king of the hill |
nietmeer
|
wat plastische chirurgie en alles is weer ok  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
niet eerlijk MM, ik was de laatste die iets ontopics geplaatst heeft, ik vind dat er iemand anders aan de beurt is om iets nuttigs te posten in de FRP!
*blijft zitten* |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
op mijn heuvel  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Tom-Servo ontwaakt in het ziekenhuis, en ziet dat zijn lichaam aan het roesten is door het bloed dat men hem gegeven heeft. Haast zich naar de heuvel voor hij helemaal vastroest. Smeert roestvlekken op MuseMatt's kleding. Musematt gaat meteen naar de wasserette. Tom-Servo beklimt te heuvel, en begint zichzelf over te schilderen met anti-roest middel.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*zit naast T-S* |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Een klein duwtje later is dat probleem ook weer opgelost.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*blijft door dit grootschalige machtsvertoon versufd onderaan de heuvel liggen*  |
|
nietmeer
|
* Waarom is die robot zo lastig uit te schakelen, ik word er helemaal gek van  * Bouwt een particle-desintegrator en desintegreert T-S tot op de laatste molecuul  Vervolgens keer ik het proces om op een andere plek, maar door een foutje in de software is T-S nu een grote gelblubber geworden...oops sorry T-S  My Hill  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
*komt mopperend terug van de stomerij; dat was weer 10 euro!* *pakt een skateboard en geeft het aan Vena* 'Moet je eens proberen!' *ziet Vena op het skateboard gaan staan en duwt hem weg, waarna hij in de gelblubber die T-S heet tot stilstand komt* MIJN HEUVEL  |
|
nietmeer
|
*gooit met de gelblubber T-S naar de heuvel, waarna het op MuseMatts kleren terecht komt die weer naar de stomerij moet, nu voor veel langer  * my hill  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
*Loopt de heuvel op* Jersan denkt: "O nee hè, zometeen begint die emmer weer te emmeren", en gaat maar weg!
Mijn heuvel |
|
nietmeer
|
*Jerlenn kijkt ff bij de heuvel, emmert hij echt? maar hij staat stil en kijkt om zich heen  Jerlenn beklimt de heuvel achter een paar struiken langs en bekogelt Emmertje met modder, waarna ook hij naar de stomerij moet  * my hill  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Een emmer die naar de stomerij moet?  Nu begint de emmer past echt te emmeren ... Jerlenn vlucht weer, want dat geëmmer ook!  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
*Tijgert door het hoge gras naar de top van de heuvel* Kijk emmer, een reclamekrantje van <een zeker klusbedrijf> met daarin emmers in de aanbieding! Emmer raakt op slag verliefd en holt naar de dichtsbijzijnde vestiging. My Hill  |
|
nietmeer
|
is immuun voor ge-emmer van emmertje en kickt em richting beerput...zo dat worden weer stomerijkosten  My Hill  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Schopt Ailurus en Vena met veel geweld van de heuvel af en roept iets na over stomerijkosten my hill  |
|
nietmeer
|
Na wat stomerijkosten is alles weer geregeld, en ik ga MuseMatt te lijf met een paintballpistool...aangezien MM geen vest aanheeft gaat dat een boel blauwe plekken opleveren, waardoor hij gillend van de pijn de heuvel afrent..
My Hill |
|
Ailurus
Erelid
Ik kom geheel onopvallend aanlopen met een grote teslaspoel, en zet hem aan. Vena denkt dat het onweert, en verlaat bang de heuvel. My hill  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
*strompelt onder de blauwe plekken, wéér naar de stomerij...
kloteheuvel* |
|
Odysseus Oudgediende
*staat weer op en besluipt Ailurus van achteren*
*duwt Ailurus de heuvel af*
mijn! |
|
Ailurus
Erelid
Roept heel hard BOE! Odysseus krijgt een rolberoerte, letterlijk want hij rolt zo de heuvel af. In de tussentijd neem ik de tijd om een massieve heipaal de grond in te slaan (op de heuvel, welteverstaan) en mezelf er aan vast te ketenen met een ijzeren ketting. Een grote strandparasol zet ik boven me neer. Truste  |
|
nietmeer
|
Het begint te regenen, de grond wordt blubberig en de paal glijd uit de grond. Een koude-vriesfront zorgt ervoor dat zowel Paal als parasol, als ketting als Ailurus de heuvel af glijden.
Vibes trekt haar spike schoenen aan, pakt het pikhouweel en klimt de heuvel op. Oh jee, het gaat zelfs sneeuwen!
Snel een iglo gebouwd, welke gelukkig stevig vast vriest, en vibes zit prinsesheerlijk in haar hutje op de heuvel.. (die inmiddels te glad en hard is geworden voor anderen om er op te klimmen)
My Hill |
|
nietmeer
|
@BV Valt het je nooit op dat als ik jou koffie aanbied dat ze wel jou van de heuvel afgooien maar nooit mij  Schijnt wel of ik ongrijpbaar ben   Our Hill  |
|
nietmeer
|
komt omdat je in mijn schaduw staat Taz, dan val je niet op. En niet teveel koffie, anders smelt mijn Iglo!
Ijsje? *bied Taz een mooi ijshoorntje met stralend wit ijs aan*
Neem nooit het gele ijs Taz!
Our Hill |
|
nietmeer
|
Geel ijs lust ik niet  Meestal is dat met zgn Bananen smaak  Maar ik vind het niks  Heb liever chocolade ijs   Still our Hill   |
|