king of the hill |
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
 ijskrachten zijn leuk  en trouwens, dat is je niet gelukt hoor, ik kan niet gillen  |
|
nietmeer
|
jij was de heuvel af  en ik vind dat je wel kan gillen  my hill |
|
Marike Erelid
|
My hill  edit: Our hill  |
|
nietmeer
|
Quote Marike: My hill  zie je wel dat je wel kan gillen  |
|
Marike Erelid
|
Our hill, en dat zei ik  TS?  *bouwt villa op hill* moet ik in de hoek Txerseü?  |
|
nietmeer
|
hill van Tom-Servo, Marike en Txerseü?  ja jij moet in de hoek  hup  vanavond zonder drinken naar bed  |
|
Marike Erelid
|
My hoekje  |
|
nietmeer
|
your hoekje of the hill  tom-servo's and my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Eeh Txerseu: dan zouden er nu dus drie Kings of the Hill zijn. Wordt dat niet een beetje veel?
Er zal iemand moeten vertrekken. |
|
Marike Erelid
|
nee hoor TS  er zijn 2 kings of the hill en ik ben The Queen of the hoekje  My Hoekje!  |
|
nietmeer
|
Vibes komt de heuvel oplopen, helemaal blij! Ik heb in de afkickkliniek allemaal leuke liedjes geleerd.. willen jullie ze horen!?
*pakt haar gitaar, gaat in kleermakerzit zitten en begin te zingen*
Kumbajaa my lord, kumbajaaaaahhh
Zowel TomServo als Marike en Tx kunnen zoveel zoetigheid niet aanhoren, ze proberen nog te blijven zitten, maar wanneer ik begin te zingen:
*Hij houd van ons.. allemaal... ik heb een lichtje in mijn hart en dat is Jee- hee- zus*
Houden ze het niet meer, en rennen, schreeuwend en met hun handen over hun oren, de heuvel af.
Vibes vind het wel lekker en blijft op de heuvel zitten... ik heb een 80 liedjes tellend repertoire dus.....
My vredige Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S keert echter al snel weer terug, en verteld BadVibes dat er onderaan de heuvel veel mensen wonen die nog niet geloven. Misschien kan BadVibes ze overtuigen met haar liedjes.
BadVibes verlaat de heuvel en gaat van deur tot deur om het geloof te verkondigen via gezang.
My Hill |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*heeft stiekem het gezang van Bv opgenomen. met oordopjes in speelt Es het bandje af, en Tom rent er gillend vandoor. voor de zekerheid laat ze het bandje maar aan staan en de oordopjes in* My hill  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Stuurt een boomdokter naar es haar avatar.* *De boomdokter wil de bomen omhakken en es rent gillend naar haar ava om die te redden* *bernie pikt de heuvel in* My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Berniew zet nadat hij de heuvel heeft veroverd meteen de muziek van Es-de-Fles uit omdat hij er zelf ook niet tegen kan. Tom-Servo grijpt zijn kans. Hij rent de heuvel op, pakt het bandje met de opnames, wikkelt het helemaal af, en bind Berniew vast met de tape. Rolt de vastgebonden Berniew van de heuvel af.
My Hill |
|
|
*Wijst Tom-Servo op het feit dat de muziek op een cd staat* *Tom-Servo had dus een cd proberen af te wikkelen en heeft zich dus in zijn vingers gesneden en gaat huilend naar t ziekenhuis* My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Wijst Bernieuw op de laatste reactie van Es-de-fles: Quote es-de-fles: *heeft stiekem het gezang van Bv opgenomen. met oordopjes in speelt Es het bandje af, en Tom rent er gillend vandoor. voor de zekerheid laat ze het bandje maar aan staan en de oordopjes in* My hill  Het was dus wel een bandje. My Hill |
|
|
*verwijst jullie allemaal naar t museum* Daar horen jullie thuis met jullie bandjes  *pikt heuvel in terwijl jullie rondsjokken in t museum* My hill |
|
thijsman Erelid
 WMRindex: 1.030 OTindex: 20
|
Ik heb mijn sokken uitgetrokken. Mijn hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
ik kietel je met een veertje onder je voeten waardoor je lachend de heuvel afrold my hill  |
|
Marike Erelid
|
*bevriest somkid met stinkende ijsadem* My hill  TS? kom je erbij?  en we hebben een standbeeld  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ja hoor Marike
Our Hill |
|
Justist Erelid
*laat het standbeeld bovenop marike en Tom vallen*
The Hill of Justice |
|
Marike Erelid
|
*veranderd in reuzesneeuwpop en houd het beeld tegen* *smijt beeld op somkid* Our hill  |
|
Justist Erelid
*wordt spook en laat het beeld door zich heen vallen. jaagt vervolgens Marike weg*
my spooky hill |
|