king of the hill |
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
en toen kwam somkid rustig aangelopen en aangezien hij een spook is loopt hij zo door de heuvel heen. in het midden laat hij een staaf dynamiet ontploffen, waardoor er in de heuvel een holle ruimte ontstaat.
*pakt een uitklapbare stoel een gaat erop zitten*
I am the king inside of the hill! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Helaas is die holle ruimte zo groot, dat er nog maar een dun laagje heuvel over is. Deze stort al snel in. Gevolg: somkid ligt begraven onder het zand, en Vena ligt op de brokstukken van de heuvel. De Hillspirit zoekt zijn heil ergens anders, en kiest een heuvel vlakbij New York. Laat dat nu net de stad zijn waar T-S naar toe is gevlogen dankzij Vena's bug.
T-S is ondertussen in een computerzaak beland, waar ze zijn systemen snel herstellen naar hun oorspronkelijke stand (voordat Vena ermee ging prutsen). T-S ziet vervolgens de heuvel, en pikt hem in.
My Hill |
|
Justist Erelid
somkid leeft niet echt(spook), dus gaat ook niet dood. hij komt onder het puin vandaan en warpt zich naar de nieuwe heuvel. daar aangekomen laat hij een roze olifant voor bij vliegen. t-s denkt dat hij gek wordt en haast zich naar een dokter. *neemt de heuvel in*
my hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
Odysseus, die nog steeds in de hades is, wijst de gastheer erop dat een van zijn onderdanen de levende wereld onveilig maakt.
binnen no-time zit somkid waar hij hoort: in de onderwereld.
*zoekt nog steeds zijn opbiepapparaat* |
|
nietmeer
|
Odysseus gaat niet op de heuvel zitten?  Txerseü beklimt de heuvel  my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
ben nog steeds op zoek naar mijn opbiepapparaat, dus ik kan de heuvel nog niet op  Txerseü's hill |
|
nietmeer
|
wat moet je met dat opbiepapparaat?  my hill  |
|
nietmeer
|
* oh was het nog vergeten te zeggen, maar ik heb hem gevonden hoor Odys  ...raad eens waar die lag  ...op de heuvel, je bent em gewoon vergeten  * Loopt heuvel op en geeft Txerseu een schop onder de kont waardoor hij de heuvel afrolt. My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Prikt Vena met een vleesvork in zijn kont. Vena rent gillend de heuvel af op zoek naar medische hulp. Ik zie Vena aan de horizon verdwijnen.*   My Hill.  |
|
Odysseus Oudgediende
Quote Tom-Servo: *houd het opbiepapparaat omhoog* Zoek je dit Odysseus?
Gooit het apparaat in de poort naar de onderwereld. vena word kippig? laat maar ik heb hem al gevonden  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Nog steeds King of the Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
WMR-kok krijgt op de heuvel bezoek van de smaakpolitie. Deze concludeert dat er van alles mis is met WMR-kok's kookkunsten. Hij moet voor straf terug naar de kookacademie.
Ondertussen is Tom-Servo erachter gekomen dat er niets mis is met hem, maar dat die roze olifant gewoon een illusie van Somkid was. Hij keert terug naar de heuvel.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Komt weer terug van de kook-academie.*   *Loopt naar Tom-Servo toe en zie op een etiket op de romp dat Tom-Servo aan een grote onderhoudsbeurt toe is.*  Hey Tom-Servo, ik zie dat je al overtijd bent met je grote onderhoudsbeurt.  Je kan maar beter snel naar het laboratorium gaan voor onderhoud.  *Tom-Servo gaat naar het laboratorium in de grote stad.*  My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S ondergaat zijn onderhoudsbeurt. Ondertussen krijgt WMR-kok weer bezoek van de smaakpolitie om te zien of hij geleerd heeft van zijn fouten. Het resultaat overtreft ieders verwachtingen. Het eten smaakt zo goed, dat WMR-kok spontaan wordt genomineerd voor de kookaward. Hij moet alleen wel naar de studio om hem in ontvangst te nemen.
Zodra T-S' onderhoudsbeurt klaar is, neemt hij de heuvel weer in.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Ik weiger de kookaward en blijf op de heuvel wachten totdat Tom-Servo klaar is met zijn onderhoudsbeurt.  Helaas moet Tom-Servo een paar dagen wachten, want niet alle onderdelen die vervangen moeten worden zijn op voorraad.*  Still My Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
WMR-kok vergeet alleen dat Tom-Servo meerdere lichamen heeft, en die hebben niet allemaal tegelijktijdig een onderhoudsbeurt nodig. Terwijl zijn primaire lichaam in reparatie is, zet hij zijn geheugenchip gewoon over in een reservelichaam.
Ondertussen wordt WMR-kok bestookt met e-mails en brieven van mensen die verbaasd zijn dat hij de kookaward weigert. WMR-kok laat zich uiteindelijk overhalen, en gaat zijn prijs toch in ontvangst nemen.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Our Hill? Bedoel je dat ik erbij mag als ik de prijs voor je ga halen?
*Haalt snel de prijs af en gaat naast WMR-kok op de heuvel zitten*
Our Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Geeft T-S en Kokje nog een prijs, voor het langste op de heuvel zitten* Ze zijn zo verontwaardigd, dat ze er spontaan van af gaan. My Hill.  |
|
Justist Erelid
somkid keert terug uit de onderwereld nadat hij hades heeft gedood hij gaat naat M-C aan wie hij hulp vraagt bij zijn duits huiswerk M-C wordt hier zo bang van dat hij direct wegrent my hill (en my huiswerk  ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Somkid toch. Hades is een god, en je kan goden niet doden. Vraag maar aan Odysseus. Hades keert terug, en sleurt somkid mee naar de onderwereld. Voor straf moet hij de hele onderwereld poetsen met een tandenborstel, en Cerberus in bad doen.
T-S is ondertussen teruggekeert.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Okee. Our Hill |
|
Justist Erelid
maar somkid is een vrij spook, omdat hij niet dood is. dus hades mag hem niet meenemen.
krijgt als schadevergoeding een koelkast vol met drank mee somkid gaat bij t-s en wmr-kok zitten jullie ook een drankje? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|