king of the hill |
nietmeer
|
had voordat ik in slaap viel nog effe mn wekker gezet, waardoor ik eerder wakker word dan Odys en Txerseu de heuvel afdonder My Hill |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
* loopt terug heuvel op, en duw Txerseu eraf  * My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
de twee worden zo erg verward door al dat geëdit dat odysseus, die inmiddels weer wakker is, de heuvel overneemt terwijl Txerseü en Vena aan het editen zijn
my hill |
|
nietmeer
|
Gaat hardcore draaien, Odys kan het niet aan en rent de heuvel af  My Hill |
|
nietmeer
|
Txerseü laat Vena de film Chocolat zien, vol met heerlijke chocola, waarna Vena zo'n zin krijgt in chocola dat hij de lokale Boni overvalt, plundert en gevangen wordt genomen  my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
*komt terug met oordopjes in*
*schopt vena de heuvel weer af, en gooit hem een aambeeld na, dat uiteraard op vena's hoofd terecht komt*
mijnte laat weer  |
|
nietmeer
|
gaat met hoofdpijn zo zeuren om een aspirientje bij Txerseu dat hij gek de heuvel afrent. my hill stomme edits  |
|
nietmeer
|
*laat Odysseus de heuvel beklimmen* our hill  |
|
Odysseus Oudgediende
auw maar wel op de heuvel  |
|
nietmeer
|
hill van Odysseus en Vena  |
|
Odysseus Oudgediende
nee, hij's van mij alleen, vena had ook weer geëdit  van mij, geloof ik  |
|
nietmeer
|
begint smile.dk te draaien op geluidsniveau 10  , zoveel vrolijkheid wekt bij Odys en Txerseu zoveel irritantie op dat ik wel genoodzaakt ben om het gesticht te bellen  Die komen ze inderdaad spoedig ophalen  My Hill |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
*draait Jar Of Dirt vlak boven de heuvel, Vena kan net niet bij de boxen om ze kapot te maken, word gek en gaat weg* my hill  |
|
Odysseus Oudgediende
*ontsnapt met Txerseü uit gesticht* zullen we maar met z'n drieën op de heuvel gaan zitten? scheelt een hoop geëdit  |
|
nietmeer
|
nee Vena is al weg  hill van Odysseus en mij  maar Vena mag ook komen  |
|
nietmeer
|
pfeww, met Txerseu erbij is het veels te druk hier  maar wat wil je dan ook met The God of Spam Offtopic: je hebt effe rust van me, ben douchen voor een kwartiertje  Offtopic: @ Txer: eitje dat jar of dirt endurance test  ...doe het met 2 vingers in mn neus  |
|
nietmeer
|
the King, niet the God  douchze  doei  *stuurt zijn vader naar bed  * my hill  |
|
nietmeer
|
Ben er weer  Begint terror-endurance-test te draaien, Txer word helemaal gek en verlaat de heuvel  My Hill |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Zeekoe ging parachute springen. Hij landde toevallig boven op Vena's wapens en verpletterde ze. De parachute wikkelde zich om Vena en werd opgeborgen.
My Hill |
|
Runman Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 238 Wnplts: Apeldoorn
|
Runman komt met een lego-leger aanzetten en sluipt de berg op, ze beginnen zeekoe allemaal te bijten tot zeekoe erbij eervalt, dan kom ik de berg op, pak Zeekoe vast geeft hem een knuffel en zet hem op een vuurpijl die groot genoeg is op zeekoe te dragen en steekt hem af. en van Vena is nog niks vernomen
( allemaal terplekke verzonne hehehe )
My Hill ! |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S stuurt een groep kleine kinderen de heuvel op met de mededeling dat er veel lego op de heuvel ligt. Ze zien het lego-leger van Runman, en halen het meteen uit elkaar om met de lego te kunnen spelen. Runman wordt ondertussen door Somkid aan een van zijn eigen vuurpijlen gebonden en weggeschoten.
Our Hill |
|
edwin1 Senior lid WMRindex: 60 OTindex: 415
|
edwin stelt voor om met zijn allen een iq test te doen
iedereen rent weg en laat de iq test zitten.
ruimt voor de rest de hill op waardoor alles weer schoon en back to school is |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*loopt vrolijk de heuvel op en gaat beginnen met de test* (heb k altijd al leuk gevonden  ) |
|