king of the hill |
nietmeer
|
"is immuun voor Vena's apparaat, en loopt heel droog van achteren naar Vena, waarna ik de draken weglok door te zeggen dat Vena een lekker hapje is waardoor Vena de heuvel afgejaagd wordt door zijn eigen draken"
My hill |
|
Marike Erelid
 WMRindex: 396 OTindex: 3.721
|
|
|
nietmeer
|
* He, wat jammer nou dat ik de regisseur ben  * Ren, Marike, Ren * Moehahhaha  * |
|
Marike Erelid
|
Vena, jij bent niet de regisseur, laat nu gewoon  *zit te feesten*  |
|
nietmeer
|
* zie je niet in dat ik een grapje maak* jeej |
|
Tom-Servo Oudgediende
 WMRindex: 19.823 OTindex: 17.809
|
T-S zit ondertussen in de Satellite of Love op plannen te broeden. Dan ziet hij dat Mike bezig is met een eigen uitvinding. Op de vraag wat het is antwoord Mike dat dit het nieuwste is op het gebied van films kijken. Het is een projector die middels een signaal de beelden van een film rechtstreeks in het brein van iemand kan projecteren, zodat die persoon het gevoel heeft midden in de film te zitten en alles extra sterk ervaart. Daarmee wordt films kijken voortaan spannender en leuker dan ooit te voren. T-S bied zich aan om het apparaat te mogen testen. Hij sluit het apparaat echter aan op de filmkluis van de Satellite of Love, waar alle slechte films liggen die hij, Mike en Crow in de loop der jaren hebben gezien. Met het apparaat projecteerd hij vervolgens de slechtste scènes uit de slechtste films in de hersenen van alle mensen op de heuvel.  Algehele paniek is het gevolg. Iedereen stuift weg in een poging aan deze marteling te ontkomen. T-S kan moeiteloos de heuvel inpikken. My Hill |
|
Marike Erelid
|
TS, pretbederver!  *gaat terug in de tijd tot toen we nog aan het feesten zijn* *feest verder*  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
*schopt ts terug naar satellite of love en schiet een raket naar de sateliet* mine mine mine mine mine  |
|
Marike Erelid
|
nee drees  niet mine mine mine mine mine, maar feest feest feest feest feest   |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Door terug te gaan in de tijd heeft Marike voorkomen dat T-S zijn filmwapen gebruikt. T-S wist namelijk niet van de afspraak die de regisseur had gemaakt met de anderen, maar wordt daar door Marike op gewezen. De tijdlijn is veranderd: T-S heeft zijn wapen nooit gebruikt en niemand behalve Marike weet wat er gebeurd is. Ook is de Satellite of Love nooit beschoten.
T-S gaat praten met de regisseur omdat hij zich zorgen maakt dat een hele aflevering alleen maar gevuld met een feestje op de heuvel de serie niet echt goed zal doen. Misschien kunnen we deze aflevering gewoon doorgaan met het veroveren van de heuvel, maar alleen op feestelijke manieren. De regisseur stemt toe.
T-S steekt vuurwerk af naast de heuvel. Iedereen gaat kijken.
My Hill |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Marike: dat is incorrect, met een mine gaat het boem  *boemt satelite of love nog een keer* MIJN!  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gelukkig wist Andreesie van de afspraak om alleen feestelijke manieren te gebruiken in deze aflevering. De raket die hij afvuurde op de satelliet was dan ook gevuld met confetti.
Andreesie's hill |
|
nietmeer
|
* Naja, heb ook geen zin om 1 persoon te laten bepalen wat er op de heuvel gebeurt...* * Bouwt apparaat waardoor tijd vooruitgespoelt kan worden, hierdoor is de heuvel weer van T-S. Met een ander apparaat blokkeer ik T-S radiosignalen. Vervolgens mail ik een bug naar T-S, die hij opent. Deze bug zorgt ervoor dat T-S, daar waar hij Vena hoort te zien, opeens niks ziet, en dus denkt dat de heuvel van hem is  * * Kickt T-S van heuvel af, T-S ziet niks  * My Hill |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Maar hij voelt des te meer. Beseft dat er iets aan de hand moet zijn en activeert voor de zekerheid het valluik in de heuvel. Vena valt in een diepe schacht.
My Hill. |
|
nietmeer
|
* Kruipt uit valluik en smijt T-S van de heuvel af... *
My Hill |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*gaat naast vena staan* |
|
Marike Erelid
|
*kruipt naar Vena* *hij ziet me niet* *trekt aan Vena's benen* Paf hij valt en rent huilend naar zijn Mammie  My hill  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*duwt marike eraf* ik stond er nog op  my hill  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
*duwt andrea andreesie eraf* MINE !!  my hill  |
|
nietmeer
|
* Schopt Fallout zo hard van de heuvel af dat ie een dag lang niet kan staan  * My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*pakt venaatje op en gooit hem in een meisjesschool* en nu blijven daar  My Hill  |
|
Tom-Servo Oudgediende
|
Gaat voor Fallout staan met een fotocamera. "Even lachen" De flitser is echter zo fel dat Fallout even niets meer ziet en achteruit van de heuvel valt.
My Hill |
|
Fallout Oudgediende
|
*sluipt de heuvel op naar TS en haalt de batterij uit TS's rug en smijt het weg en duwt TS de heuvel af* my hill    |
|
nietmeer
|
* Komt terug met kinderjuf, die Fallout een lesje geeft over mensen naar verkeerde scholen sturen, en geeft hem bovendien aan misbruik van Vena  veel plezier in het huis van bewaring Fallout  My Hill |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 *Maakt een heerlijke maaltijd die ik de heuvel opdraag en serveer het aan Vena die het smakelijk opeet. Wat Vena niet weet is dat er een slaapmiddel in het eten zit. Vena valt na de maaltijd in een diepe slaap. Draagt Vena de heuvel af alwaar een betonwagen voor een kuil staat. In de kuil ligt een staalconstructie en Vena wordt in het midden daarvan gelegd. Vervolgens wordt de kuil gevuld met sneldrogend beton. Betaalt de chauffeur die vervolgens wegrijdt. Loopt vervolgens de heuvel op en bereid een feestmaaltijd voor alle heuvelgangers.*  Our Hill. |
|