king of the hill |
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Komt aanrijden met boxen op wieltjes en blaast Frans en Edwin van de heuvel met een nummertje Smoke on the Water  * Mèn  |
|
edwin1 Senior lid WMRindex: 60 OTindex: 415
|
trekt de stekker van de boxxen eruit en zet er een lounche bank op met een lekker chil muziekje en een koud pilsje
hail to the new king |
|
Caster Oudgediende
|
*Komt erbij zitten* Ours  |
|
|
good idee neem je vette hap mee? bouwd er een 20 meter hoge betonnen muur omheen met een 10000 volt er op waakhonden en 50 man beveiliging
en een bel voor de pizza koerier en nodigt hertog jan uit
hail to the new kings |
|
Caster Oudgediende
|
Tuurlijk  *Hangt flat screen aan de betonnen muur en sluit koelkast aan* Bitterballen en pizza  Still Ours  |
|
|
zet er een aquarium en een plantje voor de zuurstof leuk behangetje erop vloerkleedje tis compleet
hail to the kings of the hill |
|
Caster Oudgediende
|
*Legt een welkomstmat bij de deur en zet een eettafel binnen, stoelen en zo..* Still ours, still hail  |
|
|
sluit de wc en de jaccuzi aan
en bouwt een kampvuur kuil |
|
Caster Oudgediende
|
*Sluit PC aan en bestelt een digitale ontvanger met abbo voor 400 zenders*
*Helpt edwin met kampvuur aanmaken en pakt een gitaar* |
|
nietmeer
|
*komt met 2 kratten bier de heuvel op gezeuld* "is er nog plaats?" |
|
Caster Oudgediende
|
Ja hoor  *Doet de deur open en laat Banaal binnen* Maar ik ga, heb les  |
|
|
steekt een sigaartje op en pakt de marchmellows
zwaait caster uit |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
somkid komt onverwacht snel terug en vernietigt al wat er op de heuvel is met een reusachtge kernbom gaat daarna op een bankje heerlijk naar de brandende heuvel staren...
maar wel míjn heuvel! |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Is dood, en gaat als geest de brandende heuvel bezetten* Van mij!  |
|
Justist Erelid
somkid het spook vliegt naar de geest toe en verjaagt die met een anti-geest kanon. *blust de heuvel*
pakt een stoel en gaat op de heuvel zitten. lekker warm.
mijnes! |
|
nietmeer
|
* ziet somkid smelten door de straling en gaat in een hazard suit op heuvel zitten * Mijn  |
|
Justist Erelid
Quote Banaal: * ziet somkid smelten door de straling en gaat in een hazard suit op heuvel zitten * Mijn  een spook kan niet smelte door straling *knipt een gaatje in hazard suit en ziet banaal wegsmelten* my hill |
|
|
beld het harzard team en de goostbusters. die verwijren de geesten en spoken. edwin bouwd alles op wat vroeger het zijne was. nu met anti missel defences. met het bordje spoken niet welkomhail to the new king
|
|
Justist Erelid
terwijl hij gevangen zit bij de ghostbusters in hun thermosfles ontpopt somkid tot een superspook dat door niets en niemand tegengehouden kan worden. hij racet naar de heuvel, vernietigt het bordje en de defences en gooit edwin naar mars.
daarna maakt een een koepel van vuurvast en roestvrij ijzer om de heuvel heen van 10 meter dik en gaat fijn de donald duck lezen.
my hill |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Zeekoe komt met zeestier uit het hotelkamertje, omdat zeekoe toch stiekem een mannetje is had zeestier er geen zin in, maar samen hebben ze plan gemaakt om de hill in te nemen. Zeestier wou de hiil opblazen, maar dat wou ik niet dus heb ik hem weggeschopt.
Ondertussen kwam zeekoe een evangelist tegen en las in de bijbel: Mattheus 17:20 Ik verzeker jullie: als jullie geloof hebben als een mosterdzaadje, dan zullen jullie tegen die berg zeggen: “Verplaats je van hier naar daar!” en dan zal hij zich verplaatsen. Niets zal voor jullie onmogelijk zijn.’
Zeekoe bekeerd zich en stort de hill in zee. Nu zwem ik vrolijk rondjes om de hill, terwijl iedereen hard naar land zwemt.
My Underwaterhill |
|
Justist Erelid
het spook somkid zit nog op de hill, hij hoeft toch niet te ademen dus kan gewoon op de heuvel blijven zeekoe blijft aan de oppervlakte rondjes zwemmen. heerlijk.
my hill |
|
|
gellukig vond ik op mars water daardoor heb ik miljoenen verdiend en kocht ik het stukje zee.
ook vond ik een stof die water met het zelfde gemak kan oplossen. ik los het water op en ga op mijn heuvel zitten. dit keer zonder geweld zonder ook maar iets te doen. ik laat de zeekoe van mijn land verwijderen.
de slager maakt hier heerlijke zeekoebierfstukjes van. ik zet de bbq aan en nodig iedereen uit voor een gafe fuif met vlees en bier!
hail to the new king |
|
Justist Erelid
somkid zit nog steeds op de heuvel en schiet edwin een kogel door zijn kop KING |
|
|
edwin staat op en loopt. hij buigt het pistoltje om. en maakt somkid zo bang dat hij in zijn broek plast en naar huis moet om zijn broek te verschonen. edwin gaat snel weer naar de bbq voordat het vlees aanbrand
mocht er iemand wel behoefte hebben aan zeekoebiefstukje laat het maar horen
hail to the new king |
|
Justist Erelid
somkid komt terug met schone broek en gooit water over de barbeque waardoor de zeekoebiefstukjes in het water vallen
edwin gaat naar huis voor een magnetron maaltijd
my hill |
|