king of the hill |
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
De groep wordt aan boord van de Satellite of Love gehaald. WMR-kok maakt snel een saus die smaakt naar T-S en co, en giet die uit over Vena. Nu gaan de chinezen achter Vena aan.
Our Hill |
|
nietmeer
|
* douched zich heel snel zodat saus eraf gaat, beamt chinezen vervolgens naar de satellite of love en de hill * * Dinner Time  * My Hill  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
somkid gaat vlak voor de chinezen zweven. ze proberen hem te pakken en op te eten, maar hun klauwende armen gaan dwars door somkid heen omdat hij een spook is. bang als ze zijn vluchten ze weer naar china. vena, die rustig op de hill zit, kijkt angstig op wanneer somkid, T-S, WMR-kok en Marike plots bij hem staan.
Vena wordt gelasert door de satellite of love (geen love voor vena), en verandert in een hoopje as.
Our Hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
Our hill  |
|
nietmeer
|
helaas is mn erfenis-horloge alles-proof  * Horloge brengt me weer terug tot leven, en de consequenties zijn voor T-S en co. dit keer niet te overzien  * * Bouwt aardbevingsgenerator, zodat T-S en co. de heuvel afbibberen, recht het ravijn in, waar tientallen draakjes klaar staan om eventuele reddingspogingen onklaar te maken, en het eventuele schild van WMR-kok te breken en eventuele overlevenden af temaken  . Het gebied rond de heuvel is ingesmeerd met groene zeep, en door een anti-beamveld kunnen T-S en co. zich niet naar de satellite of love beamen, en ook niet opgebeamd kunnen worden door mike. En speciaal voor somkid installeer ik een anti-spookveld rondom de heuvel, waardoor somkid opeens in het niks oplost, en niet meer terug kan keren naar de hill  . Ook heb ik ondertussen een deal met Vadertje tijd gesloten om Marike's krachten af te nemen, zodat er geen irritante tijdsverschuivingen plaatsvinden. Nu T-S nog. Speciaal voor hem maak ik een EMP-bom  ... En vervolgens installeer ik nog eens een anti-naniteveld, die kleine irritante mieren  Nu de uitvoering...  * Activeer EMP-bom > T-S valt flauw. De anderen proberen hem weer normaal te krijgen, maar dan activeer ik de aardbevingsgenerator > iedereen behalve somkid glibbert het ravijn in en worden verpulverd door de draakjes. Activeert vervolgens anti-spookveld, waardoor somkid's bestaan in deze dimensie is geblokkeerd, samen met de andere spoken  * * Laat zich oppikken door Draakje en laat zich weer afzetten op de hill  * My Hill  |
|
Justist Erelid
Somkid evolueert zich tot een superspook, waardoor hij nu SuperSomkid is. hij pakt zijn enorme spookkanon en knalt het anti-spook veld weg. hij deactiveert de EMP-bom en maakt T-S zo weer wakker. hij haalt marike en WMR-kok uit het ravijn en daarna nemen de anderen ook hun super vorm aan.
Na deze gebeurtenissen voegen SuperSomkid, SuperMarike, SuperT-S en SuperWMR-kok zich samen tot SuperWMRT-Sarikid en vernietigen ze alle draken met hun Superpowers.
Vena ziet dit allemaal gebeuren en pakt zijn snelste draak waarop hij angstig wegvlucht.
Our Hill |
|
nietmeer
|
@ Somkid, i.p.v. het niet te laten gebeuren kun je het ook ondergaan en weer iets verzinnen  Your Hill  |
|
Marike Erelid
|
*gaat lief doen*  *krijgt krachten terug van Vadertje tijd*  Our hill  |
|
Marike Erelid
|
*gaat lief doen*  *krijgt krachten terug van Vadertje tijd*  Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Our Hill (al is T-S nog wel wat duizelig van die EMP bommen) |
|
Marike Erelid
|
en WMR-kok is terig een spook  *gaat 3000 jaar in de tijd vooruit* *neemt mechanise-draken doder mee*  *gaat terug  Our hill  |
|
Justist Erelid
@ Marike
Vena heeft nog maar 1 draak, die alleen maar snel is...
overbodig(?)
Our Hill |
|
Marike Erelid
|
Wat was dat?  een storing?  somkid, ja maar hij maakt er altijd bij, vandaar  Our hill  |
|
Marike Erelid
|
nog steeds Our hill  dit begint hier meer Vena tegen WMR-TSAriKid te worden  (ik kort het even af, schrijft makkelijker)  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Tja, maar zo zonder gevechten wordt het natuurlijk wel saai. |
|
Justist Erelid
Als Vena terug is wordt het vast wel weer leuker  |
|
Marike Erelid
|
Waar blijft Vena  aan iemand anders vragen?  of splitsen?  want iemand die onverslaanbaar is, is niet leuk meer  Our hill  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Amen zuster, ik bedoel wat kan een arme Zeekoe doen tegen een robot, een meisje die door de tijd kan reizen, en kok die een grote voorliefde voor zeekoebiefstuk heeft en een spook? Ik kan niet zoals Vena super wapens maken..  , heb geen super krachten  *begint te huilen*  WMR-TSAriKid komen om zeekoe heen staan om hem te troosten. Zeekoe misbruikt de situatie en claimt de hill My Hill (Ik heb jullie toch niet boosgemaakt?  ) |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nee hoor  . Hoe kom je erbij? De vier lopen helemaal niet boos de heuvel op, pakken Zeekoe heel vriendelijk vast, en smijten hem totaal niet kwaad bedoeld van de heuvel. Zie je nu wel dat we niet kwaad zijn. Our Hill p.s. als het weer zo lang duurt voor er iemand reageert moeten we inderdaad maar gaan splitsen zoals Marike voorstelde. |
|
Marike Erelid
|
Volgens mij zullen we moeten splitsen, maar pas als iedereen het er mee eens is  maar ondertussen Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ik stem voor, maar dan tekenen we wel allemaal een contract dat we elkaar niet zullen proberen te vernietigen. |
|
nietmeer
|
Quote Marike: Waar blijft Vena  I'm back  Ik had vandaag 2 proefwerken, en dat gaat logischerwijs voor een hillgevecht  Quote Tom-Servo: we elkaar niet zullen proberen te vernietigen. Komt dat niet neer op hetzelfde wat jullie nu al doen? Quote Marike: dit begint hier meer Vena tegen WMR-TSAriKid te worden  Jep, tijd om op te splitsen??  *Opent 10 zwarte gaten rond de heuvel, door de zwaartekracht word te SuperWMR-T-SAriKid uit elkaar getrokken en word iedereen weer zichzelf. Activeert vervolgens grote blower, die T-S en co. richting het ravijn blazen. Dit gaat opmerkelijk snel, vooral omdat de groene zeep er nog steeds ligt. Vervolgens vallen ze in het ravijn  * My Hill  |
|
Justist Erelid
Offtopic: ik blow niet gaat in het ravijn liggen. slapie doen...P.S: ik stem tegen het splitsen! |
|
nietmeer
|
@ Somkid, met blower bedoel ik grote turbofan  Still my Hill  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Roept dat Vena de cijfers terugkrijgt als ie naar school gaat. Vena rent naar school, glijdt nog een paar keer uit over z'n zeep. Zeekoe heeft alle tijd om op de heuvel te komen My Hill PS Ik ben voor het splitsen  of tel ik niet mee? |
|