king of the hill |
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
dankje  wacht eens even, wie verzorgd mij nu?  Vena!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gelukkig had Tom-Servo met zijn vele geld mensen omgekocht om hem te helpen. Zijn restanten worden door de beste wetenschappers ter wereld bij elkaar gezocht en weer in elkaar gezet. Ook laat hij een nieuwe heuvel bouwen voor de Hill-Spirit om in te wonen.
Voor nog eens 10 miljoen euro laat T-S de Satellite of Love ombouwen zodat deze makkelijk Vena's ruimtelaser vernietigd. Vena zelf wordt gearresteerd wegens ruimte-terrorisme. Hij moet voor straf T-S dienen als slaaf. WMR-kok wordt gearresteerd wegens poging tot moord.
Nu Tom-Servo weer netjes op de heuvel zit, stuurt hij een leger van verzorgers en dienaren naar het ziekenhuis om Marike te helpen. Hij geeft ze allemaal een miljoen euro zodat ze niet omgekocht kunnen worden.
Tom-Servo heeft nog over: 36.465.343.543.254.135.120.003.147.365 euro
My Hill, met Vena als Slave of the Hill |
|
nietmeer
|
Juist  , alleen had T-S niet gezien dat ik nog een EMP pistool had verborgen. Ik knal T-S circuits ermee weg. Daarna pak ik mn laptop en sluit het aan op T-S geheugen. Vervolgens verschaf ik mezelf toegang tot T-S bank-account, en maak al z'n geld over op mijn rekening. Vervolgens vernietig ik de laptop, om nare T-S infestaties te voorkomen ( en nee, er is geen internet op de hill  ) Vervolgens dump ik T-S op het staalrecyclingsbedrijf, waar hij word omgesmolten tot normaal staal ( en nee, circuits en geheugens overleven geen temp. van 2000 graden  ) My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Vena wist helaas niet dat T-S zijn geld heeft verdeeld over bijna alle banken ter wereld. Hij heeft slechts een schamele 5 miljoen euro buitgemaakt.
De man bij het staalbedrijf was ook door Tom-Servo omgekocht. Hij heeft Tom-Servo's geheugenchip uit het puin gevist voordat dit in de smeltoven ging. Tom-Servo krijgt een nieuw lichaam met zo'n beetje alles was je maar kan bedenken (inclusief bescherming tegen EMP-wapens en hackers), voor een bodemprijsje van 300 miljoen euro.
Vena wordt opgepakt wegens het plunderen van een van T-S' rekeningen. Het geld wordt teruggegeven aan T-S, en die stort het op de rekening van een goed doel.
Tom-Servo heeft nog over: 36.465.343.543.254.135.119.680.147.365 euro
My Hill
|
|
nietmeer
|
BadVibes sluipt de heuvel op en ziet tom Servo heerlijk liggen slapen. Hij telt in zijn dromen zijn eurootjes en hierdoor komt zijn geheugen niet tot rust. Helaas zijn de ventilatoren en andere koelingselementen hier niet tegen bestand dus TS raakt oververhit en schiet in een error.
*please press the red button to reset* staat er op de plek waar eerst zijn ogen waren.
Hmmm, nou... nee, laat ik die red button maar lekker laten knipperen...
Vibes maakt het geld over naar de rechtmatige eigenaren, dit is namelijk king of the hill forum, en niet king of the bank account...
Zo *klapt haar handen schoon*
My Hill
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Die error is maar tijdelijk. Tom-Servo's nieuwe lichaam is zo modern dat als niemand op de resetknop drukt, T-S' interne computer gewoon zichzelf reset.
Al het geld komt weer bij T-S terecht. Hij was immers de rechtmatige eigenaar, want hij heeft het geld eerlijk gewonnen. Maar omdat BadVibes toch wel een beetje gelijk heeft over dat "king of the bank account" besluit T-S het geld aan allemaal goede doelen te geven. Hij houd slechts 100 miljoen euro zelf. Ook Vibes krijgt wat geld, en ze gaat het meteen uitgeven in een duurste winkelstraat ter wereld.
My Hill
|
|
nietmeer
|
*bedreigt Tom-Servo met een geweer en jat zo de 100.000.000 af, stuurt Tom-Servo daarna de heuvel af en bouwt er een gigantisch hek omheen zonder poort* my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo's superlichaam is uitgerust met een zaag. Hij zaagt het hek zo kapot en loopt de heuvel weer op. Txerseu, die T-S niet terug verwachtte, wordt door T-S gegrepen en van de heuvel geslingerd, maar niet voordat T-S hem de 100 miljoen euro weer afhandig heeft gemaakt.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
TS, our hill?  |
|
nietmeer
|
nuked de hill  , zelfs met dat superlichaam kan hij dat niet overleven. Maar wonderbaar blijft de hill dit keer heel, en van T-S is geen spoor te bekennen  My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
oei vena, leer jij dan nooit? nu heb je de supertomservo genuked! nu is het supersupertomservo!
ik denk dat ik nog maar even bij het circus blijf... |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Inderdaad Odysseus.
Supersupertomservo grijpt Vena. Hij breekt elk bot in Vena's lichaam, en slingert hem vervolgens in een baan rond de aarde.
Gelukkig kon T-S Marike net op tijd aan de kant duwen, dus zij is niet getroffen door de bom. Nadat de radioactiviteit is uitgewerkt en T-S weer zichzelf is, roept hij dat ze terug kan komen.
Our Hill |
|
nietmeer
|
*helaas zit de echte Vena nog steeds te kloten met z'n klonen, op een plek waar T-S em nooit kan vinden  * En helaas moet iemand het opnemen tegen dat metalen onding  Maar als je de vorige posts hebt gelezen, kun je lezen dat een nieuw superlichaam van T-S 300 miljoen kost, en hij nog maar 100 miljoen over had, maar aangezien die ook werden gejat, kan hij vanaf nu alleen nog maar weer normale lichamen hebben  Nuked de hill nog een keer  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Men zegt "een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen". Dan is Vena dus duidelijk geen ezel, want hij doet het wel. T-S had dat lichaam van 300 miljoen euro gekocht toen hij al zijn geld nog had. Pas daarna gaf hij de rest van zijn geld weg. Het lichaam is dus gewoon van hem, ook nu zijn geld weg is. En nu veranderd hij door die bom weer in een Supersupertomservo.
Deze keer gaat Supersupertomservo extra grondig te werk. Hij raast de wereld over en verslaat alle klonen van Vena. Daarna pakt hij de echte Vena, en slingert hem de ruimte in.
My Hill |
|
nietmeer
|
juist  Helaas kun je me nog steeds niet vinden, geef het op T-S  . Mn kloonproductie word verhoogd, en binnen een paar minuten zijn alle klonen er weer Vervolgens bouw ik in het geheim een superwapen om T-S geheugenchip van afstand te wissen  * Activeert superwapen * T-S valt in 1 keer op de grond. Vervolgens gooi ik hem zelf in een smeltoven, en ik ben niet om te kopen  My Hill  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Tom-Servo is dus vernietigd, Maar bij Vena was er een reproductiefoutje onstaan. Een virus vernietigd alle Venaklonen en ook Vena zelf*  *Loopt de heuvel op*  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo is niet achterlijk. Hij had een back-up systeem van zijn geheugen bewaard, en dat wordt nu geactiveerd. Het download zichzelf naar een nieuw lichaam. Helaas is dit wel een lichaam van het oude model, dus T-S is weer terug bij af.
Kondigt een grote kookwedstrijd aan. WMR-kok wil uiteraard graag meedoen, en gaat zich meteen inschrijven. T-S vernietigd ondertussen Vena's superwapen, en vestigd zich dan op de heuvel.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Marike Erelid
|
*steelt ruimteschip van Vena* *brengt TS naar de satelite of love* *daar repareren ze tom-servo en geven ze hem nog wat extra dingen waardoor hij onverslaanbaar is*  super-TS gebruikt zijn nieuwe ultra-plasma-laser om WMR-kok te doden en neemt de hill in  Our hill Offtopic: plasma is een superverhit gas dat de elekronen van je atomen scheurt, en aangezien dat je heel blijft door de elektronen die elkaar aantrekken, breek je gewoon in miljarden stukjes  iemand zin in een super moeilijke puzzel? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Helaas had het wapen geen effect omdat zich een magisch scherm rondom mijn lichaam verschijnt zodat de laser teruggekaatst wordt en Tom-Servo en Marike treft.* *Ziet hoe Tom-Servo en Marike vernietigd worden*  Still My Hill  |
|
Marike Erelid
|
helaas voor jou werkt dat niet bij TS  de laserstraal kaatst gewoon terug en raakt je vol in je borst  helaas was je vergeten je schild te activeren  *voor super-TS is het een makkie om mij terug ineen te puzzelen*  Our hill  *TS bouwt een superschild om de heuvel heen* |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Marike Erelid
|
helaas voor jou werkt dat niet bij TS  *TS ontregelt het schild* de laserstraal kaatst gewoon terug en raakt je vol in je borst  *voor super-TS is het een makkie om mij terug ineen te puzzelen*  Our hill  *TS bouwt een superschild om de heuvel heen* |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wonderbaarlijk genoeg overleeft WMR-kok de laser. Maar door al dit vechten is hij te laat voor de kookwedstrijd. Hij wordt gediskwalificeerd. WMR-kok gaat teleurgesteld naar huis.
Ondertussen zitten T-S en Marike op de hill
Our Hill |
|
Marike Erelid
|
our hill  |
|