king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S schaft een horloge aan waarmee hij de tijd kan stilzetten. Zet de tijd stil, verplaatst Somkid naar onderaan de heuvel, en start de tijd weer.
My Hill |
|
nietmeer
|
vind het zielig voor zeekoe dus breng ik em terug tot leven, en zweer wraak te nemen op edwin en somkid  * Activeert zwart gat boven de heuvel waardoor somkid en T-S naar een andere dimensie word weggezogen, en sluit daarna het gat weer * My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
*laat even weten dat hij nog leeft* je neemt wraak op de verkeerde vena  |
|
nietmeer
|
 nou zeg, mag ik ook effe lol hebben met het vernietigen van Tom-Servo?? * Verandert instelling zwart-gatgenerator voor de goede heuvel *  doei T-S My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
heb je anders nooit zeker?  afijn, ik zit nog steeds bij het circus, maar het gaat niet best met de financiën... |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
somkid schiet door tijd en ruimte terug naar de heuvel terwijl hij edwin geboeid achterlaat
vernietigt vena met een regen van wattenpropjes van 1 ton en gaat boven op de (watten)heuvel zitten
my (watten)hill |
|
nietmeer
|
* stapt een paar stappen opzij en de wattenpropjes missen hem totaal  * * Haalt ghostbusterapparaat tevoorschijn en zuigt somkid weg * My Hill |
|
Justist Erelid
somkid splitst zich op in 6 delen: s, o, m, k, i en d.
s kronkelt als een slang naar buiten. o wordt O en rekt zo de opslagruimte van het apparaat uit. m zegt mmmmmm k kan er geen kaas van maken i zegt 'inderdaad' d verandert in D van DOOM en vernietigt het ghostbusterapparaat waardoor o, m, k, i en d vrijkomen samen met s vormen ze weer somkid, en hij doodt vena met een flamethrower
my hill |
|
nietmeer
|
* Haalt Gordon erbij en laat em tegen somkid aanlullen waardoor somkid zo verveeld word dat hij zichzelf in het niets laat oplossen *
My Hill |
|
Justist Erelid
het leek erop dat somkid eeuwig weg was... maar plots was er een klein lichtpuntje aan de hemel, dat steeds groter werd. een enorme vuurbal storte zich op de aarde en vernietigde ALLES. van vena was niks meer over. somkid schiep in 7 dagen een nieuwe aarde met een heuveltje en ging op de 7e dag daarop uitrusten
my hill |
|
Odysseus Oudgediende
en toen schrok somkid wakker uit zijn vreemde droom maak het niet té powerplay  |
|
Justist Erelid
Quote Odysseus: en toen schrok somkid wakker uit zijn vreemde droom maak het niet té powerplay  powerplay?? hij had gedroomd dat odysseus hem voor eeuwig zou dienen als koene ridder. maar hij wist dat dat toch nooit zou gebeuren. toen ging hij maar weer verder slapen p de heuvel still my hill |
|
Odysseus Oudgediende
ik meen het serieus, de wereld vernietigen en deze à la god weer in 7 dagen opbouwen vind ik (veel) te veel van het goede. |
|
Justist Erelid
Quote Odysseus: ik meen het serieus, de wereld vernietigen en deze à la god weer in 7 dagen opbouwen vind ik (veel) te veel van het goede. hoezo god? *somkid does it all* ok misschien heb je gelijk maar als reactie op gordon gerard inzetten leek me niet zo'n leuk idee |
|
Odysseus Oudgediende
mij anders wel  |
|
Justist Erelid
mij niet maar het is gegaan zoals het is gegaan, en ik heb geen zin dat nog te veranderen. kom je erbij op de heuvel? in mijn eentje is het niet echt gezellig  |
|
Odysseus Oudgediende
ik zit vast aan een contract van een circus waar ik niet onderuit kom  |
|
Justist Erelid
ow ok wat was powerplay nou trouwens? |
|
Odysseus Oudgediende
powerplay is jezelf zo sterk en machtig en onmogelijk om te verlaan maken dat het gewoonweg niet meer leuk is. en de wereld vernietigen valt daaronder  |
|
linctus Oudgediende
 WMRindex: 1.339 OTindex: 17.058
|
@ ody Dit topic is voor powerplay  *legt de regels uit* Iedereen rent gillend weg My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
maar zelfs overdrijven kan overdreven worden (dat klinkt bizar  ) ben zelf ook niet vies van een beetje powerplay  |
|
Justist Erelid
ow ok de wereld is er toch weer? *somkid maakte een portaal aan de andere kant van de wereld vergeleken met het heuveltje en gaf alle oude vrienden en vijanden een kans om terug te komen naar de aarde nadat ze verwoest waren* maar edwin zat nog steeds in de andere dimensie. en toen zei somkid: "lol".
en hij ging weer terug naar het heuveltje
EDIT: linctus, jij mag niet terug |
|
Odysseus Oudgediende
hoera! eindelijk bevrijd van dat duivelse circus  *gaat meteen op zoek naar zijn spartaanse vrienden* |
|
Justist Erelid
goedzo ody |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*ondertekent nieuw circuscontract voor Odysseus*  *kruipt op hill* *hakt somkids hoofd eraf*  *aangezien hij een spook is, kan hij nu bowlen met zijn hoofd*  hij is me zoi dankbaar dat ik ook op de hill mag  Our hill  |
|