king of the hill |
nietmeer
|
* Nadat ie z'n cijfers weer terug heeft rent ie keihard over de groene zeep de heuvel op, en op de top tik ik net effe zeekoe aan, die weer met een noodgang ( zeekoeien zijn nogal zwaar he  ) de heuvel afvliegt, vele kilometers ver weg  * My Hill  |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Vena begint uit eenzaamheid te filosoferen. Hij bedenkt dat alleen cijfers maar getallen zijn en wil de achterliggende gedachte weten. *rent naar de leraren toe*
Zeekoe, inmiddels aangekomen bij the hill, klimt er weer op en vlakt het topje af, zodat ie er kan blijven liggen.
My Hill |
|
nietmeer
|
* Begint met waterslangen over de groene zeep te spuiten, hierdoor onstaat er een zeepsopwolk die de hele heuvel bedekt. Zeekoe ziet nu niet wat er aan de hand is, dus takel ik hem op met een hijskraan ( met hillnavigatie  ), waarna ik hem toevallig op de barbecue van WMR-kok leg, die net aan het lunchen is Blaast met de turbofan vervolgens het sop weg * My Hill |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Al dat sop wat om Zeekoe heenzit dooft de BBQ.
*Glijdt naar the hill*
Vena, die de hijskraan aan het parkeren is, raakt een boom en moet naar het ziekenhuis.
My Hill |
|
nietmeer
|
* Na uit het ziekenhuis ontslagen te zijn, vraag ik of ik wat extra gips mee mag nemen. Dit mag. Eenmaal bij de heuvel aangekomen gips ik zeekoe helemaal in, burrito style, en leg hem alsnog op de barbecue van WMR-kok, die opeens enorm veel zin heeft om te koken  * My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Ondertussen ligt T-S nog altijd in het ravijn. Hij komt met moeite overeind en laat zichzelf repareren door de Nanites.
Belt met het dolfinarium en zegt dat er een zeekoe bij ze is gestolen. Zeekoe wordt meteen opgehaald van de hill (en de BBQ) en meegenomen. Vena wordt gearresteerd daar men denkt dat hij de zeekoe heeft gestolen.
My Hill |
|
nietmeer
|
* Toont onschuld makkelijk aan.... Trekt T-S met magneet heuvel af en gooit em in de waterval  * My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Na deze heerlijk verfrissende duik heeft T-S weer allemaal heldere ideeën. Richt een fanclub op voor Vena en meld dat Vena morgen handtekeningen gaat uitdelen onderaan de heuvel. Vena weet niet wat hem overkomt, maar hij wil zijn fans natuurlijk niet teleurstellen. Urenlang zit hij handtekeningen uit te schrijven tot zijn vingers blauw zien. Ondertussen pikt T-S de heuvel in.
My Hill |
|
nietmeer
|
Na al deze handtekeningen is Vena een beetje dizzy...moe loopt hij de heuvel op en duwt T-S per ongeluk de heuvel af, en gaat vervolgens maar slapen op de hill  My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Loopt de heuvel op en ziet Vena diep in slaap. Spuit groene zeep de helling af recht naar het ravijn.  Legt Vena op een surfplank en geeft de surfplank een zetje zodat Vena de heuvel afglijdt recht het ravijn in. 100 meter lager belandt Vena op de rotsen. Haalt T-S op en lopen samen de heuvel op * Our Hill.  |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
 *red Vena met sneeuwlaag*  Ja, ik kan ze toch niet laten sterven, ze is ook maar een mens  Our hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Nogmaals, Vena is een HIJ
Nu zitten we weer met meer mensen op de heuvel. Voorlopig niet splitsen dus? |
|
Marike Erelid
|
nou, somkid is ertegen  |
|
nietmeer
|
@ Marike, ja anders kan ie niet van me winnen  * Commandeert 200 draken om T-S,Marike en WMR-kok van de heuvel weg te halen en op een onbewoond eiland neer te zetten... Dit gebeurt ook  * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Op dit eiland wordt toevallig de nieuwe editie van Expeditie Robbinson gehouden. T-S, Marike en WMR-kok winnen, en krijgen een hoop prijzengeld. Van dit geld kopen ze een anti-draak schild en lopen de heuvel weer op.
Our Hill |
|
nietmeer
|
aah grmbl  waarom kan ik nooit winnen als jullie 3 samenwerken  .. * Koopt ook een anti-draakschild, en modificeert met behulp van het schild de wapens van de draken zo dat ze wel door het schild heen kunnen komen  Vervolgens dump ik T-S en co ergens in de Himalaya, waar ze door de kou worden ingevangen en uiteindelijk in een gletsjer belanden  .. * My Hill |
|
Marike Erelid
|
*word ontdooit na 30.000 jaar* de wereld is nu een grote woestijn, ze denken dat ik de ijsvrouwe ben die een einde maak aan de hitte  (ja de opwarming gaat door)  *wacht tot TS en WMR-kok zijn ontdooid* *WMR-kok verzamelt lekkere recepten en ingrediënten* *TS ondekt nieuwe krachten die hij ook kan leren door de grootmeester der robots*  *tijdens dat hele proces ben ik bezig het te laten afkoelen, doormiddel van mijn ijskrachten, na 4 jaar ben ik klaar*  in die vier jaar tijd kan ik mijn krachten verder perfectioneren, waardoor ik door al het water in iemands lichaam te besturen, iemand kan besturen*  *Gaat terug naar het verleden als 15jarige, WMR-kok is vele recepten en ingrediënten rijker, en TS heeft vele nieuwe snufjes*  ik heb ook krachten gekregen waarmee ik 5 keer een spook nieuwe krachten kan geven*  *met deze nieuwe krachten verslaan we makkelijk Vena*  Our hill  ondertussen had somkid te tijd van zijn levendood  nu kunnen we splitsen  oké somkid, welke krachten wil je  |
|
nietmeer
|
ai  , ok deze gaat moeilijk worden  Ik wacht wel op somkid....dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben  Your Hill  |
|
Marike Erelid
|
Quote Vena: ai  , ok deze gaat moeilijk worden  Ik wacht wel op somkid....dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben  Your Hill  TS is niet de enige met veel orginaliteit  en volgens mij is somkid offline  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
de kracht van de teleportatie lijkt me wel handig
enne... laserogen
wat nemen jullie? |
|
nietmeer
|
hmm, ok heb al een remedie gevonden om de balans te behouden * In de tijd dat Marike, T-S en WMR-kok in het ijsblok zaten, ben ik als een bezetene gaan werken aan de draakjes, wetende dat ze ooit terug zullen komen. Ze hebben nu de volgende mogelijkheden  - gigantische sterke schilden - bezit nemen van iemand - hun wapens zijn in allerhoogste stand in staat om de aarde in 1 keer te verwoesten - zijn in staat om onzichtbaar te zijn - Hebben een zelf-beamtechnologie gekregen, waardoor ze binnen no-time van de ene naar de andere kant v/d aarde kunnen. - Kunnen opgeslagen worden in phase space, een hele speciale dimensie.. Zo, nu zijn ze wel bestand tegen al die nieuwe snufjes van iedereen  * Laat een draakje bezit nemen van Marike, en geeft haar opdracht om zichzelf, T-S en WMR-kok in te vriezen. Vervolgens duw ik het ijsblok het ravijn in, waar het in 1000 stukjes valt, en de 3 zo hard op hun kont vallen dat ze voorlopig niet meer kunnen lopen en zitten  * My Hill |
|
Marike Erelid
|
klein vergissingkje  ik kwam terug tot 1 dag nadat jij de hill had ingenomen  *geeft somkid haar krachten* *en de rest, je mag er nog 3 kiezen, nu of later*  *je mag me altijd vragen* *tekent contract waarin staat dat we elkaar nooit zullen vernietigen*  *nu TS, WMR-kok en somkid nog*  Our hill, we zijn klaar om te splitsen  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Ik teken ook het contract. Ik hou als krachten mijn nanites en alle dingen die ze voor me kunnen bouwen. Tevens hou ik de Satellite of Love met alle inwoners en andere hulpmiddelen. |
|
nietmeer
|
Quote Marike: Our hill, we zijn klaar om te splitsen  Jouw Hill?? , ik ben er al die tijd niet vanaf gegooid  .. en 1 dag is wel genoeg om al dat hightech te ontwikkelen  * Loopt heuvel op, geeft Marike schop onder der hol.... * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Dus Vena's superdraken zijn er nog  Hier helpt maar 1 middel tegen. Nooit gedacht dat ik dit nog eens zou doen, maar het kan niet anders. Dit is de enige remedie, hoe vreselijk het ook is. Lokt de draken naar een grote bioscoop, en toont ze een combinatie van de films "Hobgoblins" en "Manos: The Hands of Fate". Zo'n dosis verschrikkelijk slechte films kunnen zelfs de superdraken niet aan. Jammerend vluchten ze ver weg van de aarde om nooit meer terug te keren. Vena ziet zijn draken wegvliegen, en druipt verslagen af. Our Hill. |
|