king of the hill |
nietmeer
|
 laat BV's vriendje langskomen en vraagt aan hem of hij BV naar Anctarctica mee wilt nemenvoor een afspraakje. ..hij gaat akkoord... dag dag BV  My Hill  |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Yann, Lord of the Darkness sluit een pact met God. Als Vena de heuvel afgaat, zal het voortaan Yann, Lord of the Light zijn  God stuurt Vena de heuvel af, en zet Yann erop. My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
en toen was de accu van yanns 'lord of the light' pak op, en is hij nu weerloosondertussen is odysseus bijgekomen van zijn kater, en ziet een lege heuvel, de enige in de omgeving, en ziet yann eraf lopen.
wat een buitenkansje!
o lophos mou |
|
Lamp
Erelid
Yann komt erachter hoe energieconsumerend de gloeilampen op zijn Lord of the Light pak waren, en heeft ze vervangen door Leds. Na weer opgeladen te zijn zweeft Yann de heuvel op. Odys vlucht van het felle licht.
My Hill! |
|
Odysseus Oudgediende
*zet zonnebril op* dacht het niet  |
|
Lamp
Erelid
Odys vlucht inderdaad niet. 20 minuten later rent hij echter schreeuwend de heuvel af, verbrand van top tot teen  My Hill! |
|
nietmeer
|
Terug van de Artic... hmmm hey Yann! Die schrikt van mijn dikke jas, denkt dat ik een Beer ben, een bronstige beer, dus Yann begint al gillend weg te rennen.
Ik trek mijn jas uit en ga lekker zitten.. My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
dan word BV bevangen door de kou. het mag dan wel dooien, koud is het nog wel.
BV gaat een middeltje tegen verkoudheid halen, de heuvel blijft onbewaakt achter
*trekt zijn laagje nephuid van zich af, waardoor blijkt dat hij geen enkele verwonding aan yann's licht heeft overgehouden*
*neemt de heuvel terug*
o lophos mou |
|
nietmeer
|
Odys ziet niet dat hij met de nephuid ook een stuk echte eigen huid heeft afgetrokken. Dit begint nu te schrijnen, ontsteken en etteren waardoor odys hoognodig naar het ziekenhuis moet.
Ik trek mijn jas weer aan en ga weer lekker zitten
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*doet pleister op wond* probleem opgelost  en anders helpt apollo me wel... nog steeds mijn hill |
|
nietmeer
|
*wijst Odysseus op de etter die langs de pleister loopt. Hij Schrikt van zoveel groen wondvocht en gaat toch maar even langs de EHBO*
Neem Apollo mee om je handje vast te houden!!!
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ondertussen, ver daar vandaan, komt Tom-Servo eindelijk bij van de klap van Vena's atoombom. Die atoomherschikker die hij bij zichzelf had laten inbouwen werkt uitstekend. T-S is weer helemaal heel.
Loopt naar de heuvel toe, en zwaait vrolijk naar BadVibes. Vibes, die net als iedereen dacht dat T-S voorgoed is vernietigd, meent een geest te zien, en slaat op de vlucht.
My Hill |
|
nietmeer
|
*Tom-Servo bewaakt de heuvel fantastisch, maar maar aan één kant, Jerlenn kan zo de heuvel beklimmen en Tom-Servo achterlangs neerschieten en naar het ziekenhuis laten brengen* my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
*komt terug van de EHBO*
T-S? een geest? kom nou, robots hebben toch zeker geen geest? alleen software en hardware!
euhm, jersan, robots komen niet in het ziekenhuis terecht, maar op de schroothoop. zou ik erbij mogen? |
|
nietmeer
|
Tom-Servo komt in het ziekenhuis terecht, daar wordt hem bloed gegeven en gaat hij roesten  en jij mag erbij  hill from Txerseü en Odysseus |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Arya gooit nog wat extra zand op de heuvel, waaronder jersan en Odysseus begraven worden* My Hill  |
|
nietmeer
|
Kijkt inhaar handleiding (how to conquer the hill)en ziet dat typo's de verovering ongeldig maken. Aangezien Jersan geen jerlenn heet, gaat de vorige verovering niet door.
Vibes laat de heren in totale verwarring, én met het 1285 pagina's tellende handboek achter en beklimt de heuvel.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
Pakt de schep af van een lachende Arya BV en slaat haar op haar hoofd. Dan rol ik haar de heuvel af.
Yann, King of the light!
My Hill! |
|
Arya Oudgediende
|
*pakt Yann en BV op en gooit ze er gewoon van af* My hill |
|
nietmeer
|
Slaat Yann en Arya (want die was niet goed geraakt) Met het handboek om de oren, zo de heuvel af!
my hill |
|
Arya Oudgediende
|
*Stuurt goodvibes op badvibes af* My hill!  |
|
Lamp
Erelid
Komt terug en begint te schijnen als een ster. Iedereen verblindt en gesmolten  My Hill! |
|
nietmeer
|
*komt uit de extra laag zand op de heuvel vandaan gekropen, laat een zwart gat Yanns licht opzuigen, waarna hij niks meer kan zien, en stuurt hem de woestijn in zonder drinken* my hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*Gaat bij Jersan zitten*  |
|
nietmeer
|
*stuurt Arya de heuvel af* weg jij, my hill  |
|