king of the hill |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Daar kom ik wel mijn iglo voor uit!  Jij weet precies hoe je jou vrouw moet verwennen he PW?!  Sleurt PW haar iglo binnen, stuurt Taz naar buiten.. ga jij de heuvel even bewaken! Our Hill, Our bak Hertog ijs... |
|
nietmeer
|
*Is kwaad omdat ie buiten moet wachten  (Bij nader inzien valt dat wel mee want ik lust gen bosvruchten ijs   ) Maakt een kampvuur om de iglo heen, zodat iedereen op afstand blijft  * Our Hill;)  |
|
nietmeer
|
*probeert de bak uit peter zijn vingers te ontfrutselen, maar dat is nog niet makkelijk... dan maar op de oneerlijke manier..*
Schuift haar bh bandje naar beneden... Oh liefje?? [flirtmodus] knipper knipper, blink, glimlach, flirt [/flirtmodus]
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 * Lege bak wordt naar buiten gegooid en komt in de vuilnisbak terecht.*  Still Our Hill.  *Komt even bij Taz zitten.*  Volgens mij is het aan het dooien.  |
|
nietmeer
|
 nou, die flirtmodus doet het ook niet meer! {moppermodus] loopt ie zomaar na het ijseten de gezellige iglo uit om met mijn broer te praten, wat heb ik daar nu weer aan, moet ik zeker de boel weer opruimen hierbinnen..grrmbllbbmmmbll [/moppermodus] |
|
nietmeer
|
Is blij met het gezelschap van PW, maar stuurt hem weer naar binnen omdat anders BV uit haar sloffen schiet  Ik ken haar al een tijdje;) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Duikt als de wiedewiega weer naar binnen*   Still Our Hill *Kruipt in bed* |
|
nietmeer
|
*Geeft grote zus nog een pakkerd  zo en nu lekker slapen he  Ik bescherm de boel hier wel  * Our (Family) Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Wordt nat door het smeltende ijs*  Ik geloof dat de iglo aan het smelten is.  *Kleden ons weer aan en gaan naar buiten. Ziet zodra we buitenstaan de iglo ineenvallen.*   Gelukkig staat de blokhut met meerdere kamers nog op de heuvel!  *Loopt naar de blokhut en houdt de deur open.* Komen jullie nog???  Still Our Family Hill  |
|
nietmeer
|
*Helpt samen met zwager de snurkende BV naar dat krot blokhutje toe;)* Our family Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Tom-Servo, die nog altijd een gelmassa is door Vena's toedoen, komt eindelijk terug bij de heuvel. Gebruikt de gel waar zijn lichaam nu van gemaakt is om de heuvel spekglad te maken. Alle mensen op de heuvel glijden eraf. Vervolgens klimt Tom-Servo de heuvel op. Onderweg ruimt hij de gel weer op zodat hij zelf niet uitglijd.
Op de heuvel vind hij tot zijn verbazing Vena's particle-desintegrator. Hij repareert de fout in de software, en gebruikt het apparaat vervolgens om zichzelf weer normaal te maken.
My Hill |
|
nietmeer
|
*laat Tom-Servo harde muziek horen die hij totaal niks vindt, en met dat zijn gehoordingen (hoe noem je dat bij een robot  ) kapot gaan zodat hij de heuvel af gaat  Txerseü zet de muziek uit en gaat de heuvel op* Txerseü's hill  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Rillend van de kou ontwaakt Ailurus onderaan de heuvel. Verbaast kijkt hij om zich heen hoeveel forummers er om zich heen liggen! Ik knip de musketonhaak los, klim naar boven en tref daar een slapende Txerseu aan  Ik besluit hem lekker te laten slapen, pak een klapstoeltje erbij en ga verder met tentamens leren. Our Hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*komt koekje brengen* |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
*Kijkt op van z'n boek, hoort een engelengeluid  en neemt het koekje dankbaar aan* Moet ie in drieeën?  *Pakt nog een klapstoel voor Arya (jaha, je weet niet half wat er allemaal op/rond die heuvel ligt  )* |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Dan komt er uit de verte een enorme machine aan die de heuvel in schaduw brengt. De machine is werkelijk gigantisch en maakt een oorverdovend kabaal. Uit een schoorsteen zo groot als het gemiddelde rijtjeshuis komt een dikke zwarte rook waar de vogels van uit de lucht vallen. De ggantische rupsbanden trekken het honderdduizend ton wegende apparaat vooruit. Overal waar de machine komt,moet de natuur wijken. Eenmaal aangekomen bij de heuvel is iedereen er al vanaf gevlucht. logisch. De machine gaat uit. Als de rook wegtrekt komt langzaam een volmaakt gezicht tevoorschijn. Is het Justin Timberlake? Brad Pitt? George Clooney? Een ander mannelijk supermodel? Nee! Het is Yann, King of the Light  Hij stapt uit en gaat op de heuvel staan. Zijn natuurlijke schoonheid maakt de natuur weer tot leven om de heuvel heen, tot een soort oase in de schade van de machine. Mijn Oase-heuvel  |
|
nietmeer
|
juist  Terwijl ik weer eens een tripje naar het universum had gemaakt met 1 van mn city-ships  , en onderweg terug naar de aarde, malfunctioneerd opeens een motor. Ik scan snel voor een geschikte landingsheuvel. Raad eens welke  Als het kilometers grote schip, beschermd door zn schild, de atmosfeer binnendendert, creert het zo'n grote vuurbal dat zelfs Yann verbleekt, en hij vlucht direct met z'n machine weg. Vervolgens land ik probleemloos op de heuvel... My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Vena wordt op de schouder getikt door een boze agent. "Meneer, ruimteschepen parkeren is hier verboden". Vena gaat op de bon. Zijn schip wordt weggesleept. Voor Vena zit er niets anders op dan de boete te gaan betalen om zijn schip terug te kunnen krijgen.
Tom-Servo, die af kwam op de noodlanding, ziet nu de lege heuvel.
My Hill |
|
Lamp
Erelid
 WMRindex: 705 OTindex: 1.901 S |
Op het politiebureau komt Vena aan om de bon te betalen. De agent achter de balie ziet dat het Vena is, en noemt een onmenselijk hoog bedrag op dat vena helemaal niet kan betalen. Dus moet Vena de gevangenis is. Zodra Vena in de gevangenis is, doet de agent zijn masker af en wordt alles duidelijk. het is Yann  Met Vena in de gevangenis rent Yann richting de heuvel. Eenmaal aangekomen vertelt Yann T-S dat zijn goede vriend Vena in de gevangenis zit. T-S gaat meteen weg om te kijken. My Hill! |
|
nietmeer
|
*Aangezien PW BV en ik in de blokhut zaten konden we niet uitglijden door ToM's toedoen  * Still Our Family hill  ;) |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
maar wie zit er op het dak van de blokhut? jawel, het is odysseus! (oei, dat is teveel yannstijl, we doen het nog eens)
odysseus zat nu al een aardig tijdje op het dak van de blokhut, en besluit maar weer eens in actie te komen.
*gooit een steen op yanns achterhoofd*
yann rolt de heuvel af
family hill + me |
|
nietmeer
|
Ik kreeg voor die ongelofelijk slechte film van Odysseus ook een onmogelijk hoge oprotpremie weet je nog Yann? Na een paar telefoontjes ben ik weer vrij en ik heb mn stadsschip weer  Dit keer doe ik het goed  sinds alles weer is gerepareerd 'parkeer' ik het schip boven de heuvel, door er te blijven zweven  Tegelijkertijd vaag ik dan ook maar direct de blokhut en de meute ervan af door een jeukpoederbom los te laten  My Hill  ...en dit keer kan ik niet weggesleept worden  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
wel worden meegenomen door de tractorbeam van de stardestroyer die boven je hangt  dagdag vena  *neemt een verfrissende duik om het jeukpoeder weg te krijgen* *gaat snel de heuvel weer op* mijn |
|
nietmeer
|
tss, een stardestroyer is maar 1.6 kilometer lang, mn stadsschip is iets van 10 kilometer lang  Dat gaat niet werken dunkt me  >> ipv het stadsschip naar zich toe te trekken trekt de star destroyer zich te pletter tegen het schild  dag dag star destroyer  * Keert terug naar de heuvel en gooit nog een jeukpoederbom op odysseus  * My Hill |
|