king of the hill |
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*belt de politie en liegt dat caster een bekende mishandelende crimineel is  en pakken hem op en gooien hem voor 6 jaar achter de tralies* My Hill  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
Helaas voor Fallout is Somkid spook en imuun voor gif.
*Stuurt 1000000000000000 spoken met bijlen en shotguns op Fallout af*
Fallout vlucht voor zijn leven
Mijn Hill |
|
nietmeer
|
* Zoww, dat middagdutje had ik wel weer even nodig, nu weer aan de bak  * Aangezien mn mooie draakje al die tijd niet is vernietigd, zet ik maar eens in tegen somkid  ...Draakje >> ownt >> somkid. Gooit vervolgens somkid in een spokenkliko, waardoor 100000000000000000000 spoken hem uitlachen, waardoor hij beschaamd afdruipt. * He, somkid, kun je niet eens mens aan, joelen ze  * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Nadat WMR-TSAriKid werd vernietigd, werd T-S weer in elkaar gezet door de nanites. Hij haalt Marike op uit het ziekenhuis, spoort WMR-kok en Somkid op, en fuseert weer met hen tot WMR-TSAriKid.
WMR-TSAriKid bevriest Vena en gooit hem voor de 100000000000000000000 spoken als slachtoffer.
Our Hill |
|
nietmeer
|
* Roept draakje op, die vernietigt de WMR-TSAriKid, die weer naar hun normale personen worden getransformeerd en brengt Vena weer tot leven... *
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S is weer zichzelf. Marike en WMR-kok zijn bewusteloos en Somkid is nog duizelig van fusie, dus opnieuw fuseren gaat niet.
T-S laat de nanites een harnas en mechanisch paard voor hem bouwen en roept zich zelf uit tot "Sint Servo, de drakendoder". Gaat de draak te lijf en verslaat het beest in een lang en episch gevecht waar nog jaren over gesproken zal worden in verhalen en legenden. Vena vlucht weg wanneer hij ziet dat zijn draak verslagen is.
Our Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*ctrl-alt-delete* *killing process WMR-TSAriKid.exe* *killing process draakje.exe* *killing process vena.exe* *start process falloutdominatingthehill.exe* my Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Kijkt om zich heen en ziet alles verdwijnen. Verdraait: Fallout heeft de heuvel en iedereen die erop zit op een of andere manier gedigitaliseerd en wist ze nu.
Verstuurd snel een backup van zichzelf naar een andere computer. Deze maakt contact met de hoofdcomputer van fallout, en de-digitaliseert iedereen weer. T-S en co keren samen met de heuvel terug naar de echte wereld. Fallout de-digitaliseerd echter in de gevangenis.
Our Hill |
|
nietmeer
|
* Tsss... Domme T-S, het was een mechanische draak, met allerlei laserwapens en andere sci-fi-onslaught...En btw, ik bouw gewoon wel een nieuwe  * Bouwt direct nieuwe draak, eentje die wel tegen T-S bestand is. Laat het vervolgens weer een episch en lang gevecht voeren tegen T-S, alleen dit keer verliest T-S... * T-S word in lege kliko gedumpt  * * Veegt de rest ook van de heuvel af  * My Hill |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*typt* # cd *drukt op enter* *typt* # rm -rf * *drukt op enter*
my hill bitches! |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nee he, we zijn weer gedigitaliseerd.
T-S herhaald het trucje van de vorige keer en haalt iedereen terug, met zichzelf en zijn groep op de heuvel. Laat de heuvel beveiligen tegen digitalisatie. Alleen Vena's draak blijft achter in cyberspace. Our hill |
|
nietmeer
|
|
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Beter lezen Vena.
Nog steeds our hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*gaat in de digitale grot gemene plannen smeden*  |
|
nietmeer
|
* Downloadt van zijn persoonlijke pagina niet 1 draak, maar duizenden ( btw beveiligd  )  * Draakjes >> ownt >> T-S en co... My Hill  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*denkt met fallout mee*  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
We gaan het zo spelen dus. Download duizenden drakendoders. De veldslag die volgt is niet te overzien. Na drie dagen knokken zijn alle draken dood, maar ook bijna alle drakendoders.
Download Vena en Andreesie naar een digitale gevangenis, haalt de heuvel terug naar de echte wereld, en verhoogt de beveiliging. Nu kunnen de heuvel en iedereen die erop zit niet meer worden gedigitaliseert, noch kan er iets uit cyberspace op de heuvel de-digitaliseren.
Our Hill |
|
Justist Erelid
Somkid ziet het allemaal gebeuren terwijl hij op de heuvel zit met een blikje chocomel.
hij knipt met zijn vingers en laat zijn spoken alle electriciteitscentrales op de wereld vernietigen.
nu is het echt onmogelijk om weer te cyberspacen
Our Hill |
|
nietmeer
|
* Loopt heuvel op, schopt somkid eraf, dumpt T-S in de kliko, vergiftigd WMR-Kok en koppelt Marike aan een nerd, waarvoor ze de heuvel afmoeten  * My Hill  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*trekt de stekker van de heuvel eruit* *steekt hem terug in* zo, alles is weer normaal  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig weten Vena en Andreesie nog niet dat ze beide gevangen zitten in cyberspace, en de heuvel waar ze nu om vechten slechts een digitale kopie is. De echte staat nog in de echte wereld met T-S, Marike, Somkid en WMR-kok erop.
Our Hill |
|
Justist Erelid
en verder, de heuvel heeft geen stekker  |
|
nietmeer
|
* Breekt met gemak uit digitale gevangenis in Andreesie's computer..* Zoww, en nu begint de echte war on terror  * Haalt VS over om T-S al terrorist te boekhouden, waarop de hill word belegerd door het Amerikaanse leger, de heuvel met al zijn inwoners word ingenomen en ze in de gevangenis worden gestopt. Ik krijg ook een beloning omdat ik 'zogenaamd' een terrorist heb helpen op te pakken  * My Hill |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik heb geen eens een computer, knuppel  cyberspace bestaat niet, doe dat maar in het avonturen rollenspel  @t-s: tuurlijk weet ik dat wel, ik ben mens, nongedigitaliseerdgematrixiseerd, ik zit niet in xyberspace ofzo  *schopt mensen van de heuvel af en gaat op een lege kale heuvel met gras zitten* mijn |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S en co worden in de gevangenis ondervraagt. T-S sluit zijn geheugenchip aan op een scherm en toont zo zijn herinneringen aan Vena's terroristische daden. De Amerikanen begrijpen dat ze de verkeerde te pakken hebben, en arresteren Vena. Ondertussen keren T-S en co weer terug naar de heuvel, alwaar WMR-kok Andreesie met een lekkere maaltijd van de heuvel lokt.
Our Hill |
|