king of the hill |
edwin1 Senior lid WMRindex: 60 OTindex: 415
|
nee gewoon flugel meisje die alleen flugel verkopen uiteraard neem ik genoegen met de dames die er zijn |
|
nietmeer
|
Mocht dat echt zo zijn dan bestel je gewoon gratis flugel he |
|
|
die brengen de flugel rond :-p
*edwin neemt een flugel* |
|
|
edwin gaat even eten brb |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
mag ik meedoen?  (zeg nee!)  |
|
nietmeer
|
JA!  Maar er zijn geen flugelmeisjes wees gerust  dat is in Edwin zijn fantasie  |
|
|
jewel ze zijn er wel!!!! en veel ook!!!
gratiis flugel voor iedereen!!!
xx |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Dan zit het feest er helaas op. De gasten vinden het uiteraard erg jammer dat de soapserie "king of the Hill" stopgezet gaat worden, en besluiten met de regisseur mee te gaan om met hem de studio te overtuigen de soap voort te zetten. Met protestliederen en een handtekeningenactie slagen ze in hun opzet: "king of the hill" wordt verlengt met een extra seizoen.
T-S hoort als eerste het goede nieuws en sprint naar de heuvel om het nieuwe seizoen te openen.
My Hill |
|
I_am Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 92 Wnplts: Waalwijk
|
I_am weet de regisseur echter te overtuigen dat niet T-S de heuvel heeft maar I_am My Hill  (jammer dat ik het feest heb gemist  ) |
|
nietmeer
|
I_am is zo verdrietig dat hij het feest miste dat hij een depressie krijgt en in de psychiatrie opgenomen wordt. Zo nemen Maura en Berniew de heuvel weer in
Our Hill! |
|
|
Berniew en Maura krijgen zo'n grote ruzie dat ze beide boos de heuvel afstormen, intussen neemt I_am (die is ontsnapt) de heuvel weer in
My hill |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Maura en ik hebben het door dat I_am de ruzie heeft gestart, dus wij keren onze woede tegen hem  I_am kan daar niet tegen en rent huilend naar zijn mamma  Onze hill  |
|
|
I_am mamma wordt zo boos op berniew en Maura dat ze hun gewoon wegjaagt (en ze kan heeeeeeel eng zijn, geloof me) My hill, en nu weer naar school  |
|
|
Maura ziet i_am van de heuvel aflopen en verbaasd kijken wij hem na  Nadat i_am weg is pikken wij moeiteloos de heuvel in  our hill  |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*gaat naar computer winkel, koopt er computers en world of warcraft* *zet hele installatie op onder de heuvel* *ziet nieuwsgierige berniew naar de computers lopen* zo, terwijl jullie aan een WoW verslaving werken ga ik wel op de heuvel zitten  my hill  |
|
nietmeer
|
Maar David wist niet dat Maura niet van computerspelletjes houdt en zij gaat dus onmiddelijk weer naar de heuvel. Daar vertelt ze David dat het spel niet werkt. en dus keert hij terug naar de winkel om te klagen.
Zo nemen Maura en Berniew de heuvel weer in! |
|
nietmeer
|
Txerseü bestookt de heuvel met kerstraketten, die zodra ze op de heuvel landen veranderen in vuurwerk en een kerstboom  Maura en Bernie proberen alles weer weg te halen maar er komen zoveel raketten dat ze er gek van worden en de heuvel afrennen  my kersthill  |
|
|
*Loopt de heuvel op met kerstversieringen.* *Versiert Txerseu met slingers en kerstballen en een leuke piek  * *En roept Maura en samen zingen we kerstliedjes bij de kersttxerseu* Our hill  |
|
|
edwin houd wel van kerstbomen en vuurwerk dus gaat rustig op de heuvel zitten.txerseu beseft dat hij de piek is vergeten en gaat deze even halen!
hail to the new king
|
|
nietmeer
|
Txerseü komt in opstand en bekogelt Bernie en Maura met kerstballen, waarna ze naar het ziekenhuis moeten omdat ze zoveel scherven in hun huid hebben  Komt terug met een piek van staal en slaat Edwin ermee bewusteloos, waarna hij Edwin van de heuvel gooit  My kersthill  |
|
|
haalt alle kerst versiering weg want lets face it kerst is voorbij hierdoor verlaat iedereen de hill
hail to the new king |
|
nietmeer
|
Verplaatst de heuvel met een helicopter naar de Noordpool, waar Edwin het zo koud krijgt dat hij bevriest en met de pakketdienst naar de Sahara wordt gestuurd  Txerseü kan tegen de kou door heerlijk dikke kleren  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Tom-Servo belt even naar de Kerstman. Die ziet dat Txerseu op zijn lijst van stoute mensen staat, en laat hem, nu hij toch op de noordpool is, mee helpen met voorbereidingen voor het kerstfeest van dit jaar. De heuvel wordt teruggevlogen naar zijn oude plek, waar T-S al staat te wachten.
My Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Mag ik erbij?  Our hill  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
*somkid komt ook bij T-S en Marike*
gesjellig |
|