hr
jaargang -24 - laatste artikel 19-4 08:00 - 76013 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 227 228 229 [230] 231 232 233 494 495 496 497

king of the hill

06-01-09 21:08:46
nietmeer
*draaide zich nét snel genoeg om. Yann wordt geraakt door de laser, Vibes rent snel over de heuvel..
Vena schiet zo veel keer achter elkaar dat de Star Destroyer oververhit raakt en ontploft.

Vena stond te dicht bij... is helemaal zwart geblakerd en verbrand! :w

My Hill

06-01-09 21:11:45
Lamp
Erelid

WMRindex: 705
OTindex: 1.901
S
Waarom bv... waarom? :{ Uit schuldgevoel springt BV de heuvel af,niet wetende dat ik net op tijd de laser had ontweken.

My HilL!

06-01-09 21:12:40
nietmeer
Vibes en schuldgevoel... HAHAHHAHAHHAHHAHAHA

Mijn bulderende lach schrikt Yann af. en hij besluit ook maar de heuvel af te sjokken..

Vibes stapt weer naar boven en het is wederom...

MY HILLLLLL

06-01-09 21:14:09
Lamp
Erelid

WMRindex: 705
OTindex: 1.901
S
BV is hees geworden van al dat harde gelach en geschreeuw uit haar vorige post en gaat even keelpastille halen. Ondertussen bewaakt Yann de hill wel :ja

My Hill!

06-01-09 21:36:01
nietmeer
haalt een stuk of honderd man voor een sneeuwballenkannonade :P Yann schrikt hier zo erg van dat hij gillend de heuvel af rent :P

My Hill

07-01-09 05:55:37
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
Maar nu Yann weg is, richten de mannen hun kannonade tegen Vena. Ook hij moet rennen voor zijn leven. Wanneer iedereen weg is, keert Tom-Servo weer terug.

My Hill

07-01-09 08:48:48
WMR-kok
Oudgediende

WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
8) * Ik sla met mijn staf op de grond, en onder Tom-Servo opent de grond zich, en Tom-Servo valt omlaag en omlaag en omlaag.
Uiteindelijk komt hij in de magma terecht en smelt en verbrandt helemaal weg.
De grond sluit zich weer.*

8) Ik loop de heuvel op. :P

:D My Hill :jeej

07-01-09 09:08:46
Odysseus
Oudgediende

WMRindex: 500
OTindex: 11.169
S
een punt aan de horizon, eerst zwart, maar als het dichterbij komt, is een rode gloed zichtbaar. snel komt het dichterbij... wat is het? als snel word het duidelijk: het is een vuurpijl! de pijl boort zich regelrecht in pw's houten staf, die vlam vat en tot as vergaat.

schimmen aan de horizon. eerst weinig, maar het aantal neemt snel toe. ze naderen niet zo snel als de pijl, maar nog steeds aardig rap. verbaasd kijkt pw naar die figuren. wie zijn het? al snel word het duidelijk: het zijn Odys&Co, die terug zijn van hun vakantie in Egypte!

peter willemse, onbewapend en nog een beetje duf, vormt geen obstakel, en de heuvel is van Odysseus!

o lophos mou!

07-01-09 16:04:40
nietmeer
* Es kijken of die Spartanen ook nog een kans maken tegen tanks (a) *

My Hill :P

07-01-09 16:28:42
Odysseus
Oudgediende

S
met antitankwapens achter hun schilden wel ja:P

nog steeds mijn heuvel

07-01-09 16:43:11
Tom-Servo
Oudgediende

Terwijl er bij de heuvel wordt gevochten, opent verderop de aarde zich en wordt Tom-Servo uit het gat gegooid. Toen Odysseus PW's houten staf vernietigde, werden alle dingen die hij ermee gedaan had ongedaan gemaakt.

De legers van Odysseus en Vena stormen op elkaar af. Op het laatste moment komt de politie tussenbeide en arresteert Odysseus en Vena wegens overlast. Zonder hun leiders houden beide legers het voor gezien en trekken weg.

My Hill

07-01-09 16:49:39
Odysseus
Oudgediende

S
op het buro kan Odysseus bewijzen dat vena de aanstichter is van de overlast, en de schuld dus niet bij Odys&Co lag, zij verweerden zich alleen maar. Odysseus word vrijgelaten, en hij merkt dat tom servo de heuvel heeft ingenomen. hij gaat terug naar de politie, en vraagt of ze tom servo van Odysseus' heuvel willen halen. op de vraag of het wel echt zijn heuvel is laat odysseus een polaroidfoto zien die een van de spartanen van hem had gemaakt toen ze nog op de heuvel zaten. de agenten zijn overtuigd en gaan met een ME busje naar de heuvel, waar ze tom servo verzoeken de heuvel te verlaten, hetgeen hij doet, want hij heeft al een strafblad, en mot met de coppers kan hij niet gebruiken. de heuvel is weer van mij, de spartanen zijn opgepiept en alweer aanwezig, alles is zoals het hoort...

o lophos mou

07-01-09 17:26:03
Tom-Servo
Oudgediende

Tom-Servo gaat rechtstreeks naar de politie en legt hen de situatie uit. De heuvel in kwestie heeft geen vaste eigenaar en zal die waarschijnlijk ook nooit krijgen. Wie hem verovert mag hem hebben tot iemand anders hem weer veroverd. Als bewijs toont hij hen een documentaire over "king of the hill".

Loopt naar de heuvel. Duwt aan de voet van de heuvel wat struiken opzij en onthuld zo een knop. Met een druk op deze knop kantelt de grond met de heuvel erop. De heuvel, met Odysseus en co, verdwijnt hierdoor in een ondergrondse ruimte terwijl een nieuwe, lege, heuvel in zijn plaats verschijnt.

My Hill

07-01-09 18:44:35
nietmeer
Begint na zijn vrijlating direct weer met de opbouw van een groot leger ( T-S is verdraaid irritant om te verslaan, net als Odys :P )

Maar dit keer pak ik het ook goed aan :P , met iets wat die T-S niet KAN tegenhouden (6)

Het antwoord: een tijd-dilatieveld (6)> Trekt T-S weg van de heuvel met een magneet en zodra die vast zit op de magneet stel ik het machientje in :P ...ter vergelijking :P 1 jaar duurt in het veld een seconde :P

07-01-09 18:57:53
Odysseus
Oudgediende

S
dus als ik het goed begrijp zit vena nu in het tijd-dilatieveld? na twee minuten zijn er op de heuvel 120 jaar verstreken. vena is nu een stokoude vent, die vanwege zijn reuma, longproblemen en allerlij andere ouderdomskwalen de heuvel moet verlaten.

meanwhile, odysseus heeft zich uit de ondergrondse ruimte gewerkt, en snel volgen zijn makkers. ze kunnen nog net zien hoe de oude vena zich naar het bejaardentehuis begeeft. veel plezier in pleeghuis de zonnebloem:w

een goedgemikte pijl is genoeg om de uitknop van het tijd-dilatieveld te raken, en het veld verdwijnt.

gevolg:

o lophos mou8)

07-01-09 20:10:34
Tom-Servo
Oudgediende

Tom-Servo weet zich te bevrijden van de magneet. Omdat robots niet verouderen heeft het tijd-dilatieveld hem niet gedeerd.

Rommelt wat met de instellingen van het tijd-dilatieveld en activeert de machine. Hierdoor spoelt de tijd voor iedereen terug naar Tom-Servo's laatste reactie om 17:26:03. Tom-Servo zit weer op de heuvel, Odysseus en co zitten in de ondergrondse ruimte, en Vena staat op het punt om zijn tijd-dillatieveld te activeren. Tom-Servo verhinderd dit.

My Hill

07-01-09 21:01:28
nietmeer
he bagger, al die moeite voor niks :P ...maar ja probeer het record van 120 jaar op de heuvel maar eens te verbreken :P (a)

Gooit een pakketje naar de heuvel, en T-S, nieuwsgierig naar wat het is, opent het, maar helaas, er zat zoutzuur in, en T-S schroeit langzaam weg :P

07-01-09 22:16:17
nietmeer
vena, je stond nog te dicht bij, het zoutzuur heeft inieder geval je schoenen en je voeten aangevreten dus als ik jou was zou ik in de gereedstaande ambulance stappen op weg naar het ziekenhuis zodat ze je stompjes kunnen verzorgen.Vibes vliegt met een blushelicopter over de hill, gooit er een mega hoeveelheid water overheen en land dan rustig midden op de heuvel

My Heli My Hill!

08-01-09 06:01:36
Tom-Servo
Oudgediende

Tom-Servo's hele buitenkant is weggeschroeit, maar zijn geheugenchip is nog heel. Deze wordt wederom in een nieuw lichaam geplaatst (toch handig om er een paar honderd op reserve te hebben).

De brandweer arriveert bij de heuvel om BadVibes om hulp te vragen. Er is een grote bosbrand en ze hebben zelf niet genoeg blushelikopters. BadVibes gaat de brandweer meteen helpen met haar eigen helikopter, en laat de heuvel achter.

My Hill

08-01-09 07:08:25
WMR-kok
Oudgediende

WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
*Laat wat metaaletende bacteriën los op de heuvel en Tom-Servo wordt helemaal opgepeuzeld.
8)Vindt de opslagplaats waar Tom-Servo al zijn reservelichamen heeft staan, en laat ook hier de metaaletende bacteriën los.
Alle robots worden opgepeuzeld door de bacteriën. :P *

:D De heuvel is nu onbemand. :jeej

*Loopt de heuvel op*

:P My Hill. :P

08-01-09 08:08:04
Tom-Servo
Oudgediende

Gelukkig zaten er ook wat reservelichamen tussen gemaakt van kunststof. Die zijn dus bewaard gebleven. Tom-Servo is derhalve al snel weer op de been.

Klaagt WMR-kok aan wegens biologische oorlogsvoering met bacteriën. Hij wordt meteen gearresteerd en moet voor de hoogste rechter verschijnen.

My Hill

08-01-09 08:26:14
nietmeer
*gaat bij zijn pa Odysseus klagen over Tom-Servo die meerdere lichamen heeft, waarna pa Tom-Servo tijdelijk uit het spel verwijdert*

my hill :D

08-01-09 09:14:16
es-de-fles
Erelid

WMRindex: 163
OTindex: 9.283
*schopt Jersan van de heuvel*

My Hill:D

08-01-09 11:09:48
Odysseus
Oudgediende

S
*heeft zich eindelijk uit de ondergrondse ruimte gewerkt*

*ziet es jersan de heuvel af schoppen*

hoe durf je:@

*schopt es nog veel harder de heuvel af*

o lophos mou et txerseü

08-01-09 12:18:43
Arya
Oudgediende

WMRindex: 746
OTindex: 40.038
*Gaat met puppy eyes onderaan de heuvel staan*
Mag ik ook? :{

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 227 228 229 [230] 231 232 233 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven