king of the hill |
I_am Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 92 Wnplts: Waalwijk
|
daagt Vena uit voor een potje pesten (met kaarten je weet toch) Vena verliest en moet de heuvel verlaten  My hill! |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*bevriest l_am* ik mocht je bevriezen  ik zag dat je valsspeelde, en dat is niet lief  My hill  |
|
|
staat zo vastgevroren aan de grond dat ie nergens naar toe kan
also my hill |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Snijdt I_am met een snijbrander los maar verbrandt hem daarbij per ongeluk* Mèn  |
|
|
heeft geleerd dat ie moest omrollen als ie in brand stond maar steekt prongeluk heel de heuvel in brand. Caster vlugt in paniek en in alle opwinding weet I_am de heuvel te bemachtigen (ik bijt wel door de pijn heen) |
|
|
my hill |
|
Marike Erelid
|
je kunt ook editten lam  *stampt lam van de hill af*  My hill  |
|
nietmeer
|
Draagt voorzichtig de slaapende Marike en elke andere persoon die ligt te slapen van de heuvel af en neemt hem zelf in!
Maura zet haar tentje op de heuvel en nodigt berniew uit om bij haar te komen zitten
My Hill |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
*sjokt de heuvel op met mijn eigen tent en voedselvoorraden en zet de tent naar maura's tent neer* *gaat samen bij t kampvuur zitten met maura en naar de sterren kijken  * our hill  |
|
edwin1 Senior lid WMRindex: 60 OTindex: 415
|
het kampvuur loopt uit de hand en de tenten vatten vlam. edwin red maura en berniew uit het vuur en zet ze af bij het brand wonden centrum!
gaat op de hill de zooi opruimen
hail to the new king |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Na een lange nacht in de werkplaats van de Satellite of Love is T-S eindelijk hersteld van Vena's blaster.
Stuurt een schoonmaakploeg naar de heuvel om Edwin1 te helpen. Als dank geeft hij T-S de heuvel.
My Hill |
|
|
Maura en ik zijn weer opgelapt en we hebben een virus gejat uit t brandwondencentrum We sturen t virus op T-s af  T-s loopt vast en wij pikken de heuvel weer in Our hill  |
|
Marike Erelid
|
*wordt wakker* hee, wat doen jullie hier?  dit is My hill!!!  *ze beginnen het uit te leggen maar ik vraag ze het zo vaak uit te leggen dat hun stembanden kapotgaan*  *rochelend vluchten ze naar het ziekenhuis*  My hill  |
|
WasserHead Senior lid WMRindex: 117 OTindex: 569 Wnplts: Gennep
|
*loopt naar de hill en gaat naast marike staan. our hill   simple as it is |
|
Marike Erelid
|
*duwt washoofd van de hill* te makkelijk  My hill  |
|
WasserHead Senior lid WMRindex: 117 OTindex: 569 Wnplts: Gennep
|
*door mijn gladde hoofd van was word de heuvel helemaal glad en marike glijd eraf. *ik klim met moeite de heuvel op my hill  |
|
Marike Erelid
|
*klimt terug op de hill* *steekt wasserhead in brand waardoor de was smelt*  My hill  *kneed een bed van was* *gaat in bed liggen* My hill + bed  |
|
nietmeer
|
Maar door Marike lichaamswarmte begint de was te smelten en komt ze vast te zitten in het bed, Maura duwt Marike dan maar weer naar beneden waar ze tegen een muur botst en het bed dubbel plooit rond haar.
Maura huppelt met Berniew naar boven
Our Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S interne computer probeert het virus dat Maura en bernieuw hem gaven te wissen, maar er gaat iets mis. In plaats van te worden gewist, maakt het virus T-S enorm sterk en agressief. Als een soort robothulk stormt hij de heuvel op, legt Maura en Bernieuw in een knoop, en slingert ze de heuvel af. Pas daarna wordt het virus gewist en komt T-S weer bij zinnen.
My Hill |
|
nietmeer
|
Maura is woest omdat haar vlechtjes verpest zijn en haar kleedje kapot is. Bijgevolg neemt ze wraak op TS schopt hem naar de noordpool. Gelukkig heeft ze nog een reserve kleedje mee en maakt berniew opnieuw vlechtjes in haar haar.
Our hill! |
|
|
trekt het kleedje onder maura weg waardoor maura op de koude vloer moet zitten.
maura vind dit niet leuk en loopt boos van de heuvel af!
hail to thhe new king |
|
|
*stuurt edwin1 naar school, zodat hij bijles kan krijgen  * *Knuffelt maura en neemt samen de heuvel weer in* Our hill  |
|
nietmeer
|
@ Edwin: wat ik een kleedje noem versta je misschien beter als ik zeg: 'jurkje'  Jij dacht waarschijnlijk aan een tapijt  Our Hill!  dankje berniew  |
|
|
@maura sryy het was niet de bedoeling om de jurk van je lijf te scheuren  stuurt maura en bernieuw naar een curses nederlands forums om vergissingen te voorkomen gaat zelf op de heuvel zitten hail to the new king |
|
nietmeer
|
Edwin wordt opgepakt door de politie omdat hij Maura's kleren uit trok! Zo kunnen Berniew en maura weer op de heuvel
Our hill!
offtopic: als ik in google afbeeldingen kleedje in typ dan vind ik allemaal foto's van jurkjes, dus dit is nederlands! |
|