king of the hill |
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*omdat vena alleen bezig was met txer is het nog steeds mijn heuvel*  Still My Hill  |
|
nietmeer
|
Laat wapen ook vuren op Fallout.... My Hill  |
|
Fallout Oudgediende
|
*graaft een hol in de heuvel en stopt het vol met bommen ja mijn specialiteit  en gaat verderop de knop indrukken waardoor vena in de lucht word geblazen en ik dicht de grote krater weer het is weer mijn heuvel*  My Hill   |
|
nietmeer
|
Oeh dit gaat nog leuk worden  , aangezien mijn specialiteit sci-fi-wapens zijn  Laat draak/loli-wapen een atoom antimateriebommen op Fallout afvuren, waardoor hij in angst de heuvel afrent.. My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*lokt het draakje met een lekker stukje vlees en maakt hem dood door hem 40 keer te steken met een heel scherp katana-zwaard  en besluipt vena van achteren en slaat zijn hoofd eraf en rolt zijn dode lichaam van de heuvel af en schopt zijn hoofd erachteraan  * My Hill  |
|
nietmeer
|
* Aangezien draakje schild om zich heen heeft, heeft het weinig zin om er met een katana op in te hakken. Draakje draait zich geirriteerd om, grijpt Fallout en gooit hem in een ravijn. Verwekt vervolgens Vena weer tot leven  * Dit draakje bedoel ik afbeeldingMy Hill  |
|
Fallout Oudgediende
|
*steelt een apache-heli en propt het vol met rocket-pods, minigun-munitie en vliegt naar de heuvel en pomp het draakje vol met 1200 blauwe bonen en 14 raketten zoveel kan zelfs het schildje niet aan en breekt dus en ramt nog 2 raketten ik zijn drakenreet  en het draakje neemt afscheid met een mooie flits  en land met de heli precies boven vena en plet hem* My Hill  |
|
nietmeer
|
* hmm, ok dit word hardcore  * Haalt zijn beruchte mass-shadow-generator er weer bij, zet het aan waardoor er zich een gat naar een andere dimensie vormt, en gooit Fallout erin. Sluit het gat daarna weer  . Opgeruimd staat netjes  My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*kan de dimensie-manipuleren en spawnt op verschillende plekken en probeert vena in stukken te hakken en ik ben zo snel dat vena uiteindelijk door mij word geraakt en in paniek rent hij de heuvel af* My Hill |
|
nietmeer
|
Nuked de hill, waardoor alle overtollige Fallouts ( ook de originele  ) gevaporiseerd worden  Bouwt ondertussen ook een draakje dat alle vormen van vijandelijk vuur kan ontwijken, en het is klaar als de volgende poster post  My Hill  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
*loopt vrolijk langs de hill*  *gooit kernbom op de hill, die ontplofd*  *loopt snel verder*  Nobody's hill  en doe wat minder geweldadig ja  je kunt de hill toch ook innemen zonder elkaar te vermoorden/naar een andere dimensie sturen  |
|
Fallout Oudgediende
|
*gaat met de dimensie-manipulator naar darth vader en jat de plannen voor death star en gaat weer naar de gewone wereld en doet er 6 jaar over om het af te bouwen als het klaar is schiet ik met de super-beam de hele planeet incluis vena, marike en het draakje aan flarden en gaat met een tractor-beam in een andere diminsie de heuvel binnen brengen in de death star  * My Hill Death Star   |
|
Marike Erelid
|
Ik ben nu 17  *maakt hill terug* En vergeet niet, ik heb een kloon van Ts achter de hand. en ik heb ook ijs/waterkrachten, en ik heb leren de tijd te beheersen door in leer te gaan bij Vadertje Tijd, die me aanzag voor zijn dochter *gaat met tijd terug tot de tijd waarin ik, somkid, TS en WMR-kok op de hill zitten* 
Our hill |
|
nietmeer
|
Heb je niet goed gelezen Fallout?? Draakje kon alle mogelijke vormen van vijandelijk vuur ontwijken  Vlak voordat de aarde vergaat pikt het draakje me op een geeft het me een ruimtepak. Vervolgens vlieg ik naar de Death Star, ontwijkt al het vuur en vlieg naar de kern v/d Death Star. Vervolgens blaas ik die op en vlucht nog net op tijd voor de explosie. Van de brokstukken bouw ik een apparaat dat de aarde compleet herstel, met alles erop en eraan....Er mist alleen nog 1 iemand....Fallout  ...Helaas bleek Marike me al voor te zijn, en antimaterie-nuked de hill vanuit de ruimte, waarna ik weer met draakje op de heuvel land  My Hill My Hill |
|
Marike Erelid
|
Ik ben nu 17  *maakt hill terug* En vergeet niet, ik heb een kloon van Ts achter de hand. en ik heb ook ijs/waterkrachten, en ik heb leren de tijd te beheersen door in leer te gaan bij Vadertje Tijd, die me aanzag voor zijn dochter *gaat met tijd terug tot de tijd waarin ik, somkid, TS en WMR-kok op de hill zitten* 
Our hill |
|
Marike Erelid
|
lees mijn reactie in het wit Vena, ik ben een gevaarlijke meid  |
|
Fallout Oudgediende
|
@vena:   *heeft zichzelf gered met de dimensie-manipulator en propt marike in een andere dimensie*  my hill |
|
Marike Erelid
|
Quote Fallout: vena:   Our hill  lees my white reactie  |
|
nietmeer
|
@ Marike, heb het al aangepast, ik houd wel van een beetje gevaarlijk.... Still my Hill  |
|
Fallout Oudgediende
|
*smijt vena in de kilko en trapt het van de heuvel af en het draakje word geraakt door de kilko en samen rijden ze de heuvel af*  my hill  |
|
Marike Erelid
|
Quote Vena: @ Marike, heb het al aangepast, ik houd wel van een beetje gevaarlijk.... Still my Hill  terug in de tijd had je je draakje niet, dus Our hill  |
|
Fallout Oudgediende
|
*gaat gewoon met de dimensie-manipulator naar de toekomst waar ik de death star nog heb en blaast de planeet voor de 2 de keer op*  my death star+hill  |
|
nietmeer
|
ah wat jammer nou, dan bouw ik wel weer een nieuw exemplaar  * Bouwt nieuw exemplaar, en schoont de heuvel op ( lees, iedereen die erop zit word eraf geveegd  ), en gaat op de heuvel zitten  * My Hill  |
|
Marike Erelid
|
die was er toen ook niet  als ik me niet vergis zat jij toen in de gevangenis  dus, dag Vena, tot over 25 jaar  uitbreken en daarna 4 moorden plegen is niet zo best  *somkid wekt ons terug tot leven met haar spookkrachten* Our hill  |
|
Fallout Oudgediende
|
*teleporteert naar marike in het verleden en doorboort haar door met mijn hand dwars door haar buik heen te boren terwijl ze doodbloedt schrijf ik op mijn assasinlijstje: marike terminated  en ze bestaat niet meer in de toekomst en gaat weer terug naar de toekomst  * my hill  |
|