king of the hill |
Ranko Lid WMRindex: 0 OTindex: 94 S |
ja is goed, ik stuur gelijk ook ff een sniper team mee "1 shot, 1 kill" xD |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mooi  Begin maar met Somkid  Das een irritant jong  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
ik snap er niet zoveel meer van  odysseus trekt zich terug naar de olympus ik zeg u niet vaarwel, maar tot ziens... |
|
Kameleon Oudgediende
*gooit een laatste speer naar Ody* Mooi geraakt in zijn rug  Vaarwel Ody  Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ondertussen is Tom-Servo teruggekeert. Hij drukt op een knop waardoor de heuvel op een springveer de lucht in schiet en iedereen eraf wordt geschoten. Zodra de heuvel weer op zijn plek staat, klimt Tom-Servo erop.
My Hill |
|
Geeft sniper team de opdracht om "1 shot 1 kill" uit te voeren bij Somkid bye somkid  |
|
Odysseus Oudgediende
zeus' wraak treft freupke
van freupke is niets meer over
da's een zorg minder |
|
Kameleon Oudgediende
Geeft sniperteam ook opdracht tot 1 shot 1 kill bij Tom te doen  maar ook bij Odysseus  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo ziet het schot aankomen, en kaatst het terug met een door de nanites gebouwd schil. Sniper wordt dodelijk getroffen. En Freupke is al vernietigd door Zeus.
My Hill |
|
leent wapens van johann en knalt ody helemaal verrot |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Odysseus was al weg Ranko. Ik zit nu op de heuvel.
My Hill |
|
geeft wapens terug, en stuurt elite team rangers op de berg af  Tom-Servo vlucht van de berg af My Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Oh ja, Zeus had mij vernietigd? Tuurlijk, get real  *geeft sniperteam commando tot vernietiging Ody, Tom Servo* Waar is Somkid gebleven?  |
|
Freupke wij hebben de berg nu  mijn rangers hebben hem eraf gejaagd xD |
|
Kameleon Oudgediende
Oeh!  Effe snel alle beveiliging bijwerken  Tot ziens iedereen   |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Quote Odysseus: zeus' wraak treft freupke
van freupke is niets meer over
da's een zorg minder NO, you get real Freupke. Je bent vernietigd. Tom-Servo laat vanuit de Satellite of Love het sniperteam bombarderen. Daar is niets meer van over. Odysseus was al weg, en Somkid is teruggestuurd naar Tartarus. Nu Ranko nog. Tom-Servo vermeld de rangers dat ze allemaal promotie krijgen. Ze stormen meteen naar hun commandant. My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
al die aanslagen op odysseus... tsk tsk...
ik zit op de olympus, de berg van de goden
doet dat een belletje rinkelen? ik ben onkwetsbaar en bescherm doo de goden! al die eliteforce en wapenonzin hebben totaal geen effect
laat me liever met rust... |
|
Kameleon Oudgediende
Freupke leeft weer door zijn renaissance krachten  Schiet Tom-Servo in zijn rug en schopt hem de heuvel af  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-servo rent net zo hard weer terug en schopt Freupke. Die kogel deed hem niets, want zijn lichaam is kogelwerend.
My hill |
|
Kameleon Oudgediende
Schiet nog een keer  Schopt nog een keer  Gooit atoomraket op Tom Servo  Tot ziens!  Our hill  |
|
ehh sorry hoor Tom-Sevo maar mijn Rangers zijn trouw aan mij en luisteren dus ook alleen naar mij (en Freupke) dus leuk geprobeerd maar mijn rangers veroeren geen vin
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Barst.
Your hill |
|
zegt de elite rangers defensieve posities in te nemen. Kijken wie daar nog door komt. |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Quote Freupke: Schiet nog een keer  Schopt nog een keer  Gooit atoomraket op Tom Servo  Tot ziens!  Our hill  Freupke toch. Je bent de zoveelste die deze fout maakt. Als Tom-Servo door een atoomwapen wordt beschoten, veranderd hij in een radioactieve superrobot. Daar kunnen zelfs de elite rangers niet tegen op. Super Tom-Servo stormt de heuvel op en slaat alle rangers het ziekenhuis in. Vervolgens slingert hij Ranko en Freupke ver weg. My Hill |
|
Kameleon Oudgediende
Zet high-tech schilden op rond de heuvel  Komt daar nog maar doorheen  |
|