king of the hill |
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Yann valt uit de hemel in het midden van de heuvel en kijkt verbaast om zich heen. begint dan te stralen, Yann, king of the light. |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
*plaatst een grote gloeilamp boven op yann, waardoor yann in de gloeilamp gevangen zit*
yann, als gloeilamp zijnde, is slecht voor het milieu, en hij word al snel opgehaald door milieu-activisten.
still our hill |
|
nietmeer
|
*gaat de heuvel af, neemt een lichtscherm mee terug en schermt Yann ermee af, sluit hem dan in het lichtscherm en klapt het lichtscherm in, waarna Yann vermorzeld wordt *er is al gevochten  hill from my and daddy  |
|
nietmeer
|
*heeft zich aangesloten bij de milieuactivisten en lokt Jers en Odys met een smoes weg* pakt de heftruck en plaatst de heuvel weer terug op zijn plek, om er daarna lekker bovenop te gaan zitten.
MY HILL |
|
nietmeer
|
Bouwt een Asgard Cruiser na en beamt BV weg van de hill. Vervolgens beam ik de heuvel richting de maan, zet er een schild omheen waardoor er een atmosfeer komt en vervolgens ga ik lekker de heuvel op moonwalken  Kom maar halen jongens  My Hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*heeft even de hulp van Dhib in weten te schakelen die iedereen op brute wijze vermoord* ( behalve jersan  ) My hill!  |
|
nietmeer
|
02 seconden te laat Vena, ik had de heuvel al mee.
Veel plezier op je maan!
My Hill |
|
Arya Oudgediende
|
Dhib, BV is irritant  *Dhib scheurt BV in stukjes* My hill  |
|
nietmeer
|
*wekt zijn pa weer tot leven en vliegt naar de maan waar hij BV van de heuvel gooit met zijn ruimteschip**gaat bij Arya op de heuvel zitten* hill from my, Arya & Odysseus  |
|
nietmeer
|
helaas, ik had mn bericht al aangepast...  nu heb jij het nakijken BV  * Gooit rest het van het zooitje er ook direct af * My Hill  |
|
Arya Oudgediende
|
oh ya, Odysseus is ook lief!  enne vena, je bent erg te laar |
|
nietmeer
|
*neemt Arya en Odysseus mee terug naar de heuvel, met zijn drieën kunnen ze Vena aan en verslaan hem* o louphos mou, Arya et Odysseus  |
|
Arya Oudgediende
|
*Zet een hele Verdediging om de heuvel op* Van ons!  |
|
nietmeer
|
@ Arya, dat heet niet raar, maar chaggie ( ben vandaag een beetje in een lompe bui  ) * Drinkt toverdrank van Asterix en Obelix en mept het zooitje er weer vanaf * My Hill  |
|
Arya Oudgediende
|
(ik bedoelde Laat  ) *Doet krachtveld rond Vena heenzetten waar ze niet uitkan en neemt de heuvel op dat ene plekje na weer in* |
|
Odysseus Oudgediende
*drinkt van dezelfde toverdrank en mept terug*  *mept vena er weer vanaf en zet het zootje weer op* vannons! |
|
nietmeer
|
Ze?? ik ben een hij  * Graaft zich een weg onder het schild uit en bouwt vervolgens zelf een apparaat dat de mythische hill-spirit uit de heuvel zuigt. Vervolgens plaats ik een ondoordringbaar schild rond Arya en co.'s heuvel, waardoor ze er niet uit kunnen. Maar doordat de spirit weg is, willen ze de heuvel niet meer  * * Laat Hillspirit los op andere heuvel en gaat erop zitten * My Hill |
|
nietmeer
|
*drinkt ook Panoramix' toverdrank* our hill!  |
|
Arya Oudgediende
|
(Sorry vena! ) *Zit bang op de heuvel*  |
|
Odysseus Oudgediende
*doet hetzelfde trucje als vena*
*mept vena, nog steeds onder invloed van toverdrank zijnde, de heuvel weer af*
it's ours! |
|
nietmeer
|
still our hill  |
|
Arya Oudgediende
|
*Zit nog steeds opgesloten in krachtveld op de heuvel*... |
|
Odysseus Oudgediende
kom dan gewoon door de gang die ik gegraven heb naar buiten arya!  |
|
nietmeer
|
* Haalt leger erbij, onder invloed van toverdrank, en mept Odys en co. weer van de heuvel af  * My Hill  |
|
Odysseus Oudgediende
ons krachtveld was anders ook ondoordringbaar (het staat er niet, maar het spreekt toch voor zich) en je hebt jezelf er gewoon uitgegraven vena, dus dat kunnen wij ook *mept terug* |
|