king of the hill |
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
je schijnt echt niet te beseffen dat ik samen met een kok, een robot en een spook op de hill zit hé  we hadden het zo beveiligt dat je er niet in kon  nog steeds Our hill  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*met de dimensie-manipulator kan ik overal komen niks houd me tegen en het stelt me ook in staat om razendsnel te verdwijnen en dus de verbouwereerde kok somkid en TS zien marike gewoon doodgaan omdat ze ijlt  * still my hill  |
|
Marike Erelid
|
*zucht*  Ik probeer je nou de hele tijd uit te leggen dat je hier geen dimensie-manipulator hebt  leer er nu mee te leven en bedenk eens iets orgineel, iets vrolijk, iets uniek, de laatste tijd begint dit meer een op een starwars film te lijken  bouw een boomhut in de oceaan waarnaar we komen kijken en zo verdrinken, of iets anders  Our hill  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
Offtopic: er zijn geen regels hoor !  alles mag of je het nou met geweld doet of met liefde alles is geoorloofd ook met eigen wapens die je hebt gemaakt  |
|
Marike Erelid
|
weet ik wel, maar dit word zo saai als jullie wapens gaan gebruiken, Vena was degene met wapens, begin jij nu ook niet, eentje die getikt is is genoeg  oude manier, en je mag op de hill, Our hill?  geen Vena!!!  die heeft wel bewezen dat ze geen goed karakter heeft  |
|
Marike Erelid
|
Our hill  wat word het fallout?  |
|
nietmeer
|
het wordt niks  Txerseü komt op de heuvel en kan Marike makkelijk aan, waarna hij haar de heuvel afduwt  my hill  |
|
Marike Erelid
|
je vergeet somkid, TS en WMR-kok  die zitten nog op de hill  ze duwen Txerseü eraf, waarna kokkie een heerlijke maaltijd voor hem maakt die hij tevreden onder aan de heuvel opeet ik denk dat ik even niet meer op de hill ga  ik ga wel ingrijpen af en toe en ik sta aan de kant van TS als somkid of WMR-kok hem verraaden  maar dat zullen ze niet niet doen, dus De hill van TS, somkid en WMR-kok  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Geeft aan Txerseu een bordje met bastilla.*  *Maakt voor de andere ook een bord klaar.*  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok, ik ben niet op de heuvel, dus ik kan het bord ook nietvan je aannemen  en daarnaast heb ik ook geen honger  *gaat naar het dorp vlakbij de heuvel* |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Gooit bord met bastilla naar Txerseu.* |
|
nietmeer
|
*heeft nog steeds geen honger  en laat het eten door de hond opeten  * |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Hond krijgt buikkrampen omdat hij teveel gegeten heeft.*  |
|
nietmeer
|
*laat hond creperen en neemt intrek in een hotel waar hij gaat slapen  * |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Na een aantal uur gaat het weer goed met de hond, en die speurt Txerseu op met zijn scherpe geur.*  *De hond vindt Txerseu en bijt hem in zijn achterste.  Daarna rent de hond weg.* |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Terwijl dit alles gebeurd, zit T-S nog samen met Marike, Somkid en WMR-kok op de heuvel
Our Hill |
|
Marike Erelid
|
TS, ik zit niet op de hill  jullie wel  ikke niet  maar dat wil niet zeggen dat ik jullie niet help de hill te veroveren  ik roep even Vena en Ody  |
|
nietmeer
|
Txerseü vindt het te druk op de heuvel, en blaast iedereen met een gigantische ventilator naar Milaan  Txerseü beklimt de lege heuvel  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
In Milaan komt de groep warempel de WMR-Paus tegen. Hij komt mee naar de heuvel en geeft Txerseu een berisping voor zijn gedrag. Hij moet de heuvel voor straf afstaan aan T-S, WMR-Kok, Somkid en Marike.
Our Hill |
|
Marike Erelid
|
vooruit, our hill  *bouwt ijsschild om heuvel heen*  *TS zet op dat schild 200000000 volt*  ijs = water = schokkend schildje  *WMR-kok graaft een slotgracht rond de hill en vult die met kokendhete soep*  *ondertussen zorgt somkid ervoor dat als iemand erdoor heen komt, er automatisch 30 spoken verschijnen, per persoon*  Our sterk beveiligde hill  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
somkid verhoogt de beveiliging even naar 60 spoken per persoon
Our Hill (superbeveiligd) |
|
Marike Erelid
|
*bouwt het ijsschild ook vanboven toe*  eventjes extra beveiliging voordat ze met vliegtuigen komen  Our supersterk beveiligde hill  |
|
Marike Erelid
|
Our supersterk beveiligde hill  |
|
es-de-fles Erelid
 WMRindex: 163 OTindex: 9.283
|
*Duwt T-S, WMR-Kok, Somkid en Marike van de heuvel af* My Hill  |
|
Marike Erelid
|
@es-de-fles, ehm, lees de vorige posts eens?  als je dat plan zou uitvoeren zou je nu brandwonden 3de graads hebben, omgeven worden door 60 spoken en door de koude vast blijven hangen in in een stroomnet van 200000000 volt  ik denk niet dat je plannetje gelukt is  nog steeds Our hill  |
|