king of the hill |
Minifan
Erelid
 WMRindex: 415 OTindex: 2.531
|
maakt nog snel Freup en RAnko levend* |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
minifan word op koelbloedige wijze een mes tussen de ribben gestoken voordat hij freupke en ranko weer levend kan maken
still my hill |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Als je still iets anders uitspreekt klinkt het als Steel my hill  Dus oke  Maar Somkid, je mocht niet terugkomen  *steekt mes door Somkid's hart, maar kan niet omdat hij geen hart heeft* Jammer  Nog bedankt Minifan  |
|
Ranko Lid WMRindex: 0 OTindex: 94 S |
sorry we waren al levend  mept het mes uit Somkid's handen en steekt somkid neer. Sleept somkid van de berg af een grot in en schuift een onherplaatbare steen ervoor. Our Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Onze heuvel?  |
|
Beveiligd de berg met mannen met absorerende pakken, en zet ook tanks, artilerie en AA (anti aircraft) stellingen neer. EMP is weer actief. |
|
Kameleon Oudgediende
Niemand kan nog winnen  |
|
Minifan
Erelid
|
*voegt zich weer bij Freup en Ranko* |
|
Kameleon Oudgediende
Beveiligt de heuvel met een nieuw altaar dat onze goden onze heuvel kunnen beschermen  Plaatst ook een stel kaarsen om de heuvel te beschermen tegen spoken en dat soort spul  |
|
Minifan
Erelid
|
hankt knoflook op tegen magische spreuken |
|
Kameleon Oudgediende
hankt is met een g van hangen  |
|
Zet elite Rangers and machine gunners in defensieve posities op en rondom de berg. Respect voor wie daar nog doorkomt xD |
|
Justist Erelid
somkid duikt uit het niks op voor hun neus alle wapens deren hem niet en hij is niet bang voor kaarsen of knoflook.
ze vluchten weg als ze merken dat ze geen macht op somkid kunnen uitoefenen.
my hill |
|
Minifan
Erelid
|
nou en  |
|
Kameleon Oudgediende
*gaat mediteren om de goden op te roepen om Somkid weg te halen* Our hill  (Ranko, Mini, en ik  ) |
|
iets vergeten. mijn mannen vluchten nooit, ze vechten tot de dood, en kunnen zo je kop erraf schieten. Zou dus maar niet teveel proberen. Als je langs mijn machine gunners en Rangers komt zijn er altijd nog de tanks en de defensieve posities van andere eenheden.
Our hill |
|
Minifan
Erelid
|
ziet dat somkid zich vergist, en ligt te hallucineren, en begint hard te lachen  |
|
Justist Erelid
jammer dat de goden niet komen
my hill
EDIT: de mannen konden niks tegen mij doen, omdat alle kogels door mij heen gaan |
|
Minifan
Erelid
|
ziet dat somkid uit amsterdam komt en begint nog harder te lachen |
|
Barst
your hill.
we moeten iets beters verzinnen.
Niks tegen Amsterdam, Ajax Rullezz |
|
Minifan
Erelid
|
we roepen madam mikmak, die is een prof, en zwarte magica  |
|
Justist Erelid
*bouwt grote kermis op hill* IEDEREEN IS WELKOM!!!
vrede? |
|
stuurt artilerie op de kermis af. Oeps beetje chaos daar  . geen vrede dus, My Hill |
|
Minifan
Erelid
|
jippieee!!!!! rent naar somkid om hem te bedanken maar komt er halferwege achter dat dat een ander forum is en beukt somkid van de hill our hill  |
|
@ minifan Het was mijn hill je zal mij er dus vanaf moeten beuken om de hill te krijgen |
|