king of the hill |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Hai Tom-Servo *boink*  *Komt het fornuis controleren of die al op bedrijfstemperatuur is.*   Het is klaar voor gebruik!  *Begint met de voorbereiding van de maaltijden. Maakt een marinade en smeer daarmee de eendenborstfilet in.*  Die moet nog een tijdje staan.  Ik kom strakjes terug om het te bereiden.  Tot straks.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Okee, tot straks.
My hill |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
*graaft een gat onderaan de heuvel* *lokt Tom erin met een koekje* *gooit het gat dicht* *gaat bovenop de heuvel staan en trekt een biertje open* |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
deze is makkelijk  *haalt met ijs en waterkrachten al het water uit de grond waardoor dat hele fijne zand zo langs TS heen valt*  *TS kruipt uit de put*  *veranderd het water in een grote ijsbal en kegeld daarmee Cee-N-Cee van de Hill*  Strike!  *bouwt ijsschild rond de hill* *ik en TS staan nog op de hill maar somkid staat naast het schild*  *somkid vliegt door het schild heen naar binnen*  Our hill + ijsschild  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Bedankt Marike, en welkom terug Somkid
Our Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Teleporteerd zichzelf op de heuvel en verschijnt naast het fornuis.  Begint met kokkerellen en binnen no-time staat er een heerlijke maaltijd voor vier personen op tafel.*  HET ETEN STAAT KLAAR.  *Iedereen komt aan tafel*  Our Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Binnen het schild zitten T-S, Marike, Somkid en WMR-kok te genieten van de maaltijd. Buiten het schild staan tientallen mensen verlekkerd toe te kijken. Sommige proberen al door het schild heen te breken.
Our Dinnerhill. |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Somkid is als eerste klaar met eten. Als hij alle mensen buiten het schild ziet schrikt hij, en gebruikt hij zijn spookkrachten om het ijsschild te verstevigen. Hij zorgt ervoor dat het ijs afkoelt tot -273 graden Celsius en dat het 1 km dik wordt.
nog steeds onze heuvel |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Pablo meet de temperatuur van het ijs en ziet dat het -273 graden Celsius is, helaas voor somkid is het absolute nulpunt 0 Kelvin oftewel -273 ,15 graden Celsius Als somkid de heuvel afstaat om zijn BINAS erbij te pakken neemt Pablo hem over. Mine  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Zeekoe zit lekker onderaan de heuvel om alles gade te slaan, tot hij een manier heeft om the hill te veroveren. |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Pablo loopt naar beneden, pakt Zeekoe vast en sleept hem naar boven. 'Eindelijk iemand die de heuvel van me komt overnemen!' Hij loopt vervolgens de heuvel weer af en vervolgt zijn weg.
Zeekoe's hill |
|
nietmeer
|
ok, dat was wel een van de raarste manieren om de heuvel te krijgen  Aangezien het ijsschild nog steeds staat, haal ik een laser erbij dat het hele schild smelt, waardoor zeekoe met de ontstane vloedgolf weer naar zee terugspoelt  My Hill |
|
Marike Erelid
|
ehm, ben je niet iets vergeten?  ik, somkid, TS en WMR-kok zaten op de hill  die hill van pablo is een andere hill  nog steeds Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Bijna Marike. Het was wel de goede heuvel waar Pablo het op voorzien had. Dit is wat er is gebeurd:
Vena was vergeten dat T-S, Marike en WMR-kok ook nog op de heuvel zaten. Pablo lokte met zijn actie alleen Somkid weg.
De drie hebben de vloedgolf doorstaan door zich vast te ketenen aan de heuvel. Met diezelfde ketenen binden ze nu Vena vast en sturen hem zeekoe achterna.
Our Hill |
|
nietmeer
|
Maar zelfs de ketenen van T-S zijn niet genoeg om Vena vast te binden. Als ik los ben haal ik het S.U.B.A. ding er weer bij, en dit keer activeer het wel het wapen wat erop zit  .. T-S word gevaporiseerd, en de rest word door de klap kilometers ver weg geslingerd  ...vervolgens berg ik het ding weer netjes op  My Hill  |
|
Marike Erelid
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Oef, nooit geweten dat robots ook een bijna-dood-erving konden krijgen. Dank je Marike.
Our Hill |
|
Justist Erelid
Somkid heeft nu voor altijd een BINAS bij de hand, zodat Pablo niet nog eens zo'n reactie kan plaatsen om Somkid weg te krijgen. Zodra Vena op de Noordpool aankomt wordt hij aangevallen door een paar spookijsberen die hem in een gevangenis 3 km diep in het ijs vastzetten. Daarna vernietigen ze het S.U.B.A.-ding
*Somkid loopt heuvel op*
Onze Heuvel |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Inderdaad, onze heuvel. Alleen is Vena een hij, niet een zij. Verander dat maar even voor hij die fout als reden gaat gebruiken om ons van de heuvel te gooien. |
|
Justist Erelid
Ik vergeet steeds dat Vena een man is... Het ligt gewoon aan haar zijn naam  |
|
nietmeer
|
bedankt T-S, voor de hint dat somkid me weer met zij aanduidde...was er een tijdje niet  * Pakt horloge, activeert nanites, laat nanites S.U.B.A. herbouwen, laat het een gat door het ijs boren en ik ben weer vrij * * Vliegt vervolgens op volle snelheid naar de heuvel in S.U.B.A. en vuurt nu alle wapenes tegelijk af van een afstandje* Iedereen die op de heuvel zit rent vol angst weg in de hoop dat ze net niet geraakt worden. Nou, niemand word geraakt dit keer, alleen rent iedereen nog steeds voor z'n leven  Als iemand de volledige afkorting raad van S.U.B.A raad ontmantel ik het ding voorgoed  hint: speel drakojan skies acolyte ( online game  ) My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Jij dief. De nanites horen bij MIJ. Ze zijn door Crow gekocht om te werken aan boord van de Satellite of Love. Ik weet niet wat je met ze hebt gedaan, maar hiermee krijg ik ze wel weer terug: *pakt een zender en zend een signaal uit dat de nanites eraan doet herinneren bij wie ze werkelijk horen. Ze ontmantelen de S.U.B.A.. Deze valt rondom Vena uit elkaar en Vena valt zelf in het meer naast de heuvel.*
Our Hill |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
*schopt de kleine kindertjes van de heuvel af* Ga stoepkrijten zeg :/ *Neemt de heuvel mee naar een onbewoond eiland op een geheim plekje van de maan* Doei  |
|
nietmeer
|
whet?? * wie zegt dat ik geen nanites van eigen ontwerp mag hebben? *
Niet vergeten dat somkid me zij noemde, bouw ik furieus een transportatie-apparaat en transporteer T-S en consorten naar de kern v/d aarde, waar ze uit elkaar vallen v/d hitte...( geen idee of spoken hiertegen kunnen... )
My Hill |
|
Justist Erelid
jazeker kunnen spoken hiertegen
*vliegt naar Vena toe en laat hem iets leuks van Dragonball Z zien* Kaaaaa, Meeee, Haaaaa, Meeeee, HAAAAAA!!!!!
dat wás Vena
*herbouwt T-S en blaast Marike opnieuw het leven in*
Our Hill |
|