king of the hill |
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
*schuift een stoel bij*
Our hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Begint de barbeque aan te steken.*  |
|
linctus Oudgediende
|
*pakt het vlees uit de koelkast*
Zal ik de spiezen maken?
Our BBQ hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je kan ook al de zalm meenemen die in de koeling staat.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Plotseling schiet er iets over de heuvel heen, maar het gaat te snel om te kunnen zien. WMR-Kok en Linctus worden door het vreemde verschijnsel van de heuvel gegooid. Dan komt het eindelijk tot stilstand, en blijkt Tom-Servo te zijn. De suiker in zijn smeerolie had een onverwacht effect. In plaats van vast te lopen, werd Tom-Servo er juist hyperactief door. Zodoende kon hij de stoomwals ontlopen en razendsnel de heuvel inpikken.
My Hill |
|
linctus Oudgediende
|
*loopt de hill op*
Hoort dat dan nu ook niet sneller te slijten.
*pakt valt meteen helemaal onherstelbaar uit elkaar*
BBQ je mee?
Our hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo is nooit onherstelbaar beschadigd. Hij heeft altijd wat nanobots op zak die hem zelfs weer in elkaar kunnen zetten als hij tot atomen uiteen is gevallen.
Tom-Servo is weer hersteld. Maar hij heeft wel zin in BBQ
Our Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Loopt de heuvel op en gaat aan de barbeque beginnen*  Tom-Servo, kan je wat hout gaan halen voor de barbeque?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tuurlijk. Loopt weg en keert terug met 10 grote blokken hout.
|
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
*staat met steak onder aan de hill*
mag ik ook? |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tuurlijk. Kom erbij. Beschouw dit maar als een feestje ter viering dat de film af is. Morgen gaan we weer gewoon knokken. |
|
Odysseus Oudgediende
aah, eindelijk een avondje rust!
*geeft de steaks aan de WMR-kok, die weet er wel raad mee*
BBQ-hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ik heb per ongeluk iets teveel vlees besteld. Dus alle Spartanen kunnen ook meefeesten. |
|
nietmeer
|
Feestje?? had dat dan eerder gezegd * Ik ben kampioen feestjes verpesten  * Mept in dronken bui 1 voor 1 alle Spartanen en de rest van dat idiote stelletje de heuvel af  .. Zo, wie is er hier nu een Spartaan?  My Hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Schopt Vena van achteren tegen zijn kont, waardoor hij voorover de teerput invalt.  *  Our BBQ-Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Het feestje is voorbij, de strijd om de heuvel gaat weer beginnen. Maar omdat het zo'n gezellige avond was besluit Tom-Servo om de anderen, die nog liggen te slapen, met zachte hand van de heuvel te verwijderen. Hij pakt ze een voor een op en draagt ze naar de voet van de heuvel.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
gôh T-S, wat aardig van je, dat je ons zo zachthandig verwijderd.
*heeft kater*
ik blijf hier maar even liggen, denk ik
T-S's hill |
|
nietmeer
|
* Verwijdert alle naburige heuvels behalve 1, en gooit vervolgens een atoombom op T-S hill... T-S verdampt met chip en al in de hitte..De hillspirit gaat vervolgens naar de enige heuvel die nog over is...en raad eens wie erop zit??  My Hill  |
|
nietmeer
|
Verkeerd gegokt Vena, Ik zit er nog op!
My Hill |
|
nietmeer
|
* dondert BV eraf, met haar kippekracht  * My Hill  |
|
nietmeer
|
Tsskt  schud haar hoofd en kijkt Vena aan. Dat was mijn huiskip poekie die je daar de heuvel af hebt gegooid. Vena kijkt angstig naar de opgedoemde schaduw, kijkt omhoog, nog hoger, legt zijn hoofd in zijn nek en ziet.. BadVibes! En nu opschieten! mijn kipje halen en aaien! Vena rent al... My Hill |
|
nietmeer
|
BV?? Zo groot?? ze komt nog niet eens tot mn knieen...wel een grote mond, maar een postuur...ho maar  tikt BV met pink van hill af  My Hill  |
|
nietmeer
|
tssk  ziet vena met een hologram spelen... ach gossie, wat lief.... Laat Vena lekker op de molshoop spelen en gaat zelf nog even lekker zitten. My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
De lucht wordt zwart.. donkere wolken verzamelen zich en beginnen te rommelen. In een razend tempo is de aarde gehuld in een zwart donker wolkendek die de zon bijna volledig blokkeert, slechts een rode gloed weet door te dringen. Dan in de verte twee rode lichtjes. Wat zou dan zijn? De rode lichtjes komen dichterbij en dicterbij. Langzaam kan BV een gedaante onderscheiden. Een zee van vuur trekt op overal waar de schim loopt. Dan snapt BV het: het is Yann! Lord of the Darkness! Een magisch woord en BV vliegt de heuvel af, in de brandende bomen. Yann vliegt richting de heuvel. Hij zet Robbie Williams op, bakt een tostietje, en gaat WMR-en.  My Hill! |
|
nietmeer
|
Grappig Yann, wat leuk dat jij met het hologrammetje van Vena meespeelt, maar je hebt toch iets belangrijks over het hoofd gezien... MIJ! Dusssss opdonderen nu!
En je kan editen, maar ik heb je toch van de heuvel af gejaagd!
My Hill |
|