king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Bedankt WMR-kok
Our Hill, met eten. |
|
nietmeer
|
Maar Maura heeft achter WMR-kok's rug vergif in het eten gedaan waardoor TS en kok nu met zware buikloop naar de wc onderaan de heuvel lopen. Deze blijkt echter bezet en dus mogen ze nog wat verder gaan, richting ziekenhuis.
ondertussen laat Maura zich naar boven brengen
My Hill |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*koopt degene om, die maura naar boven brengt en zorgt er zo voor dat maura niet naar boven gebracht wordt, maar een rondleiding door een dierentuin krijgt * *Loopt inmiddels zelf de hill op* My hill  |
|
nietmeer
|
Maura neemt het vliegtuig tot op de heuvel en verslaat daar berniew die veel te uitgeput is van al het lopen  (daarom dat Maura zich liet brengen  ) My Hill |
|
|
*rolt van de heuvel en gilt van de pijn* *maura gaat kijken want ze is bezorgd* *ik spring op, want er was niks aan de hand en ik ren een verbaade maura voorbij, de heuvel weer op* *met mijn fantastische conditie ben ik binnen no-time boven* my hill  |
|
nietmeer
|
Maura sluipt naar boven en plaatst een spinnewiel op de berg waaraan berniew zich prikt zodat hij in een 100-jarig slaap valt. Maura legt hem op een brancard en duwt hem de berg af. My Hill (en Maura kust berniew NIET!!!)  |
|
|
*wordt wakker gekust door een kikker* *klaagt maura aan, omdat berniew niet gekust werd door maura  * *berniew wint de rechtzaak, maar maura vlucht uit voorzorg t land uit* My hill  |
|
nietmeer
|
Maar berniew heeft een ziekte opgelopen van de vieze kikker waardoor hij voor langdurig herstel wordt opgenomen in een hypocriet ziekenhuis in japan. Aangezien berniew niet meer in het land is keert Maura terug en neemt de heuvel in.
My Hill
(in welk land staat de heuvel eigelijk?) |
|
|
De heuvel staat op t drielandenpunt  dus een deel in Nl, Belgie en Dld  denk ik  *wordt opgeleid als ninja in Japan* *besluipt Maura, maar krijgt een knietje van haar* *klaagt haar weer aan en dit maal moet ze naar de gevangenis  * My hill  |
|
nietmeer
|
Maura schakelt de beste advocaat in en wint in hoger beroep. hier door komt berniew id gevangenis te zitten  My Hill |
|
I_am Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 92 Wnplts: Waalwijk
|
In alle opschudding en opwinding van de rechtzaak kan I_am rustig naar boven lopen.
My Hill |
|
nietmeer
|
Maar I_am wordt ook aangeklaagd wegens het innemen van Maura's goed terwijl dat haar toe behoorde dus vliegt deze ook in de bak! My hill  |
|
|
maura gaat op gevangenisbezoek bij i_am om hem uit te lachen. In haar afwezigheid pik ik de heuvel weer in My hill  |
|
|
I_am heeft in gevangenis veel vrienden gemaakt en breekt met een grote groep uit. Vervolgens gaat hij met groep en al naar de heuvel om berniew weg te jagen My hill  |
|
nietmeer
|
Jij zat ook in de gevangenis berniew maar goed. Dan ben je maar uitgebroken  Your Hill |
|
nietmeer
|
Maar aangezien berniew en I_am uitgebroken zijn zijn ze dus voortvluchtig en kunnen ze niet in de spotlights staan boven op de berg, waardoor de berg dus vrij blijft voor Maura  My Hill |
|
|
*wijst maura op haar enorme berg huiswerk  en pikt daarna de heuvel in* My hill  |
|
nietmeer
|
(moet studeren, is geen huiswerk  ) best dat dat zoveel beter is maar goed. Berniews baas roept hem en geeft hem een uitbrander omdat hij niet geconcentreed aan het werken is. hierdoor kan berniew niet op WMR  My Hill |
|
|
*geeft maura de schuld van mijn concentratieproblemen* *mijn baas gaat een hartig woordje met maura spreken  * *ik smeer m en ren de heuvel weer op* My hill  |
|
nietmeer
|
Doordat berniew vlugt wordt hij ontslagen en moet hij gaan doppen waardoor hij niet meer op de heuvel kan blijven (er staat zo'n rij van 100 man voor hem ah loket dus is hij wel eventjes zoet  My Hill |
|
|
*kruipt voor in de rij, dus ik ben extra snel aan de beurt* *krijgt een baantje als heftruckchauffeur* *leent een heftruck en heftruckt maura van de heuvel af en zet haar op een flat* *rijdt terug naar de heuvel en plant mijn vlag  * My hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Vouwt Berniew in zijn eigen vlag, knoopt die goed dicht, en rolt het pakketje van de heuvel.
My Hill |
|
edwin1 Senior lid WMRindex: 60 OTindex: 415
|
begint te zingen voor ts en verjaagd zo alles en iedereen van de heuvel
hail to the new king |
|
nietmeer
|
Txerseü heeft Edwins stemgeluid opgenomen en speelt het nu af met zelf oordopjes in, Edwin kan het niet aan en gaat de heuvel af. Txerseü zet de muziek af en beklimt de heuvel My hill  |
|
|
confronteert Txerseü met zijn vliegangst en jaagt hem zo weg  The hill is mine again |
|