king of the hill |
nietmeer
|
Maura gooit al haar loodzware cursussen op I_am. zo gaat zij op de berg op de berg zitten  My Hill |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*Klimt de berg op en steekt mijn tong uit naar I_am* *gaat naast maura zitten* Onze hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*komt aanzetten met een rocket launcher en knalt Berniew en Maura er zo vanaf* My hill..  |
|
nietmeer
|
Arya's mama komt klagen dat ze niet aan het studeren is en geeft haar huisarrest. ZONDER INTERNET!!!! Our Hill |
|
|
Quote Maura: Arya's mama komt klagen dat ze niet aan het studeren is en geeft haar huisarrest. ZONDER INTERNET!!!! Our Hill Je neemt me de woorden uit de mond  |
|
nietmeer
|
Ssht!!!  |
|
I_am Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 92 Wnplts: Waalwijk
|
start een samenwerking met Arya en samen verdrijven we Maura en berniew van de heuvel
Bye-bye! |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*komt I_am helpen omdat het anders twee tegen een is* Our Hill  |
|
|
bedankt es-de-fles  our hill indeed |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
graag gedaan hoor  |
|
|
Fluistert Es in haar oor dat I_am een flessenbak heeft waar hij haar in wil gooien. Es rent gillend weg. I_am rent achter haar aan om Es te kalmeren en t uit te leggen. Ik pik de heuvel in voor maura en mij  Our hill  |
|
|
na es-de-fles het uitgelegd te hebben wordt es-de-fles zo woest dat ze berniew en maura van de heuvel wegjaagt
Our hill |
|
nietmeer
|
Maura neemt wraak omdat iedereen haar van de heuvel wilt krijgen (buiten berniew dan  ) en neemt zo de heuvel weer in. Our Hill |
|
edwin1 Senior lid WMRindex: 60 OTindex: 415
|
is dat gekliek op die heuvel zat. vraagt aan bern de beul of hij uit elkaar wil halen. en bern doet dit! hij gaat samen met de beul een bbq geven. en nodigt iedereen uit om alleen te komen en een vorkje mee te prikken
r.e.s.p.e.c.t voor het werkende volk!! hail to the new king |
|
|
oeps de bbq van edwin1 loopt uit de hand en iedereen vlucht in paniek weg van de brand, na het bluswerk durft niemand terug te komen, behalve ik natuurlijk my hill  |
|
nietmeer
|
Maura gooit edwin1 van de berg omdat die niet duidelijk genoeg is en Maura toch niets snapt van wat hij zegt  Our Hill edit: en I_am wordt er ook maar van gegooid  Our Hill |
|
|
maura gooit een met het griep virus geinfecteerde lap biefstuk naar maura toe en maura gaat gillend weg edwin steekt de bbq weer aan en nodigt weer iedereen uit voor een lapje vlees!
hail to the new king |
|
|
komt ongelukkig neer nadat hij door Maura naar beneden is gegooid... een beetje medelijden?  |
|
|
echter niet alleen het vlees van maura maar van iedereen was geinfecteerd. Iedereen ligt dus ziek op bed behale I_am omdat die ten tijde van de bbq lag te huilen  My hill!! |
|
nietmeer
|
Quote: maura gooit een met het griep virus geinfecteerde lap biefstuk naar maura toe Heel realistisch! edwin1 omdat maura aan het vluchten was voor dat lapje vlees was zij ook nie op de bbq. goed beschermd neemt zij het stuk op en gooit het richting I_am! zo beland iedereen ih ziekenhuis. en maura is onvriendelijk en gaat niet op bezoek  My Hill ! |
|
|
Het lapje vlees was echter niet gebakken en heeft een lintworm het griepvirus opgegeten (ik weet dat het niet erg realistisch is) I_am kan echter niets origineels bedenkne om Maura weg te jagen dus gaat hij haar maar weg vervelen...
werkt het?
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*Zucht, pakt shotgun en knalt I_am eraf*
Mine |
|
|
Quote Maura: Quote: maura gooit een met het griep virus geinfecteerde lap biefstuk naar maura toe Heel realistisch! edwin1 omdat maura aan het vluchten was voor dat lapje vlees was zij ook nie op de bbq. goed beschermd neemt zij het stuk op en gooit het richting I_am! zo beland iedereen ih ziekenhuis. en maura is onvriendelijk en gaat niet op bezoek  My Hill ! niet alles hoeft realistisch te zijn he :-p edwin heeft gellukig een hele goede maag en is daarom binnen 7 minuutjes beter. hij stormt de hill op en maakt een groot kampvuur verbrand daar in al het vlees (uiteraard handschoentjes mondkapje) pakt een biertje en ploft neer op de hill. vraagt maura om een bierje mee te pikken. zo niet gooit hij haar van de hil hail to the new king (s) |
|
|
(eventueel mag ayra er ook bij zitten mits ze chips mee neemt!) |
|
nietmeer
|
@ Edwin: ik bedoel het stukje waarin Maura dat besmet vlees tegen ZICHZELF gooit  en is goed kheb ook wel zin in een pintje Our Hill  |
|