king of the hill |
nietmeer
|
* loopt vlug van de heuvel af, pakt snipergeweer en schiet Marike bijna dodelijk gewond neer. Die schrikt hier zo erg van dat ze het niet in haar hoofd haalt om het nog een keer te doen  * My Scorched Hill |
|
nietmeer
|
Roept Frederik! Benjamin! eehh... Ronald! Vincent! Bart! Said? Renualdo?!
Vena kijkt verbaasd maar hoort wel een paar mooie nieuwe nick-namen en gaat zitten denken welke hij aan zal nemen.Ondertussen loopt vibes, al namen roepend de heuvel op en schreeuwt ook nog
MY HILL! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Gelukkig had Tom-Servo het boek "Journey to the center of the earth" gelezen, en wist dus hoe hij uit het binnenste van de aarde kon ontsnappen voor hij smolt.
Schrijft alle nick-namen op die BadVibes roept, kiest de meeste belachelijke eruit, en verteld een moderator dat BadVibes die naam graag aan wil nemen. BadVibes haast zich naar de moderator om de naamsverandering stop te laten zetten.
My Hill |
|
edwin1 Senior lid WMRindex: 60 OTindex: 415
|
edwin is al dat geweld zat en bouwd onderaan de huivel een kraampje van het rode kruis op. daarnaast zet hij een kraampje van het leger des heil. ts rent naar het kraampje van het leger des heils om eerst een donatie te doen. maar komt daar voorlopig niet weg omdat hij eerst een vaste donatie moet doen. meerdere kraampjes van goeden doelen instellingen komen erbij.
niemand kan e heuvel op zonder bij iedereen vaste donateur te worden.
hail to the new king |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
somkid komt via de andere kant de heuvel op gooi edwin naar de kraampjes
mijn heuvel |
|
|
helaas word somkid tog gelokt door alle zielige kinderen en gaat tog naar beneden. de kraampjes worden nu om de hele heuvel gebouwd edwin loopt weer rustig naar boven aangezien hij al lid is.
hail to the new king |
|
Justist Erelid
helaas voor de kinderen is somkid een spook en vluchten alle kinderen en kraampjes houders weg.
dan gaat somkid maar weer naar boven waar hij edwin aantreft...
er gebeurt wat
en plots is somkid alleen op de heuvel, edwin is nergens te bekennen
my hill |
|
|
toen kwam edwin terug van de wc en bood somkid een colaatje aan.
maar jah in het colaatje zat anti spook. dit liet het spook oplossen.
hail to the new king |
|
Justist Erelid
helaas voor edwin had somkid geen enkele slok van de cola gedronken, hij had geen dorst.
hij had wel een pijltjesgeweer met anti-edwin spul in de pijltjes hij schoot edwin neer die direct vernietigt werd door het anti-edwin spul en nooit meer terug kon komen
my hill |
|
|
he flauw :-p |
|
Justist Erelid
ja dus? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Huurt een groep mensen in die somkid vangen en opsluiten in hun ghostvault. Hangt vervolgens een bordje op.*   My Hill  |
|
Justist Erelid
jmmr dat de ghostbusters een boel reactie's geleden al waren vernietigd. *somkid vernietigt bordje* *somkid stuurt wmr-kok naar de tv studio met de boodschap dat hij zijn kookkunsten maar eens aan het grote publiek moest laten zien* WMR-kok is hartstikke blij met de tip en aat direct naar de tv studio Our Hill (somkid + dark flo)  |
|
|
edwin schrijft een brief vanuit niemandsland huurt ook een groepjemensenen stuurt somkid vermoord de geest somkid +dark flo hij ontsnapt met hulp van deze vogelen neemt de heuvel over hij houd de legers op de heuvel hail to the new king |
|
Justist Erelid
somkid koopt bij de elektronicashop een apparaatje waarmee je voor bepaalde objecten de tijd sneller kan laten gaan hij richt het op de soldaten die nu per seconde 1 jaar ouder worden hij wacht een minuutje... en alle soldaten zijn zo oud dat ze niet meer kunnen vechten daarna schiet hij de vogel neer met een bazooka en edwin daarna ook.
*neemt de heuvel in*
My hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Huurt de Koning in om somkid aan de beloftes te herinneren die hij afgelegd heeft toen hij stierf. De King laat somkid tegen zijn vijand strijden en ontslaat hem daarna van zijn beloftes. Somkid vervaagt naar het niets toe.*  *Neemt de heuvel in*  My Hil.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Na zich blauw te hebben betaald aan alle goede doelen, kan T-S eindelijk de heuvel weer op. Vraagt WMR-kok of hij de verplichte donaties al heeft gedaan. WMR-kok moet tot zijn spijt bekennen dat hij dat niet gedaan heeft. Hij gaat het meteen goedmaken.
My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Loopt op de kraampjes af en vraag of ze een vergunning hebben om hier te mogen staan. Het blijkt dat ze geen vergunning hebben en belt de politie op. De politie verwijdert de kraampjes en arresteert iedereen inclusief Tom-Servo.  Iedereen wordt afgevoerd naar het politiebureau.*   *Loopt de heuvel op*  My Hill.  |
|
|
jammer dat ik nog steeds op de hill zit. ik had namelijk nog een 2e klik toegevoegd zoal jullie mischien wel kunnen zien! er stond nog een reserve team op me te wachten. terwijl somkid een of andere vogel heeft neer geschoten. was peter pan (die onder de klik vogel zit  ) edwin op gaan tillen. zo heeft edwin het overleefd. en wil bij deze aan de wmr kok vragen of hij de vogel wilt braden dan krijgt hij een lekker koud pilsje hail to the new king s! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Pakt een bruin biertje en laat de schoongemaakte vogel in de bier sudderen.  *  Duurt eventjes voordat die klaar is.   Our Hill.  |
|
nietmeer
|
Maar x__c geeft wmr kok het pilsje en de vogel omte draaien, hierdoor verslikt edwin zich in het pilsje/vogel.
x__c probeert de heuvel op te huppelen maar.... |
|
nietmeer
|
Toen kwam Vena  Zwaait sierlijk een lasso om x__c heen, en zwiept em zo het drijfzand in...zo die zien we niet meer terug  My Hill |
|
|
gellukig spuugde ik het nog uit en zit de kok nog op de heuvel dus kunnen we weer rustig door
hail to the new kings |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tom-Servo wordt al snel weer vrijgelaten. Hij was zelf immers ook slachtoffer van die "goede doelen" die zonder vergunning bij de heuvel stonden.
T-S keert terug naar naar de heuvel en saboteert daar de tv. Op die manier krijgen de mensen op de heuvel niet te horen dat er een zware tornado aankomt. Iedereen wordt van de heuvel geblazen.
My Hill |
|
nietmeer
|
@ edwin, pas je bericht aan  je was al v/d heuvel weg... Na flink door elkaar te zijn geschudt rent Vena terug naar de heuvel, alleen om uit te vinden dat die vervelende robot er weer op zit * Doink..grr  wraakk!!! * Loopt heuvel op, bedankt T-S vriendelijk voor het uitwaaiende uitje, en terwijl ik hem de hand geef drukt T-S op een knopje dat ik in mn hand vasthield, waardoor al z'n systemen uitvallen. Vervolgens stel ik zijn instellingen zo in dat hij mij geen kwaad meer kan doen  ( lees, ik mag alleen 'vriendelijk v/d hill worden verwijderd  ) Vervolgens gooi ik een bug op hem los waardoor hij naar New York vliegt... My Hill |
|