king of the hill |
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
mis Vena, jij bent nu in de koteletten gedraaid  is een uitdrukking  *eet linkerarm van Vena op*  *legt de onderdelen van TS netjes in een koffer met antiroest, over 10 jaar zal ik hem terug ineen zetten, dus hij is niet echt dood*  My hill met vers mensenvlees |
|
nietmeer
|
@ Marike, lees mn aangepaste post...en pas je eigen effe aan  Still My Hill, met schild nu tegen Marikes  |
|
Marike Erelid
|
Vena, je kunt niet lezen, ik zei dat 'Vena' gedood werd, niet 'een kloon van Vena'  dus wel My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
Quote Marike: legt de onderdelen van TS netjes in een koffer met antiroest, over 10 jaar zal ik hem terug ineen zetten, dus hij is niet echt dood*  Zolang wil T-S niet wachten. De nanites zetten hem nu alweer in elkaar. Terwijl Marike en Vena doorvechten over wat er nu precies is gebeurd en zelfs de regisseur vragen of ze de vorige aflevering nog eens terug kunnen kijken voor duidelijkheid, pikt T-S de heuvel weer in. My Hill |
|
nietmeer
|
* Dus, aangezien een kloon er hetzelfde uitziet als de echte, kun jij niet bepalen of het nou wel of niet de echte Vena is, dat bepaal ik. * * Loopt heuvel op, kickt Marike eraf en dumpt haar tussen een paar hongerige ratten...  * My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Redt Marike van de ratten.  Fileert Vena met mijn koksmessen   Loopt samen met jongste schoonzusje de heuvel op.  *  Our Hill.  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Al die tijd zit T-S ook nog op de heuvel. Vena was vergeten hem weg te jagen na zijn ruzie met Marike. T-S wil echter niet weer groepjes gaan vormen want dat was niet de afspraak.
Begint enge verhalen voor te lezen in de hoop WMR-kok en Marike weg te jagen. Zo leest hij onder andere voor uit 14 romans van Stephen King, maar de twee zijn niet onder de indruk. Dan maar het zware geschut. T-S begint voor te lezen uit "Life's Little Instruction Book": Les nummer 1: doe altijd marshmallows in je chocolademelk. Les 2: verras een nieuwe buur eens met een zelfgemaakt gerecht. WMR-kok en Marike krijgen het duidelijk benauwd. Zodra T-S bij les 10 is aangeland, wordt het ze teveel. Schreeuwend rennen ze de heuvel af.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRGGGGGGGGGh!!!!!!!!  *graaft een gat in de hill* *kruipt in de hill*  *gaat slapen in het gat in de hill*  I'ts you hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Laat Marike overbrengen naar een hotel, want zolang ze in het gat in de heuvel ligt is het in feite ook haar heuvel.
My Hill |
|
Marike Erelid
|
@TS, niet waar  het is jou hill, en ik blijf hier zitten  de hill van TS  maar goed, als je het prse wilt...  *laat heuvel instorten door al het water in de grond te verwijderen, poef, het zand alt om me heen en TS ligt op de grond*  *gaat naast de berg zand staan* *plaatst het water er weer, en oila, de hill is er weer*  alleen ligt TS nu begraven, maar een robot kan dat wel hebben  My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S graaft zichzelf een weg vrij. Op weg naar buiten komt hij de Hillspirit gegen, en vraagt hem of hij niet liever ergens anders gaat wonen. De hillspirit vertrekt en vestigd zich in een heuvel verderop. T-S is als eerste bij deze heuvel.
My Hill |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
*Laat een sloopkogel aanrukken* *T-S wordt door de sloopkogel naar zee gekatapulteerd* My Hill.  |
|
Marike Erelid
|
TS is dood  aangezien M-Cyclone nu een dodelijke orkaan is geweest, word zijn naam nooit meer gebruikt, MC is hier zo verontwaardigt om dat hij uitleg gaat vragen  *ik kruip op de hill* My hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S ziet dat iedereen hem dood waant, en speelt het spelletje mee. In werkelijkheid is hij alweer gerepareerd en geüpgraded zodat hij tegen zeewater kan.
Wanneer Marike T-S terug ziet komen is ze zo blij dat hij niet dood is, dat ze de heuvel aan hem geeft.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
Odysseus komt terug uit Rome, en hij begint Tom-Servo te overladen met vakantiefoto's. T-S kan de overvloed aan informatie niet zo snel verwerken, en Odysseus geeft hem een kopie'tje van de foto's, zodat hij ergens ver weg de boel kan bestuderen.
o lophos mou! |
|
Marike Erelid
|
Ik kan mensen besturen door al het water in hun lichaam te besturen  *bestuurd Ody naar de zuidpool, waar hij in een gletsjerspleet kruipt, en deze afstopt met sneeuw*  temperatuut: -60 graden  onder deze omstandigheden kan hij dat maar 30 min. maximum volhouden  ik bestuur hem 1 uur lang, na 2 uur komt TS op bezoek voor een glaasje olie  My hill met visite  |
|
nietmeer
|
* Vind het niet eerlijk voor Odysseus, dus laat zijn draakjes maar weer eens aanrukken. Aangezien hier totaal geen water in zit, is Marike kansloos. Voor het geval dat plaats ik ook nog effe een anti-tijdreisschild rond de heuvel. Wat er nu met Marike gebeurt is niet te beschrijven, zo gruwelijk, maar de afloop is wel duidelijk: Marike is van de heuvel getrapt * * Verwijdert Odys vriendelijk van de hill, evenals T-S, aangezien het niet hun hill is *
My Hill |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Vena bibbert nog na, na al het gruwelijke wat met Marike gebeurt is. Dit maakt hem zwak, zo zwak dat Zeekoe hem van de hill kan blazen.
My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
T-S laat Marike snel naar een ziekenhuis brengen voor haar verwondingen. Dit zet hij Vena betaald. Hij haalt zijn drakendoderkostuum weer tevoorschijn,en upgrade het nog wat verder. Wanneer T-S bij de heuvel arriveert, wordt net Zeekoe door Vena's draken van de heuvel verwijderd. T-S gaat de draken te lijf en al snel is er niet een meer in leven of heel (afhankelijk van of het een echte of mechanische draak was).
My Hill
P.S. Vena, hoe ben je eigenlijk hersteld nadat WMR-kok je had gefileerd met zijn messen? En zeg nu niet dat het weer een kloon was. |
|
Zeekoe Erelid
 WMRindex: 476 OTindex: 1.460 S |
Terwijl T-S zijn kostuum uit wil trekken blijft er iets haken. TS loopt iet zo mee te knoeien, dat hij struikelt en van de hill af valt. Zeekoe klimt er weer op.
My Hill |
|
Odysseus Oudgediende
 WMRindex: 500 OTindex: 11.169 S |
en toen werd zeekoe bezocht door de opvolger van steve irwin: "WOW, look at this amaaaaaaazing..."
uiteraard word zeekoe mateloos geïrriteerd, en verlaat de heuvel.
*klimt de heuvel op*
o lophos mou |
|
nietmeer
|
@ T-S, oeps niet op gelet  .. laten we het maar houden op mn wonder-erfenishorloge met dna-opbouwtechnologie  * Bouwt weer ontelbaar veel mechanische draakjes, en alleen al het aanschouwen maakt Odysseus bang. Als ik vervolgens hard *BOOEE* roep naar Odys, freakt hij helemaal en rent de heuvel af van angst... * My Hill |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
jammer dat er een software-fout in de draakjes zat (mijn werk) alle draakjes keren zich tegen vena. die vlucht weg voor zijn eigen gemaakte leger
My Hill |
|
Marike Erelid
|
*word ontslagen uit het ziekenhuis* Vena, je vergeet 1 ding... mechanisch gaat niet samen met water *verplaatst water uit een vijver bovenop de draakjes, deze zijn direct stuk*  zonder zijn draakjes kan ik Vena makkelijk van de heuvel afduwen *huurt spokenvanger in* *deze neemt somkid mee voor een klein onderzoek van 50 jaar*  My hill  |
|
nietmeer
|
@ Marike, ik ben niet zo dom om ze niet waterdicht te maken * Na wat furieus geknutsel met zijn laptop heeft Vena zijn draakjes weer onder controle. Al hebben een paar draken schade opgelopen door Marike's waterbombardement, is het euvel snel weer verholpen. Bouwt vervolgens een apparaat waardoor Marike, iedere keer als ze zich in de buurt van de Hill begeeft, ergens naartoe word gezapt.* * Zet apparaat aan... Doeg Marike, zie maar hoe je bij de heuvel komt  * My Hill |
|