hr
jaargang -24 - laatste artikel 25-4 18:00 - 76029 artikelen -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum

moppen en spelletjes - moppen en spelletjes - moppen en spelletjes

1 2 3 4 .... 298 299 300 [301] 302 303 304 494 495 496 497

king of the hill

15-02-09 06:24:35
Tom-Servo
Oudgediende

WMRindex: 19.823
OTindex: 17.809
WMR-kok, je bent de enige op de heuvel. Maar als je gasten wilt kan ik dat wel regelen hoor.

Nadat T-S een nieuwe batterij heeft gekregen, komt hij met alle inwoners van de Satellite of Love naar de heuvel voor het feestmaal van WMR-kok. Na dit heerlijke maal gaat WMR-kok naar huis, en blijft T-S op de heuvel.

My Hill

15-02-09 11:02:45
Justist
Erelid

WMRindex: 1.054
OTindex: 6.624
T
*vernietigt de sattelite of love met zijn laserogen*

terwijl T-S en de (ex-)bewoners van de sattelite of love het gaan repareren, klimt somkid de hill op

My Hill

15-02-09 11:06:41
WMR-kok
Oudgediende

WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
8) *Komt ontbijt op de heuvel brengen.*

15-02-09 11:08:35
Tom-Servo
Oudgediende

Gelukkig zijn er de Nanites en de uitvinders van Gizmonic Institute. De Satellite of Love is binnen een half uur gemaakt.

Laat Somkid ontvoeren om als kermisattractie te dienen met zijn laserogen. Eet daarna het ontbijt op dat WMR-kok heeft gebracht.

My hill

15-02-09 12:07:25
Justist
Erelid

T
jammer voor T-S vliegt de hele kermis in de fik door de lasers, waarna Somkid weer naar de heuvel gaat.

hij dupliceert zichzelf tot zes Somkid's, en alle zes vallen ze tegelijk aan.
de eerste Somkid schiet met een elektronenbazooka de nanites neer.
de tweede Somkid pakt alle uitvinders op en neemt ze mee naar een kwaadaardige plek...
de derde Somkid vraagt aan WMR-kok of hij nog een ontbijtje wil maken.
de vierde, vijfde en zesde Somkid gaan allemaal rond T-S zweven en creëren een spookgevangenis rondom hem, die ze daarna de spookzone in sturen.

My Hill

15-02-09 12:39:19
WMR-kok
Oudgediende

S
8) Sorry somkid, maar het ontbijt is al een tijdje afgelopen. :P
Het is nu tijd voor een lunch. :P
8) *Maakt een uitgebreide lunch klaar en serveer het.* :P

15-02-09 12:58:10
Tom-Servo
Oudgediende

De nanites zijn met biljoenen, die kan somkid 1 nooit allemaal neerschieten. De uitvinders worden al snel bevrijd door de FBI, want Gizmonic Institute is een overheidsinstelling. In de spookzone schakelt T-S zichzelf uit. Omdat hij nu nergens op reageert vinden de spoken hem maar saai, en sturen hem terug naar de echte wereld.

Laat zichzelf uitrusten met een spokenfuseerder. Fuseert alle Somkids weer tot een. Stuurt deze zelf naar de spookzone.

Bedankt voor de lunch WMR-kok

My hill

15-02-09 13:27:27
nietmeer
@ T-S, damn biljoenen nanites... 8O ik moet naar es gauw mn draakjes-productie opvoeren, net als mn anti-nanitewapens 8O

* Draakjes bevrijden me met hun beamstralen uit het blok beton *

* Upgrade de bestaande draakjes ( enkele duizenden ) met een cohesive-link-disruptor. Hierdoor vallen de verbindingen tussen de nanites uiteen en vallen ze uiteen. *

* Geeft vervolgens 3 draken opdracht om T-S te martelen. Terwijl 2 draken T-S vasthouden, kietelt de 3e met een veertje T-S net zo lang totdat hij toegeeft dat Vena de enige echte Lord of the Hill is 8)... Vervolgens rent T-S huilend de heuvel af... *

My Hill

15-02-09 13:35:10
Andreesie
Oudgediende

WMRindex: 1.051
OTindex: 44.629
*schopt vena*

mijn :D

15-02-09 13:37:14
nietmeer
* Draakjes schoppen Andreesie ervanaf *

To me, the New Lord of the Hill (6)

15-02-09 13:41:55
nietmeer
Ik was eens met mijn jojootje aan het jojoën, en toen stond ik plotseling naast Vena op een heuvel.
Ik gaf mijn jojootje aan Vena, en blij als een kind rende hij van de heuvel af.
Beneden aangekomen, ontplofte de jojo.....

My Hill!

15-02-09 14:35:02
Marike
Erelid

WMRindex: 396
OTindex: 3.721
@Muaddhib, heb je speciale krachten/wapens?:P
*schopt muad van de hill af met spijker schoenen* :D

My hill:jeej

15-02-09 14:38:28
Andreesie
Oudgediende

*schopt marike met een dildo de heuvel af*

my O+

15-02-09 14:45:13
nietmeer
@ Andreesie, lekker fris als je er net mee hebt gespeeld hoor :P (6)

* Mn Horloge bouwt me weer op met DNA-technologie. Huurt vervolgens Chuck Norris in, die Andreesie zo hard van de heuvel afschopt dat ie alleen al 3 dagen nodig heeft om op te staan :P *

My Hill

15-02-09 14:46:59
Marike
Erelid

*duwt Vena in de glasmolen* :P

My hill:D

15-02-09 14:51:25
nietmeer
* Klimt uit glasmolen, herstelt zichzelf, en transporteert Marike ergens naar Pluto... *

My Hill

15-02-09 15:06:32
Marike
Erelid

*vervormt tijd waardoor op het moment dat ik normaal getransporeerd zou worden, Vena getransporeerd werd* 8)

My hill:jeej

15-02-09 15:18:54
Tom-Servo
Oudgediende

T-S zweert wraak op Vena. Hij laat de nanites (die kunnen zichzelf herstellen en vermenigvuldigen met een miljoen per minuut) en kolossale magneet bouwen. Vanuit de Satellite of Love trekt hij alle (ja echt alle) draken van Vena naar zich toe, en schiet de magneet met alle draken vervolgens in de zon. De draken smelten geheel weg (en nee, er ontsnapt er geen. Daar is goed op gelet).

Nu Vena geen draken meer heeft is het tijd om de heuvel te veroveren. Verteld Marike dat het tijd is voor haar volgende les van Vadertje Tijd. Marike gaat meteen naar hem toe.

My hill

15-02-09 15:29:53
WMR-kok
Oudgediende

S
8) *Loopt de heuvel op en gaat naar het fornuis. Begint met de bereiding van het avondeten.* :P

15-02-09 15:43:34
nietmeer
* Warpt zichzelf terug met horloge *

* Helaas is T-S vergeten de meest geavanceerde bouwafdrukken van de Draakjes ook te vernietigen. Met behulp van een Pulse-Clone-Generator komen er weer duizenden draakjes tevoorschijn in een paar minuten, en dit keer maak ik ze van een niet-magnetisch metaal, dat ook sterk genoeg is om al het kwaad van T-S te weerstaan. De blauwafdruk is zo goed bewaard dat T-S hem echt nooit zal vinden *

* Wat geld voor draken, geld ook voor Nanites... Bouwt nog grotere magneet, trekt ook ALLE nanites naar zich toe, poeft het ding ook naar de zon, en zorgt er zo ook voor dat er geen nanite ontsnapt :P *

* Ownt vervolgens T-S en WMR-kok op de hill *

My Hill

15-02-09 16:14:57
Tom-Servo
Oudgediende

Gelukkig wist Crow T. Robot nog waar hij de originele twee Nanites had gekocht. Hij gaat meteen naar deze alien en haalt twee nieuwe. Een half uur later en de nanitepopulatie is weer op pijl.

Ondertussen is T-S bezig met een ander plan. Hij vind op internet informatie over het mysterieuze "boek der tijden": een magisch boek dat de realiteit kan veranderen. Hij spoort dit boek op, en schrijft erin dat draken niet bestaan. Noch echte, noch mechanische. Als gevolg daarvan verdwijnen al Vena's draken in het niets en herinnert niemand zich meer dat ze er ooit zijn geweest. T-S verstopt het boek weer in de grot waar hij het heeft gevonden, en laat die instorten zodat niemand er meer bij kan.

Keert terug naar de heuvel en schopt Vena eraf.

My Hill

15-02-09 16:38:18
nietmeer
hmm, die is goed T-S, maar de payback gaat ongelofelijk hoog worden (6)

* Je bent vergeten de blueprints ook te vernietigen.... Maar goed, het idee voor draken bestaat dus toch nog, en aangezien je de blueprint niet kan vinden en dus ook niet kunt vernietigen :P ... *

* Vena gaat, omdat hij nu de Hill niet kan veroveren, maar tekenen. Op een gegeven moment tekent hij een grote, oversizesde pop, zonder armen en benen. Opeens krijgt hij een idee om er wapens etc aan te koppelen. Het uiteindelijke resultaat: een zwevend, supersnel, alles ontwijkend wapenplatform dat elke nanite dat in de buurt komt automatisch uitschakelt doordat ze computercircuits een krachtveld uitzenden waar nanites niet tegen kunnen. Ook hebben ze per toeval alle mogelijkheden van de draakjes... Ik noem ze toepasselijk: Peacemakers :P *

* Stuurt Peacemakers op T-S af...T-S gets owned :P *

My Hill

15-02-09 16:48:06
Andreesie
Oudgediende

Quote Vena:
@ Andreesie, lekker fris als je er net mee hebt gespeeld hoor :P (6)
Jij bent anders de vrouw hier, Vena})

*3 dagen later*

*staat op*

boe:D

*verschrikt vena de heuvel af*

15-02-09 16:54:49
nietmeer
@ Andreesie, ik ben een man hoor :P , kijk maar op mn pagina :P

* Loopt heuvel op en verteld Andreesie dat zijn huis in de fik staat. Hij gaat vlug kijken, alleen er is een catch, hij kiest voor de 'vlugge route' en beland in het drijfzand }) *

My Hill

15-02-09 17:02:32
Justist
Erelid

T
somkid recruteert in de spookzone een legertje van een paar triljard spoken (niet veel).

hij gaat met het 'kleine' legertje naar de heuvel. daar geeft hij de opdracht aan de spoken alle peacemakers en blauwdrukken van vena te vernietigen. daarna hersenspoelt hij vena en maakt hem wijs dat hij een vrouw is.

zij rent meteen naar andreesie voor die dildo

My Hill

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 .... 298 299 300 [301] 302 303 304 494 495 496 497

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven