king of the hill |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ik sta onderaan de heuvel, ik ren naar boven en tuf recht in het gezicht van Odysseus, die valt naar beneden en nog wel in mijn eerder gemaakte hole, die ik net perongeluk dichtgooi en de beveiliging is actief   Odysseus  Hail me, the new king of the hill  |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
dat gaat heel lastig met drie speren in je lichaam freupke  freupke krijgt de kans niet om te tuffen en word verwijderd door de spartanen nog steeds mijn heuvel |
|
Kameleon Oudgediende
Trekt de speren uit zich als iemand zonder pijn  Gooit de speren naar Odysseus en raakt geweldig mooi in zijn hart (als hij dat heeft om mij van de heuvel te gooien). Dag Odysseus  |
|
Odysseus Oudgediende
*ontwijkt de speren* beetje scheel freup?  *geeft de spartanen het commando om freupke te doden* |
|
Kameleon Oudgediende
Ody, zie je mijn bril niet?  *rent keihard weg* *maakt rondje om de wereld, spartanen zijn doodmoe* *gooit 1 miljoen speren tegelijk naar Ody* Probeer deze maar te ontwijken  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
somkid roept een verzet op in de tartarus alles wat leeft binnen de tartarus staat nu onder zijn bevel hij bevrijdt zich uit de tartarus en begint met zijn leger de hele hades te veroveren en zijn leger breidt zich steeds verder uit
hades vlugt weg door de overmacht en zeus houdt zich stil.
ody en de spartanen zitten rustig op de heuvel als plots een leger wat minstens tien keer zo groot als het hunne vrschijnt.
de spartanen worden letterlijk afgeslacht. somkid schiet als een pijl door het gevecht heen en dood alle spartanen die hij tegenkomt.
aan het einde van de slag heeft ody alleen nog maar zijn royal guard, terwijl somkid nog een groot leger overheeft.
ody vlucht weg van de heuvel, waarna somkid hem inpikt.
my hill XD |
|
Kameleon Oudgediende
*grijpt somkid* *gooit somkid naar Ody* vangen!  My hill  |
|
Odysseus Oudgediende
Quote somkid: somkid roept een verzet op in de tartarus alles wat leeft binnen de tartarus staat nu onder zijn bevel
detail somkid: er leeft niets in de hades  je kleine plannetje heeft geen enkele kans van slagen  een miljoen speren ontwijk je niet, je verbergt je gewoon onder je schild  helaas freup, je bent zelf ook doodmoe na dit rondje om de wereld en het gooien van al die speren. somkid zit nog steeds in tartarus inmiddels zijn de spartanen terug en is het nog steeds... my hill |
|
Kameleon Oudgediende
Ik slik 5 energiepillen en ben weer topfit  Richt 1 miljoen lasers op Odysseus en Somkid  Mijn heuvel |
|
Odysseus Oudgediende
de lasers gebruiken zoveel stroom dat er kortsluiting ontstaat en de lasers niet werken...  ondertussen komt er een deurwaarder die eist dat freupke de lasers, die hij gekocht had, meteen afrekend. helaas heeft freupke niet genoeg geld en hij krijgt een taakstraf nogsteedsvanmij |
|
Kameleon Oudgediende
Ik geef de deurwaarder een schop onder zijn kont omdat ik niet betaal, ik betaal op termijn  Dan zet ik 2 lasers gericht op Ody en 2 op Somkid en vuren maar! My hill  |
|
Odysseus Oudgediende
een bliksemschicht uit de hemel.
beide lasers zijn defect.
nog een bliksemschicht.
freupke weg.
dank u zeus! |
|
Kameleon Oudgediende
Au revoir et a bientôt  Mon renaissance  Goedemiddag  Richt de lasers op Zeus en Zeus is weg  My hill  |
|
Ranko Lid WMRindex: 0 OTindex: 94 S |
Stuurt een huurmoordenaar achter Freupke aan. Freupke rent weg. My Hill |
|
Justist Erelid
somkid komt uit de tartarus (zonder leger, maar ok)
die 2 lasers spiegelt hij terug met een klein spiegeltje naar freupke. doeiiiii
ody en de spartaantjes worden omvergeblazen door een windmachine van somkid en rollen de heuvel af. daarna gooit somkid benzine over ze heen en steekt het geheel in de fik
my hill |
|
nietmeer
|
De huurmoordenaar van Ranko komt terug met een nieuwe opdracht van Txerseü dat hij Somkid moet vermoorden, en Somkid gaat ook weg  Hill van Txerseü, Arya en Botterzeiler  |
|
Kameleon Oudgediende
Ranko  Wij een team tegen Somkid en Ody?  *richt lasers op huurmoordenaar van Ranko* my hill  |
|
o sorry da wist ik niet, dan stuur ik maar wat huurmoordenaartjes op hun af xD |
|
Odysseus Oudgediende
helaas vatten ze geen vlam  ondertussen word somkid teruggehaald naar tartarus, en zijn straf word verzwaard |
|
Kameleon Oudgediende
Het is een vraag hoor Ranko  *pakt mijn doorzichtigheidsspray* *spuit het op mijzelf* vernielt iedereen uit andere teams van binnen uit  * My hill  |
|
Justist Erelid
ody? wij een team tegen de rest?
*gooit een poefbom op de rest*
our hill
EDIT: de hades is al vernietigd |
|
o xD verkeerd gelezen. Ja is goed wij tegen de rest? of ehh? nou in ieder geval, mijn huurmoordenaars zijn nog niet terug. De missie is dus nog niet geslaagd denk ik, ik stuur wel wat verkenningsvliegtuigjes om te kijken waar ze zijn xD |
|
Kameleon Oudgediende
Somkid, ik had je al vernield  Ranko? Bennie er nog?  Pakt een geweer dat voor iedereen zijn neus lag  Schiet iedereen af, behalve teammaten  Our hill (Ranko en mijn heuvel  )  |
|
verkenningsvliegtuigjes zijn terug, huurmoordenaars zijn vermoord  dan maar de elite huurmoordenaars errop af  |
|
Kameleon Oudgediende
Goed plan  Ik geef ze wel wat lasers en atoomraketten mee  |
|