king of the hill |
nietmeer
|
|
|
I_am Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 92 Wnplts: Waalwijk
|
I_am heeft echter nooit gezegd dat de Griekse goden met meer waren, alleen dat ze wonnen  nog steeds my hill dus  |
|
nietmeer
|
Griekse goden voelen zich uiteindelijk misbruikt door I_am en (kunnen de wasbeer imiteren maar doen dit niet;)) in plaats daarvan zetten ze hem van de heuvel.
My Hill kom je er bij berniew? |
|
I_am Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 92 Wnplts: Waalwijk
|
moesten ze eens proberen! ze zouden niet ver komen  , maar wat zie ik daar in de verte? is dat niet God? en wat zeg je? komt hij mij helpen? dank u god  God's and my hill  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*verkleed zich als Jezus* Mag ik erbij vader? Comment Enkie: Hou je het wel normaal? |
|
Marike Erelid
|
wat is daar niet normaal aan  dit topic dient om niet normaal te zijn, en l-am begon over god  |
|
nietmeer
|
Maura gooit Marike's koekjes weg, zodat Marike er achterloopt om die terug te zoeken. God volgt haar/hem omdat hij zijn 'zoon' wilt helpen. Nu staat I_am machteloos en smijt Maura hem van de berg. My Hill edit: Marike, je stelde de vraag verkeerd. Je moet zeggen 'wat is normaal?'  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Het bleek niet God te zijn, maar gewoon vadertje tijd. Hij werd dement en herkende de verklede Marike niet als Jezus, maar als zijn opvolger. Hij nam haar mee om de kneepjes van het vak te leren. I_am is nu onverwacht alleen en machteloos. Zeekoe was net iets meer voorbereid dan hij was...
My Hill! |
|
nietmeer
|
Maar zeekoe kwam te laat en zag niet dat de heuvel al door Maura was in genomen
Still My Hill! |
|
nietmeer
|
Bombt de heuvel met jeukpoeder  My Hill  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Geeft Vena een snoepje*  Mèn   |
|
nietmeer
|
Heuvel zit dan misschien wel vol met jeukpoeder maar Vena heeft Maura er niet afgegooid en heeft de heuvel ook niet in gepalmd! Maura laat een reuze ventilator al het jeukpoeder op Caster en Vena blazen waardoor zij beginnen krabben en een enorme hevige reactie op hun huid krijgen en naar een dermatoloog moeten. Maura heeft zich ondertussen aan de heuvel vast geketent zodat zij niet weg waait  Still My Hill !  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Is behandeld en gooit een enorme berg zand vanuit een leger-helikopter op Maura die vastgekend is en dus niet weg kan* Mèn  |
|
nietmeer
|
@Caster: Maura zit nog op de berg en ventilator staat nog aan...  Bijgevolg wordt Caster met zijn zandbak weg geblazen en zet Maura eerst de ventilator af waarna ze zich losmaakt My Hill |
|
Zeekoe Erelid
Vraagt aan Maura waar Lutjebroek ligt. Ze weet het niet, maar wordt gek van het idee en gaan een kaart kopen.
Zeekoe rent de heuvel op
My Hill |
|
nietmeer
|
Zeekoe moet weg om een avatar te gaan zoeken en zo kan Maura weer de berg op  My Hill |
|
Zeekoe Erelid
weet je waar Lutjebroek ligt?  |
|
nietmeer
|
volgens wikipedia in Grootenbeek, maar interesseert me niet echt  |
|
nietmeer
|
* Stopt zeekoe in een broek voor zeekoeien. Maar omdat het zo verschrikkelijk lelijk is, en zeekoe hem zelf niet af kan doen, rent ie huilend v/d heuvel af * * Trekt dezelfde broek bij Maura aan, met hetzelfde resultaat  * My Hill |
|
Marike Erelid
|
Quote Zeekoe: Het bleek niet God te zijn, maar gewoon vadertje tijd. Hij werd dement en herkende de verklede Marike niet als Jezus, maar als zijn opvolger. Hij nam haar mee om de kneepjes van het vak te leren... My Hill! Hee dankje  *stopt de tijd* *kruipt op hill* *laat de tijd alleen op de hill verder lopen nadat ik Vena eraf gekegeld had*  My hill  |
|
nietmeer
|
* Drukt voordat ik het tijdstilstandsveld inrol een knopje in waardoor ik een persoonlijk veld om me heen krijg waardoor ik ertegen beschermt ben * Pakt vervolgens een blaster en poeft Marike eraf  My Hill |
|
Marike Erelid
|
lees opnieuw mijn post;) toen ik je eraf duwde was de tijd nog niet normaal  je kon dus onmogelijk op je knopje duwen  nog steeds my hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Dan gaat er een luik in de heuvel open en komt T-S tevoorschijn. Hij had zich hier verstopt nadat de Germaanse goden hem hadden verdreven. Hij roept Vadertje Tijd erbij. Die is kwaad dat Marike haar krachten misbruikt voor zoiets onzinnigs als een heuvel veroveren, en neemt haar krachten weg. Marike druipt teleurgesteld af.
My Hill |
|
nietmeer
|
Mooi, want nu poef ik T-S met mn blaster  > T-S systems K.O.  My Hill  |
|
Marike Erelid
|
voor straf moet ik 5 min. in de hoek en dan krijg ik mijn krachten terug  Zo'n aardige oude man als Vadertje Tijd zou mij nooit erg straffen  vanaf nu mag ik wel mijn krachten gebuiken om de hill te veroveren als iemand die niet lief is tegen mij de hill bezit  Je mag dus alleen aardig de hill overnemen, anders word je gevangen in een koepel van tijdsloodheid waar geen magisch schild tgen op kan  *staat in de hoek bij vadertje tijd*  |
|