king of the hill |
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
Ik ben toch een fles  Dus My Hill  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
oké, daar heb je je punt  maar dat wil niet zeggen dat er nu geen 60 spoken om je heen staan die je verjagen  Our hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*hoort de spoken klagen over hun baan, en dt ze niet genoeg betaald krijgen, ik haal ze over om te gaan staken en te spoken bij Marike en de rest* My Hill  |
|
Marike Erelid
|
*maar somkid geeft ze allemaal eeuwige rust, en ze zijn zo dankbaar dat voor ze naar het dodenrijk gaan eerst even es-de-fles in de glasbak doen*  *krijgt een idee* hee, ik zit met 4 op een hill, en alleen ik ben online  dat wil dus zeggen dat ik TS WMR-kok kan laten vernietigen waarna somkid bezit kan nemen van TS zijn lichaam en...  toch maar niet doen  *somkid vermoord WMR-kok*  we zitten nu dus met 2 spoken, mij en TS  *TS word door zijn nanites uiteen gehaald en terug ineen gepuzzeld als een onderdeel van mij*  door mijn ijs/water-krachten is TS nu bestendig tegen water en ijs, en kan ik alles doen wat TS kan  want ik en TS delen nu 1 lichaam  dan word TSarike opeens bezeten door WMR-kok en door somkid  ikWij benzijn nu dus WMR-TSAriKid Our supersterk beveiligde hill  |
|
es-de-fles Erelid
|
*komt terug met een glasleger en vernietigd Marike/wmrkok/TS/Somkid en neemt al hun krachten af voorgoed!* Mijn normale heuvel  |
|
Marike Erelid
|
niet waar essie  een spook kun je niet vernietigen, en je hebt onze klonen vernietigd, maar WMR-TSAriKid is nog heel  doei essie  *essie gaat niet begrijpend naar huis* nog steeds de hill van WMR-TSAriKid  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
*Komt met een speciaal uit Star Wars geïmporteerd spoken-vernietgings-lightsabel aanlopen en brandt WMR-TSAriKid uit elkaar* De kapotte stukken kunnen gemakkelijk vernietigd worden in een speciale light-trench  *Installeert spokenvangers rond de heuvel* Mèn  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*vernielt spokenvanger en gaat caster eraf duwen en zet een bordje neer met de tekst: pas op voor mijn schoonmoeder  en zet een klapstoeltje neer op de heuvel* my hill  |
|
Caster Oudgediende
|
*Vertelt Fallout een paar schoonmoeder-moppen van onder aan de heuvel, zoals:* Wat moet je doen als je schoonmoeder op het raam tikt? De wasmachine nog een keer op centrifugeren zetten.  Our hill?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*ctrl - alt - delete*
*killes process koth.exe*
*new process*
*koth.exe*
*gaat op the hill zitten* |
|
Fallout Oudgediende
|
@Andreesie:  die is wel origineel  *ctrl-alt-delete* *killing process andreesie.exe* my hill  |
|
Caster Oudgediende
|
@Fallout, die is minder origineel  *Zet Fallout in de Bonus, hij wordt meteen gekocht* Mèn   |
|
Fallout Oudgediende
|
*steelt een heli en pakt een koe op en dropt de koe boven casters hoofd*  my hill  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
*vermoord fallout op een meest gruwelijke manier die ik niet ga beschrijven*
my hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*lijmt zichzelf weer aan elkaar en gooit arya eraf van de heuvel en pakeert een enorme fort op de heuvel* my fortress+hill  |
|
Caster Oudgediende
|
*Duwt Arya Fallout in een beerput* Mèn  |
|
Fallout Oudgediende
|
*maar caster kan de fort niet in dus*  still my hill  |
|
Caster Oudgediende
|
Wat meer uitleg dan  *Klimt met een ninjatouw over de muur van het fort, duwt Fallout in de beerput van het fort en neem zelf het fort in* *Belt een particuliere beveiligingsfirma en laat mensen komen om het fort te bemannen* Mèn   |
|
Fallout Oudgediende
|
@Caster: oke dan  *klimt uit de beerput door voeten en handen in de gaten te steken en steelt een bundeltje dynamietstaven van de firma en ondermijnt de hele fort (mijn specialiteit  ) en blaast het op en ziet caster wegvliegen en in een koeienvlaai landen  * My Hill  |
|
Caster Oudgediende
|
*Caster kon dit allemaal hebben, maar die koeienvlaai was net een te grote vernedering. Hij wordt zo woedend dat hij een plan bedenkt om Fallout's heuvel weer in te nemen...* *Wacht tot het donker wordt en Fallout honger krijgt, en gaat dan shoarma verkopen onderaan de heuvel. Fallout kan zich niet inhouden en rent naar beneden, waardoor Caster de heuvel in kan nemen en versterken.* Mèn  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
WMR-TSAriKid is back
Caster schrikt zich rot en blaast zichzelf op met de dynamiet die nog over was
Our Hill |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
wij is terug
Our Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*somkid zit te ijlen van het gif die ik hem heb gegeven en belt de gekkenhuis en die stoppen hem in een dwangbuis* doei   My Hill  |
|
Caster Oudgediende
|
*Scant Fallout, het schijnt dat hij over de datum is en daarom wordt hij naar de vernietiging gebracht  * Mèn  |
|