king of the hill |
nietmeer
|
Txerseü ontsnapt aan de Kerstman door een geintje over een verstopte open haard, en gaat met de arreslee naar de heuvel toe waar hij Tom-Servo, Marike en Somkid in de arreslee schept en ze met de slee + rendieren dumpt in de dichtstbijzijnde zee  Zelf ontsnapt hij met een parachute en rent naar de nu nog lege heuvel  My hill  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
maar Txerseü land in de zee en rent dus over de oceaanbodem  txer verdrinkt uiteraard  de arreslee blijft perfect drijven en ik, somkid en Txerseü zwemmen naar de slee  ik haal de slee uit het water met mijn ijs en waterkrachten, TS motoriseert de slee en somkid laat de slee vliegen met zijn spookkrachten  we vliegen naar de hill en laten de slee landen  we stappen uit en met de spookkrachten van somkid sturen we de slee terug naar de kerstman  omdat we zo braaf geweest zijn krijgen we allemaal een extra cadeau  wat dat is zullen jullie nog wel zien  Our hill  |
|
nietmeer
|
Txerseü verdrinkt niet, maar krijgt een lift van een orka  die hem naar het strand brengt. Hij gaat naar de heuvel en kijkt toe vanonder een grote boomhut  Hill van Tom-Servo, Marike en Somkid  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
aardig van je, Txerseu, om niet de hill in te pikken  |
|
Marike Erelid
|
Omdat Txerseü zo lief is krijgt hij een geschenkje van de kerstman  |
|
nietmeer
|
Somkid, je moet wat met jullie cadeaus...  Marike, wat lief  Txerseü pakt zijn geschenk uit, ontdekt een kanon en richt dat op de heuvel. Bij het eerste schot vliegen de cadeaus van Somkid, Tom-Servo en Marike de lucht in, het bleken bommen te zijn. Bij het tweede schot vliegen ze zelf de lucht in, en landen keurig in het ziekenhuis  My hill  |
|
Marike Erelid
|
*ziet txer met zijn lolly bewegen en rare geluiden maken*  *txer valt flauw* *belt ziekenhuis* *txer word naar het ziekenhuis gebracht waarna ze hem naar het gekkenhuis brengen* arme txer  maar nog steeds Our hill  |
|
nietmeer
|
Txerseü verkleedt zich als een gekkenhuisbewaker en ontsnapt zo  Hij gaat terug naar de heuvel met een auto en sluit Marike, Somkid en Tom-Servo erin op, waarna hij hen naar het gekkenhuis brengt, de auto er achterlaat en terugrent  My hill, met bubbelbad en een knappe masseur voor mezelf  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
somkid is zo slim, dat ze in het gekkenhuis geen raad met hem weten en hij zorgt ervoor dat hij , T-S en Marike vrij komen en met een auto naar de hill worden gebracht
daar aangekomen gooien ze een cadeautje van 2000kilo op txerseu die direct dood is
our hill
|
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ruimt de resten van Txerseu nog even op. Dat staat anders zo slordig op de heuvel.
Our Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Oeps. Sorry voor de dubbelpost. |
|
Davh11
Oudgediende WMRindex: 2.175 OTindex: 6.417 Wnplts:
|
*is inmiddels terug van de winkel* *regelt een verhuiswagen die iedereen meenemen achterin* *tekent papieren voor vervoer naar Noord-Siberië* *zwaait verhuiswagen uit* my hill  |
|
nietmeer
|
David  Txerseü bestelt een andere verhuiswagen voor David, die naar Antarctica gaat  My hill  |
|
Davh11
|
*komt rillend, verkleumd en chagrijnig de heuvel opgelopen* *snauwt Txerseu van de berg af* *gaat weer tevreden op de heuvel zitten* my hill  |
|
nietmeer
|
*wijst op Davids reacties die niet kloppen, hij zit op de heuvel en is blij maar heeft geen kachel  * *bestelt een kachel voor David en gaat erbij zitten* our hill? anders geen kachel  |
|
Davh11
|
*nou, ok dan...* *pakt kachel uit* *ziet er geen wateraansluiting is* *word kwaad* *gooit verwarming weg* had 'm dan ook niet in Siberië gekocht! *stuurt txerseu weg met kapotte verwarming naar Siberië" my hill  |
|
I_am Actief lid WMRindex: 51 OTindex: 92 Wnplts: Waalwijk
|
I_am zet kei hard Hard-Rock aan en gaat helemaal tekeer. Van Harmelen wordt gewoon helemaal weggeblazen door het geluid  My hill! |
|
Marike Erelid
|
*gaat onder hill nieuwjaar zingen*  *lam gaat naar beneden om te laten stoppen en me uit te leggen dat het geen nieuwjaar meer is* Ik blijf zo lang doorzingen dat lam naar de dokter moet wegens slaapgebrek  ik open mijn cadeau en wat blijkt! ik heb een doos waar alles uitkomt als ik het vraag  *vraagt middel tegen vreselijke keelpijn door te lang zingen*  *krijgt het*  *slikt het pilletje in* *ik TS en somkid klimmen op de hill*  Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Inderdaad, Our hill
Trouwens, Txerseu: hoe ben jij uit de dood herrezen na die laatste reactie van somkid? |
|
nietmeer
|
Loopt heuvel op, wijst de drie bezitters er even op dat hun eten vergeten zijn, en vervolgens gaan ze alle 3 hun voedsel effe halen  My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
De drie halen hun eten op, en nemen ook wat voor Vena mee. Die gaat het smakelijk op zitten eten onderaan de heuvel.
Our Hill |
|
nietmeer
|
alleen hadden de 3 in hun haast hun eten zo heet gemaakt dat we alle 4 onze monden verbranden en furieus naar een waterbron zoeken  ....helaas heeft vena de sterkste keel en is al eerste weer op de heuvel  My Hill |
|
Marike Erelid
|
oeps, sorry vena  toen jij naar de waterbron rende nam ik uit mijn magische doos een grote fles water.  daardoor moesten we niet van de hill af en is het nog steeds Our Hill  |
|
Marike Erelid
|
Our hill  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Zeekoe springt opeens uit de magische waterfles, waardoor her ondrinkbaar is en er nogsteeds naar de waterbron gezocht moet worden.
My Hill |
|