king of the hill |
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
snel devaporiseren dan maar en de heuvel innemen voordat vena het doet  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
gooit vena eraf en sleept ody naar binnen en maakt een hek met stroom eromheen our hill  |
|
Odysseus Oudgediende
*word meegesleept* |
|
nietmeer
|
*Haalt zijn mass-shadowgenerator er maar weer een bij* Hmpf, sommige van die parasieten zijn verdraaid lastig om op de ruimen  , dan maar het groffe geschut  * Activeert mass-shadowgenerator waardoor de zwaartekracht rondom Odys en Fallout zo groot word dat er een zwart gat ontstaat en hen erin zuigt.* * Zet generator weer uit * Zow, opgeruimd staat netjes  My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
*word zwart gat binnen gezogen*  |
|
Fallout Oudgediende
|
komt het zwarte gat weer uit engaat in een power armor en minigun de heuvel op en knalt vena eraf en houd de wacht bij de heuvel   my hill |
|
Odysseus Oudgediende
*volgt fallout het gat uit* |
|
Fallout Oudgediende
|
ff sneledit ody  |
|
nietmeer
|
* Haalt snel blaster kanon op en knalt Fallout ermee van de heuvel af  * My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
dan maar het grove geschut  *stelt een rij houwitsers op en laat een barrage op de heuvel los en vena word weggeblazen en ik maakt de heuvel weer en plaats een bordje met "hier waakt mijn schoonmoeder"* my hill |
|
nietmeer
|
* Maar is je schoonmoeder ook bestand tegen mij??  Vena > ownt > Fallouts en zijn schoonmoeder * My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
hij vergeet echter dat ik op hem staat te wachten met power armor en minigun en blaast vena weg doei   still my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
plus griek? |
|
nietmeer
|
die had ik zien aankomen, dus had ik voor de zekerheid maar een rijtje laserkanonnen opgesteld voor de heuvel. Zodra ik beneden ben activeer ik de systemen en knal ik Fallout weer eens van de heuvel...My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
ody waar blijven je legers toch ??  |
|
nietmeer
|
* nergens, omdat ik die al vernietigd heb met wat H-bommen  * |
|
Odysseus Oudgediende
en dan word vena van achter aangevallen door de spartanen. niks H bommen
vena is compleet overrompeld en moet vluchten
odysseus + fallouts hill |
|
Fallout Oudgediende
|
blijkbaar had ody nog wat achter de hand  |
|
nietmeer
|
* na dit ongelofelijke verlies trekt Vena zich terug naar zijn hideout, broedend op vele plannen...... * |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Ody, Fall en de Spartanen lachen Vena na en letten ff niet op. Zeekoe begint met houten sterren te gooien. Iedereen denkt dat de hemel op onze hoofden gaat vallen en vluchten naar de dichtstbijzijnde grot. Zeekoe blijft als enige over.
My Hill
|
|
Fallout Oudgediende
|
maar omdat fallout de enige die uit de toekomst komt weet hij als snel dat het niet klopt en loopt met armor en minigun de heuvel op en pompt zeekoe vol met dodelijk lood  ody+my hill  |
|
nietmeer
|
*gaat naar Vena toe* heuveltje overnemen?  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Wat een toestand. Marike werkt aan haar spreekbeurt, en Somid en WMR-kok zijn ook nergens te vinden. Tom-Servo staat er weer alleen voor.
Laat de heuvel tot beschermd leefgebied voor robots verklaren. Iedereen wordt er door de politie afgegooid, en T-S mag als enige blijven.
My Hill |
|
nietmeer
|
Txerseü krijgt bij de regering een alleenrecht om als enige mens op de heuvel der heuvels te komen, en alle robots eraf te schieten. Hij schiet Tom-Servo de heuvel af waar hij bewusteloos blijft liggen en klimt de heuvel op  My hill  |
|
Fallout Oudgediende
|
gaat naar txer toe en verleid hem met een IKEA-bon en gaat naar de ikea in Amersfoort  en ik loop de heuvel op  my hill  |
|