king of the hill |
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*kruipt de tunnel door en weet Vena van achteren te besluipen.* zoo.. *steekt Vena met een spuit vol vergif, waardoor Vena meteen neervalt*
Mijn heuvel.. |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
en wij dan?  |
|
nietmeer
|
* Transporteerd geheugen naar kloon en gooit voor de zekerheid een bom vol met jeukpoeder over de heuvel * Arya rent zichzelf zwaar krabbend van de heuvel  My Hill  |
|
nietmeer
|
*Vena liet het jeukpoeder achter, Jerlenn vond het en gooit het vanuit de lucht over Vena heen, waarna hij van de heuvel afrent  de wind waait alle jeukpoeder van de heuvel af* hill from Arya, Odysseus en mij  |
|
nietmeer
|
* Raapt het jeukpoeder bijeen en gooit het nog een keer over de heuvel heen  * Weer rennen Arya, Odys en Jersan de heuvel af terwijl ze zichzelf hevig krabben  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
*neemt snel een bad*
*zet een grote ventilator in de richting van Vena, en zet hem op de maximale stand.*
vena word weggeblazen
*zet ventilator weer uit en bergt hem op*
our hill |
|
nietmeer
|
* Rolt mn ultieme wapen naar buiten  * De Kietelmachine  Bind Odys, Jersan en Arya vast op de machine en kietelt ze net zolang totdat ze toegeven dat de heuvel van mij is en van mij blijft  Rolt vervolgens het apparaat van de heuvel af de sloot in  My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
*hield zijn vingers gekruisd  * *snijd zichzelf en de andere twee los en vloekt vena in het grieks de heuvel af* Vannons |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*is imuum voor kietelen*  |
|
nietmeer
|
@ Odys...ik heb grieks gehad...ik versta dus wat je zegt...@ Arya, als ik je kietel is niemand immuun  Vloekt Arya, Jersan en Odys in het Fries de heuvel af  My Hill  |
|
nietmeer
|
*laat Odysseus Vena vervloeken waardoor Vena opeens dringend naar een ziekenhuis moet, en gaat terug naar de aarde* o louphos Txerseü, Odysseus et Arya  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
en toen kwam Emmertje die met mijn zeldzame schoonheid iedereen deed verbleken, en nam zo de heuvel weer in  |
|
nietmeer
|
*beklimt de heuvel met dekking van een bewegende  struik en laat Emmertje zo schrikken dat hij vlucht* o louphos Txerseü  |
|
nietmeer
|
* Maakt zeer mooie en levensechte robot en lokt daarmee Jersan van de heuvel af  * My Hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Van de schrik bekomen en nog steeds met zijn zeldzame schoonheid deed hij Vena verbleken en nam de heuvel weer in  |
|
nietmeer
|
pff, schoonheid  mn overgrootschoonmoeder is nog mooier  Is niet onder de indruk en mept emmertje eraf  Still my Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
en toen zette Vena zijn bril op en zag, dat emmertje toch niet zo lelijk was. snel gaat hij emmertje achterna om hem zijn excuses aan te bieden
tot die tijd, vanmij! |
|
emmertje
Oudgediende
|
Vena heeft zijn excuses aangeboden en mag een week lang niet op de heuvel komen; Odysseus geeft de heuvel weer aan mij  |
|
nietmeer
|
 sorry emmertje  Zo excuses gemaakt, hup eraf Odys, je zou erop blijven tot ik mn excuses gemaakt heb  * Kickt Odys van heuvel af  * My Hill |
|
emmertje
Oudgediende
|
Te laat Vena ... de heuvel is van mij  maar als je lief bent mag je samen met mij hier blijven  |
|
nietmeer
|
ik zie dat niet zitten  * Doink * Zo emmertje er ook af  My Hill  |
|
emmertje
Oudgediende
|
* k n a l *Vena is op weg naar Mars ... kan hij daar op een eigen heuveltje zitten ... maar deze is weer van mij  |
|
nietmeer
|
Helaas sloeg emmertje niet hard genoeg en halverwege de maan word ik weer teruggetrokken naar de aarde...met de snelheid van een komeet land ik toevallig net bovenop emmertje >> K.O. My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
helaas is vena totaal verschroeid door zijn tocht door de dampkring.
*gaat op de heuvel zitten* |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
*Stuurt Odysseus richting het Fantasy topic en ziet hem weglopen* My Hill  |
|