijnlijk niet dat ik naast mythe-expert ook starwarsexpert ben! ik ben nog in de leer geweest bij count doku, vervolgens bij general grievous en later nog bij de emperor himself! je begrijpt dat ik een meester met de lightsaber ben. vena's hoogmoed komt voor de val, ik versla hem makkelijk, en wreek zo mijn geëerde krijgsbroeders.
mijn hill |
|
nietmeer
|
helaas ben je wel goed met een lightsaber, maar ben je ook goed tegen een Imperial Star Destroyer? ( altijd handig, je moet er altijd eentje achter de hand houden  ) Star Destroyer VS Odysseus >> Star Destroyer wint.. My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
de force is sterk in mij, vena. ooit een trial ofzo van the force unleashed gezien? wat de apprentice kan, kan ik ook!
nog steeds van mij! |
|
nietmeer
|
(ja ik heb de trailer van The Force Unleashed gezien..  ...( denkt diep na...wat kan odys niet tegenhouden? ) *verschijnt lichtje boven mn hoofd * Oja, da's waar, een death star  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Vena laat meteen een Death Star bouwen. Ondertussen wordt de zwarte klikobak van de bakker opgehaald door een vuilniswagen. Deze beland echter midden in het vuurgevecht tussen Vena en Odysseus. Door omstandigheden beland de bak aan boord van de Death Star. Daar worden Servo's restanten gevonden. Denkende dat dit de nieuwe onderdelen zijn voor de Death Star, monteert men ze in het centrale computersysteem. Nu is Tom-Servo de Death Star...
1 schot en Vena en Odysseus zijn niet meer.
My Hill |
|
nietmeer
|
Helaas zat ik ten tijde van het vuurgevecht in de commando-module....dus ik kan niet eens geraakt worden  * laat anti-virus programma op T-S los > het werkt * * Activeert superlaser...dag dag odys... * Nadeel is dat nu wel de aarde is vernietigt...maakt niks uit, ik had vantevoren al een speciaal vrachtruim geinstalleerd voor de hill...en miraculeus is alleen het stukje wereld met hill erop nog heel * Gebruikt Tractor Beam om hill naar Death Star te halen * Voordat de anderen uberhaupt weer een poging kunnen doen om aan te vallen is de Death Star alweer voltooid  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
onkruid vergaat niet vena. odysseus heeft de goden aan zijn zijde staan. een beetje hulp van apollo is genoeg om de vernietiging van de aarde te overleven, en zeus is zo aardig geweest om een luchtbel om me heen te maken, waardoor ik kan overleven in de ruimte. beat that! hades is kwaad over de vernietiging van zijn rijk, en zijn wraak treft de death star, wat deze niet overleeft. gelukkig kon de hillspirit ontkomen aan de vurie uit erebus. de hillspirit nestelt zich op mars (niet op de maan, daar zit ledi) waar odys toevallig heen vliegt op zijn zonnewagen, gekregen van helios.
my mars hill |
|
nietmeer
|
He da's niet eerlijk ik bouw al mn snufjes zelf  Stuur de Ori's op je af. Zij bekeren je tot het Origin-geloof, en de goden worden boos omdat je hun verlaten hebt... Wat er dan gebeurd valt niet te beschrijven.. My Hill  BTW: als je wilt weten wat een ori is, ga dan Stargate Atlantis kijken  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Ochjee: wat is het toch een zoo(i)tje geworden sinds ik weg ben gegaan. Ik spoel terug naar 06-12-08 21:32:42. Alles wat daarna is gebeurd is nooit gebeurd  . Yann King of the Hill! Ledi Queen of the Moon! De rest... LOSERS!!  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Padawan vervoegt zich weer bij zijn meesteres  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Bedankt Yann. Door de tijd terug te draaien is niet alleen de aarde weer hersteld, maar Tom-Servo ook. Ook is Odysseus daardoor nooit tot een ander geloof bekeerd, en is Vena's Death Star nog niet vernietigd. Tom-Servo laat zichzelf weer in de Death Star monteren, maar zorgt er dit keer voor dat Vena's antivirus hem niet kan stoppen. Richt een kleine laser op Yann, en schiet hem van de heuvel. Straalt vervolgens de heuvel aan boord van de Death Star.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
teruggespoeld worden heeft zo zijn voordelen: mijn spartaanse krijgsbroeders leven! helaas kunnen zij de death star niet vernietigen. er zijn maar weinig dingen die dat kunnen en... hé, wat is dat? ja, nu zie ik het, het is de red squadron! luke skywalker en de zijnen slagen erin om tom deathstar te vernietigen. vanaf aarde kijk ik naar het grote spectakel dat zich aan de hemel voltrekt, en als klap op de vuurpijl land de heuvel pardoes naast me! laat ik hem eens innemen.
mijn |
|
Lamp
Erelid
Waarvan Odysseus dacht dat het de heuvel was, was eigenlijk de inhoud van de ontlastingscontainer van de Death Star  Terwijl Odysseus zich nestelt op de hoop menselijke afvalstoffen, spring ik op de echte heuvel die naast mij is geland. *hop* en ik sta erop. Helaas is mn zwembad weer verdwenen. Ik vraag de wetenschappers een nieuw zwembad te ontwikkelen met wildwaterbaar.Dit doen ze  Nu heb ik een zwembad met wildwaterbaan  even proberen.... My Hill! |
|
Odysseus Oudgediende
hm, misschien moet ik toch maar een bril kopen, dit is niet de heuvel... ah! daar is yann, die op de heuvel zijn wildwaterbaan uittest. een goed moment om de hill in te nemen
mijn heuvel! |
|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
*blaast heel had op verjaardagstoeter waardoor Odysseus schrikt en van de heuvel rolt* mine  |
|
Odysseus Oudgediende
snel naar huis nightwolf, er schijnt een supriseparty voor je georganiseerd te zijn! toedeloe, en gefeliciteerd  van mij |
|
Lamp
Erelid
Als ik het goed begrijp zit ik dus nog steeds op de heuvel? Wildwaterglijbaan is echt leuk  |
|
Odysseus Oudgediende
je begrijpt het niet goed yann  blijf maar lekker in je wildwaterbaan, waar je veilig bent  de heuvel is van mij! |
|
Lamp
Erelid
De wildwaterbaan zit op de heuvel Odys  het is onderdeel van het zwembad dat ik heb laten bouwen door mijn vrienden de wetenschappers. Maar dat zwembad staat natuurlijk wel op de Hill  Je mag wel blijven op voorwaarde dat je er geen troep van maakt. Heb net alles netjes opgeruimd. Je moet trouwens echt die wildwaterbaan eens proberen, echt ubercool  Our Hill? |
|
Odysseus Oudgediende
alles opgeruimd? alles op laten ruimen zul je bedoelen  maar vooruit, our hill |
|
nietmeer
|
mag ik op de heuvel als ik alles opruim?  |
|
Odysseus Oudgediende
hm, een schoonmaker is altijd handig, wat jij yann? |
|
nietmeer
|
dank je wel  *our hill* |